eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja hali budynku 1010 znajdującego się na terenie giełdy samochodowej w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-26

Ogłoszenie nr 510082842-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Modernizacja hali budynku 1010 znajdującego się na terenie giełdy samochodowej w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528426-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000, ul. ul. Strzelców Bytomskich , 44-109 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2310031, 3350444, e-mail mzuk@mzuk.pl, faks 322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja hali budynku 1010 znajdującego się na terenie giełdy samochodowej w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZUK.EPZ.50.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji części hali budynku nr 1010 znajdującego się na terenie giełdy samochodowej w Gliwicach (Gliwice, ul. Kujawska 112) w osiach 9-17 oraz wykonanie pomieszczeń toalet. Zamówienie obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: Zabezpieczenie i ogrodzenie terenu, Oznakowanie stref niebezpiecznych, Przygotowanie terenu budowy. ROBOTY ZASADNICZE: Roboty rozbiórkowe: Demontaż okien stalowych w hali (pas górny i dolny). Wykucie ze ścian, posadzek i dachu elementów osprzętu elektrycznego, haków i innych elementów metalowych. Demontaż bramy stalowej w osiach 13-14. Wykucie z posadzki kątowników okalających kanały. UWAGA: cały uzyskany złom Wykonawca potnie na elementy o długości około 2 m i pozostawi do dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający usunie złom z terenu budowy w ciągu 14 dni od dnia powiadomienia o gotowości do przekazania poprzez wpis do dziennika budowy. Prace wewnętrzne: Zamurowanie otworów po oknach - pas dolny na pełną wysokość, pas górny na wysokość 60 cm, materiał - płytki piano lub gazobetonowe o grubości 6 cm, należy wykonać dwie ścianki o grubości 6 cm z pustką powietrzną pomiędzy nimi. Zamurowanie bramy w osiach A/10-11 z pozostawieniem otworu na drzwi o wym. 2,2 x 2,0 m (szer.), bloczki z betonu komórkowego, grubość 24 cm. Wykucie otworu dla osadzenia drzwi o wym. 2,2 x 2,0 w osiach D/13-14. Otynkowanie wykonanych zamurowań wewnątrz i na zewnątrz hali. Uzupełnienie zaprawą ubytków w posadzce, ścianach i płytach dachowych. Zasypanie i zabetonowanie kanału w posadzce. Usunięcie ze ścian hali farby olejnej. Uzupełnienie ubytków i nierówności tynku ścian, pilastrów, rygli żelbetowych, belek podsuwnicowych w hali. Montaż okien aluminiowych o wymiarach 5,70*1,20 - 14 szt. w hali - pas górny, jedna kwatera uchylna, uchylanie z poziomu posadzki. Montaż parapetów zewnętrznych z blach ocynkowanej oraz obłożenie płytkami gresowymi parapetów wewnętrznych okien w hali. Otynkowanie ścian w miejscach zamurowań okien - od wewnątrz i zewnątrz. Remont, malowanie i "uruchomienie" bramy w osiach A/15-16. Brama ma mieć możliwość otwierania wyłącznie od wewnątrz, każde skrzydło ma być zaopatrzone w górny i dolny rygiel, dwie zasuwy zamykane na kłódkę, ocieplenie z wełny mineralnej gr. 5 cm zabezpieczone blachą stalową powlekaną. Montaż drzwi aluminiowych, przeszklonych, antypanicznych, antywłamaniowych - 2 szt. o wym. 2,2 x 2,0 m, osie A/10-11; D/13-14. Wykonanie ścian działowych murowanych i HPL. Wykonanie instalacji wod-kan, elektrycznej i wentylacyjnej. Płytkowanie ścian i posadzek. Montaż urządzeń sanitarnych i bojlera ciepłej wody. Mycie ścian i belek podsuwnicowych, płyt dachowych (usuwanie wykwitów: cementowych, wapiennych, zabrudzeń) za pomocą środka do usuwania nalotów. Wykonanie tynku cem.-wap. kat. III (miejscowo). Malowanie ścian, pilastrów i rygli żelbetowych, belek podsuwnicowych, płyt dachowych farbami emulsyjnymi. Malowanie bram stalowych od zewnątrz. Wykonanie dojścia do budynku (oś 1/B-C) z betonowej kostki brukowej. Prace elektryczne: Demontaż starej instalacji elektrycznej. Montaż koryt kablowych 50 mm, 100 mm i 200 mm. Dostawa i montaż opraw oświetleniowych zgodnie z dokumentacją. Dostawa i montaż rozdzielni. Dostawa i montaż opraw oświetlenia zewnętrznego. Ułożenie sieci kablowych. UWAGA: W RG nie wyceniać falownikowego układu sterującego FAUST. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: Projekt wykonawczy Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Przedmiar robót UWAGA: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi zawarte w SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Sporządzając ofertę należy w niej ująć wszelkie roboty, które nie zostały zawarte w przedmiarach robót, a które są, zdaniem Wykonawcy, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, np. rusztowania, ogrodzenia, zabezpieczenia. Dokumentację techniczną należy rozpatrywać wyłącznie w zakresie dotyczącym modernizacji hali budynku nr 1010 w osiach 9-17 oraz wykonania pomieszczeń toalet. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne, systemy i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 - 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień,w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Pozostałe warunki wykonania robót: Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania robót odpłatne korzystanie z mediów. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w projekcie lub specyfikacji technicznej lub równoważne co do parametrów, np. wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną lub równoważne. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączonej specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, dziennik budowy, dokumentacje powykonawczą i inne. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz kierownika robót posiadającego uprawnienia elektryczne. Stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy. Stałego dbania o to, aby prowadzone roboty nie powodowały zaśmiecania okolicznego terenu. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania robót. Wykonywania robót w dniach i godzinach uzgodnionych z kierownikiem obiektu i w sposób nieutrudniający funkcjonowanie giełdy samochodowej. Bieżącego wywozu odpadów. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie i na własny koszt. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45213200-5


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45421100-5, 45400000-1, 45315300-1, 45316000-5, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 563662.94
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENERGOCOMPLEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: energocomplex@energocomplex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bernardyńska 69a
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 582418.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 582418.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 617807.23
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.