eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługi w zakresie wykonywania konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o. we Wrocławiu oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwigowego i usuwania usterek technicznych.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-15

Ogłoszenie nr 510083377-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.: Usługi w zakresie wykonywania konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o. we Wrocławiu oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwigowego i usuwania usterek technicznych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529566-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 93193462100000, ul. ul. Przybyszewskiego 102/104 , 51-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 253 338, e-mail inwestycje@tbs-wroclaw.com.pl, faks 713 252 296.
Adres strony internetowej (url): www.tbs-wroclaw.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie wykonywania konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o. we Wrocławiu oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwigowego i usuwania usterek technicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Zamawiającego, położonych we Wrocławiu przy ulicach ul. Wojanowskiej nr 2-84, Rodzynkowej nr 1-5, 2-14, Daktylowej 1-5, Świstackiego 5-13, Bytomskiej 1-5, Kasztelańskiej nr 13-21, Krzywoustego nr 285, Pakistańskiej nr 5-7-9-11, Wietnamskiej nr 3, Mościckiego 42a-42b-42c, Birmańskiej 1 oraz pochyłych platform schodowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach ul. Krępickiej nr 44 i 46, Brzezińskiej nr 21 i 33, Dolnobrzeskiej nr 28, Górniczej nr 50 oraz usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych. 2. W budynkach mieszkalnych wymienionych w pkt. 1 zamontowane są następujące urządzenia: 1) dźwigi osobowe ORONA - 55 urządzeń, 2) dźwigi osobowe KONE - 5 urządzeń, 3) dźwigi osobowe PILAWA - 8 urządzeń, 4) dźwigi osobowy VIMEC - 1 urządzenie, 5) dźwigi osobowe Schindler - 9 urządzeń, 6) platformy schodowe KLEIDIENST - 2 urządzenia, 7) platformy schodowe GARAVENTA - 4 urządzenia 3. Zamówienie podzielone jest na 3 części i oznaczone jako Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3. 1) Zadanie nr 1 - dotyczy wykonywania konserwacji 55 dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach: ul. Wojanowskiej nr 2-84, Rodzynkowej nr 1-5,2-14, Daktylowej nr 1-5 i wykonywania usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych. W budynkach wymienionych powyżej w ppkt 1) zamontowane są dźwigi osobowe ORONA - 55 urządzeń. Szczegółowy wykaz dźwigów wraz z określeniem parametrów technicznych dla zadania 1 stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 2) Zadanie nr 2 - dotyczy wykonywania konserwacji 14 dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach ul. Świstackiego nr 5-13, Bytomskiej nr 1-5, Kasztelańskiej nr 13-21, Krzywoustego 285 i 6 pochyłych platform schodowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach ul. Krępickiej nr 44 i nr 46, Brzezińskiej nr 21 i nr 23, Dolnobrzeskiej nr 28, Górniczej nr 50 oraz wykonywania usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych. W budynkach wymienionych powyżej w ppkt 2) zamontowane są dźwigi osobowe: KONE -5 urządzeń, PILAWA - 8 urządzeń, VIMEC -1 urządzenie oraz pochyłe platformy schodowe: KLEIDIENST - 2 urządzenia, GARAVENTA - 4 urządzenia. Szczegółowy wykaz dźwigów i pochyłych platform schodowych wraz z określeniem parametrów technicznych dla zadania 2 stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. 3) Zadanie nr 3 - dotyczy wykonywania konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ulicach ul. Pakistańskiej nr 5-7-9-11, Wietnamskiej nr 3, Mościckiego 42a-42b-42c, Birmańskiej 1 i wykonywania usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych. W budynkach wymienionych powyżej w ppkt 3) zamontowane są dźwigi osobowe Schindler - 9 urządzeń. Szczegółowy wykaz dźwigów wraz z określeniem parametrów technicznych dla zadania 3 stanowi załącznik nr 1c do SIWZ. 4. Do zakresu czynności konserwacyjnych dźwigów osobowych należy w szczególności: 1) prowadzenie konserwacji dźwigów zgodnie z wytycznymi określonymi w § 9 ust.1 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U z 2018 poz. 2176) oraz instrukcjami konserwacji producenta dźwigów, 2) dostarczenie i wymiana środków smarujących, wkładek topikowych, drobnych elementów montażowych, jak: śruby, nakrętki, podkładki, pokrywy kaset przyzywowych, tuleje gumowe, gałki i korki drzwi, wkręty zawleczki, nity, krótkie odcinki przewodów elektrycznych oraz uzupełnienie oświetlenia w kabinach dźwigów jak: żarówki w oprawach oświetleniowych kabin, żarówki sygnalizacyjne, bezpieczniki, kondensatory, diody do IA, układy R-C, 3) wykonanie elektrycznych rocznych pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych i skuteczności działania urządzeń ochronnych, 4) uczestnictwo w czynnościach związanych z okresowymi kontrolami wykonywanymi przez Urząd Dozoru Technicznego. 5. Zakres przeglądu miesięcznego dźwigów osobowych określony jest w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zakres przeglądu rocznego dźwigów osobowych określony jest w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Do zakresu czynności konserwacyjnych pochyłych platform schodowych należy w szczególności: 1) czyszczenie i smarowanie elementów platform (toru jezdnego i elementów ruchowych urządzenia), 2) przegląd zespołów i części platform, dokonywanie regulacji układu napędowego, kontaktów bezpieczeństwa oraz elementów wchodzących w skład aparatury sterowej oraz usuwanie usterek elektromechanicznych. 8. Do zakresu usługi pogotowia dźwigowego należy w szczególności: 1) uwalnianie ludzi uwięzionych w kabinie, 2) usuwanie usterek technicznych niewymagających wymiany części urządzeń dźwigów osobowych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika konserwacji i rejestracji przebiegu eksploatacji dźwigu osobowego i platformy schodowej na podstawie wymagań zawartych w instrukcji eksploatacji, oddzielnie dla każdego dźwigu, wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego z dnia 30 października 2018 r. (Dz.U z 2018 poz.2176).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 230459.32
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakłady Techniki Dźwigowej Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Kwidzyńska 4E
Kod pocztowy: 51-416
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214310.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214310.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256608.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47840.54
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: LIFT -SYSTEM S.C.Dariusz Tarka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wilkowice 1A
Kod pocztowy: 55-020
Miejscowość: Żórawina
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: LIFT-SYSTEM S.C. Anna Tarka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wilkowice 1A
Kod pocztowy: 55-020
Miejscowość: Żórawina
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71020.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71020.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97459.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Zadania nr 3, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. Na Zadanie nr 3 zostały złożone 2 oferty. Oferta złożona przez Wykonawcę: LIFTEC Sp. z o.o. sp. komandytowa ul. Księżycowa 15/2, 62-020 Swarzędz zawiera cenę 64 152,00 zł. Oferta złożona przez Wykonawcę: LIFT SYSTEM S.C. D. Tarka, A. Tarka Wilkowice 1A, 55-020 Żórawina zawiera cenę 96 811,20 zł. Oferta z najniższą ceną, która wynosi :64 152,00 zł przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania nr 3 tj. kwotę 37 314,03 zł

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.