eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąZamówienie z wolnej ręki na zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, poprzez przetransportowanie ich z PSZOKu w Rozwarzynie do miejsca zagospodarowania i ich zagospodarowanie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. - opakowania z papieru i tektury.



Ogłoszenie z dnia 2020-05-14

Ogłoszenie nr 510083036-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.

Gmina Nakło nad Notecią: Zamówienie z wolnej ręki na zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, poprzez przetransportowanie ich z PSZOKu w Rozwarzynie do miejsca zagospodarowania i ich zagospodarowanie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. - opakowania z papieru i tektury.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nakło nad Notecią, Krajowy numer identyfikacyjny 09235089500000, ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail kobza.alicja@umig.naklo.pl, faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-naklo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie z wolnej ręki na zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, poprzez przetransportowanie ich z PSZOKu w Rozwarzynie do miejsca zagospodarowania i ich zagospodarowanie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. - opakowania z papieru i tektury.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, poprzez przetransportowanie ich z PSZOKu w Rozwarzynie do miejsca zagospodarowania i ich zagospodarowanie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r. - opakowania z papieru i tektury o kodzie odpadu 15 01 01 01 02. Prognozowana masa odpadów do zagospodarowania w 2020r. wynosi 100 Mg. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do systematycznego odbioru z PSZOK, zlokalizowanego w miejscowości Rozwarzyn 40 (gmina Nakło nad Notecią), transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią. Wskazane ilości odpadów komunalnych stanowią prognozowaną ilość odpadów, które zostaną odebrane od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w roku 2020, na podstawie ilości odebranych odpadów w latach ubiegłych. Umowa zawarta zostanie na okres do 31.12.2020r. lub wygaśnie z chwilą wyczerpania zakontraktowanych ilości odpadów. 3. Zagospodarowanie odpadów zbieranych w instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.). 4. Zasady dotyczące odbioru z PSZOKu w Rozwarzynie oraz przetransportowania do miejsca zagospodarowania odpadów: 1) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania pojazdów niezbędnych do świadczenia usług i ponosi wszelkie koszty związane z ich zabezpieczeniem, utrzymaniem, dokonywaniem napraw lub wymiany, 2) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania minimum 1 pojazdem przystosowanym do transportu odpadów, 3) wszystkie pojazdy używane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi normy emisji spalin nie niższą niż EURO 4, zgodnie z Dyrektywą 98/969/EC (i 200/80/EC), 4) pojazdy powinny spełniać standardy techniczne, określone w przepisach szczególnych z uwzględnieniem zabezpieczenia przed wydostaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów, 5) każdego dnia po zakończeniu świadczenia usług pojazdy powinny być opróżnione z odpadów, 6) Wykonawca zapewni zachowanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego użytkowanych pojazdów (mycie, dezynfekcja sprzętu, serwis) w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i wymogów sanitarnych. Jeżeli w opinii Zamawiającego stan sanitarny pojazdów (w tym czystość i estetyka zewnętrzna) nie jest właściwa, Wykonawca zastosuje się do wydanych przez Zamawiającego w tym zakresie zaleceń, 7) Niedopuszczalne jest ładowanie pojazdów ponad dopuszczalną ładowność, 8) Transport odpadów winien odbywać się w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie się odpadów poza środki transportu, w szczególności ich wysypywanie, pylenie i wyciek oraz ograniczający do minimum uciążliwość zapachową, 9) Transport odpadów winien odbywać się w sposób ograniczający do minimum oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, jeżeli mogą one spowodować negatywne oddziaływanie transportowanych odpadów na środowisko lub życie i zdrowie ludzi, 10) Odpady winne być transportowane wraz z dokumentem potwierdzającym rodzaj transportowanych odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz danymi zlecającego transport odpadów, 11) Pojazdy transportujące odpady winne być oznaczone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. Poz. 1742). 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymogami właściwych przepisów prawa, w tym ochrony środowiska, sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, przepisów prawa miejscowego, a w szczególności: 1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz aktami wykonawczymi do ustawy, 2) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska oraz aktami wykonawczymi do ustawy, 3) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktami wykonawczymi do ustawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach 2) posiadania aktualnego zezwolenia na zbieranie lub przetwarzanie odpadów, zgodnie ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 7. Pozostałe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) dni oraz godziny, a także sposób odbioru odpadów komunalnych z PSZOKu należy uzgodnić z prowadzącym PSZOK w Rozwarzynie. 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą organizację odbioru odpadów z PSZOKu, koordynację i dostosowanie do częstotliwości odbioru wynikającej z potrzeb. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, w których będą zagospodarowywane selektywnie zbierane odpady. 8. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacja przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 2) Odpady będą ważone na certyfikowanej wadze na PSZOKu, a następnie na certyfikowanej wadze w instalacjach do zagospodarowania selektywnie zbieranych odpadów, z tym, że do rozliczenia może zostać przyjęta waga Wykonawcy pod warunkiem, że różnica pomiędzy wynikami ważenia nie przekroczy 30kg. W przypadku wystąpienia większej różnicy, po wyjaśnieniu rozbieżności, do rozliczenia zostanie przyjęta waga, na podstawie porozumienia stron, 3) Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia miesięcznego raportu świadczonych usług. W raporcie należy wskazać dla poszczególnych frakcji ilość w Mg oraz częstotliwość transportu i zagospodarowania odpadów. Do miesięcznego raportu świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest dołączyć prawidłowo wypełnione karty przekazania odpadów, jako załącznik do faktury VAT. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania sprawozdań, informacji, niezbędnych Zamawiającemu m.in. do sporządzenia sprawozdań, analiz, zwłaszcza przekazania informacji wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 9. Personel Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby przedmiot zamówienia realizowany był przez odpowiednią ilość personelu wykwalifikowanego, przeszkolonego, działającego z należytą starannością oraz zatrudnionego na umowę o pracę. 10. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia nie może być dłuższe niż do 72 godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego (termin uzależniony od oferty Wykonawcy). 2) Zgłoszeń w imieniu Zamawiającego dokonywać będzie Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Nakle nad Notecią. Dopuszczalne formy zgłoszenia to przekazanie informacji za pomocą fax, e-mail lub telefonicznie. 11. Warunki rozliczenia przedmiotu zamówienia: 1) Fakturowanie za wykonanie usługi będzie odbywało się za każdy miesiąc kalendarzowy po jego zakończeniu. Podstawą ustalenia wynagrodzenia za zagospodarowanie odpadów komunalnych stanowić będzie stawka za 1 Mg zagospodarowanych odpadów. Do stawki za zagospodarowanie odpadów należy wliczyć koszty przetransportowania odpadów ze stacji przeładunkowej do instalacji do zagospodarowania selektywnie zbieranych odpadów. 2) Warunkiem rozliczenia jest przedłożenie Zamawiającemu załącznika do FV - miesięcznego raportu świadczonych usług wraz z prawidłowo wypełnionymi kartami przekazania odpadów. W raporcie należy wskazać ilość odpadów w Mg oraz częstotliwość transportu i zagospodarowania odpadów. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w przekazanym miesięcznym raporcie, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w terminie 7 dni roboczych raportu miesięcznego. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu danych w zawartych miesięcznych raportach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9


Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90510000-5, 90520000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16031.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAD Recycling Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy: lucyna.rompalska@mad-recycling.pl
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 1, Paterek
Kod pocztowy: 89-100
Miejscowość: Nakło nad Notecią
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19440.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła żadna oferta lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: Dnia 31 marca 2020r. zostało unieważnione postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na "Zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, poprzez przetransportowanie ich z PSZOKu w Rozwarzynie do miejsca zagospodarowania i ich zagospodarowanie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020r.", w częściach: 1 - opakowania z tworzyw sztucznych 2 - opakowania z papieru i tektury 8 - odpady ulegające biodegradacji 9 - odpady wielkogabarytowe. Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) Powodem unieważnienia postępowania jest brak ofert niepodlegających odrzuceniu w w/w częściach. Jednocześnie we wskazanych częściach zamówienia złożona została oferta Wykonawcy Profi-Eko sp. z o. o. z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Kazimierza Odnowiciela 14, 88-100 Inowrocław, jednakże oferta została odrzucona w częściach 1, 2, 8 i 9, w związku z tym, że jest niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wobec powyższego zamawiający postanowił o przeprowadzeniu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art.. 67 ust. 1 pkt 4, gdyż zaistniały przesłanki warunkujące zastosowanie w/w trybu, a warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, w części 2 - dotyczącej zagospodarowania opakowań z papieru i tektury.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.