eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Przebudowa ul. Aleja Lipowa w Knurowie - Etap I przebudowy drogi łączącej drogi powiatowenr 2981 S (ul. 1 Maja) i nr 2982 S (ul. Szpitalna)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-14

Ogłoszenie nr 510083174-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.

Gmina Knurów: Przebudowa ul. Aleja Lipowa w Knurowie - Etap I przebudowy drogi łączącej drogi powiatowe: nr 2981 S (ul. 1 Maja) i nr 2982 S (ul. Szpitalna)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516071-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540042686-N-2020, 540045369-N-2020, 540046453-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Aleja Lipowa w Knurowie - Etap I przebudowy drogi łączącej drogi powiatowe: nr 2981 S (ul. 1 Maja) i nr 2982 S (ul. Szpitalna)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Aleja Lipowa w Knurowie, w tym: 1) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (w-wa ścieralna gr. 4 cm, w-wa wiążąca gr. 8 cm) wraz z podbudową, 2) wykonanie nawierzchni zatok postojowych z płyt ażurowych gr. 8 cm (lub kostki betonowej gr. 8 cm z powłoką niebieską na miejscach dla niepełnosprawnych), 3) wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową, 4) wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego wraz z podbudową, 5) wykonanie nawierzchni jezdni manewrowej z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową, 6) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową, 7) budowę kanalizacji deszczowej, w tym: a) kanał deszczowy z rur PVC o średnicy Ø 600 mm, b) kanał deszczowy z rur PVC o średnicy Ø 500 mm, c) kanał deszczowy z rur PVC o średnicy Ø 400 mm, d) kanał deszczowy z rur PVC o średnicy Ø 315 mm, e) przykanaliki z rur PVC o średnicy Ø 200 mm f) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø 1000 mm oraz Ø 1200 mm, g) wpusty deszczowe betonowe o średnicy Ø 500 mm z osadnikiem i koszem, 8) budowę oświetlenia zewnętrznego, w tym: a) ułożenie kabla oświetleniowego - YAKXS 4x35 mm2, b) montaż słupów oświetleniowych stalowych o wysokości 9 m z oprawami LED mocowanymi na wysięgnikach jednoramiennych lub dwuramiennych, c) przebudowa (wymiana) istniejącej szafy oświetleniowej SO-086, 9) zabezpieczenie istniejących sieci rurami ochronnymi dwudzielnymi PE Ø 160 mm, Ø 400 mm, Ø 500 mm, 10) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, 11) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w pkt. 10) oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu, 12) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o nieaktualny projekt docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego, 13) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu opracowanym przez Wykonawcę (o którym mowa w pkt. 12), 14) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew, zgodnie z wymaganiami, o których mowa w § 3 pkt. 1.43 wzoru umowy, 15) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz wykonanie trawników zgodnie z dokumentacją projektową, 16) pielęgnacja nasadzonych drzew i krzewów oraz wykonanych trawników (w tym koszenie trawy) w okresie gwarancyjnym, tj. w okresie 12 miesięcy od odbioru końcowego, 17) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wykonanie poboczy, wycinka zieleni, zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia robót itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy. W okresie 12 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji zieleni będącej przedmiotem zamówienia zgodnie z harmonogramem pielęgnacji zieleni, o którym mowa w § 3 pkt 1.44 wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45100000-8, 45330000-9, 45233200-1, 45233150-5, 45233123-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6704268.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MOSTOSTAL Zabrze Gliwickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Piastów 10
Kod pocztowy: 44-101
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4753950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4753950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5943174.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Wycinka i nasadzenia zieleni, obsługa geodezyjna i geotechniczna, oznakowanie tymczasowe i docelowe, roboty drogowe, roboty kanalizacyjne, roboty bitumiczne, roboty elektryczne

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.