eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-29

Ogłoszenie nr 510083472-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529415-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000, ul. ul. Strzelców Bytomskich , 44-109 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2310031, 3350444, e-mail mzuk@mzuk.pl, faks 322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZUK.EPZ.50.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach. Zamówienie obejmuje szacunkowe ilości: TRUMNY SOSNOWE: 1. Trumny sosnowe zwykłe klasyczne - około 80 sztuk. 2. Trumny sosnowe włoskie - około 80 sztuk. 3. Trumny sosnowe amerykańskie - około 80 sztuk. TRUMNY DĘBOWE: 4. Trumny dębowe zwykłe klasyczne - około 80 sztuk. 5. Trumny dębowe włoskie - około 80 sztuk. 6. Trumny dębowe amerykańskie - około 80 sztuk. TRUMNY DREWNIANE: 7. Trumny drewniane z okleiną sosnową zwykłe klasyczne - około 80 sztuk. 8. Trumny drewniane z okleiną dębową zwykłe klasyczne - około 80 sztuk. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Pożądany kształt poszczególnych rodzajów trumien określa załączona dokumentacja zdjęciowa - fotografie mają jedynie charakter poglądowy służący do zobrazowania rodzaju trumny (jej kształtu) zgodnie z użytym nazewnictwem przez Zamawiającego. Wszystkie trumny z części 1 - 6 winny być wykonane z litego suchego drewna sosnowego lub dębowego. Trumny z części 7 i 8 winny być wykonane z litego suchego drewna oklejone okleiną sosnową lub dębową. Trumny sosnowe i dębowe winny być pokryte i pomalowane lakierem. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków, nierówności i innych wad. Zamawiający dopuszcza dwa warianty lakieru: mat i połysk. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane, bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny powinno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego, wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych. Kolorystyka trumien - różne odcienie brązu. Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny. Wszystkie trumny musi charakteryzować dokładność i estetyka wykonania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu trumien w mniejszej liczbie niż podana w SIWZ i umowie. Trumny zamawiane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu niewykorzystania kwoty stanowiącej całkowitą wartość umowy. Zamawiający informuje, że trumna danego rodzaju może być zamawiana w różnych wariantach: kolorystyka trumny, rodzaj lakieru (mat/połysk), dzielenie wieka, rodzaj uchwytów i krzyży (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Powyższe uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych. Dostawa trumien: Trumny dostarczane będą do Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120. Wszelkie koszty związane z dostawą trumien pokrywa Wykonawca. Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy trumien do 72 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego faksem lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail). Termin dostawy obowiązuje Wykonawcę niezależnie od liczby i rodzajów zamawianych przez Zamawiającego trumien. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania i opisania każdej dostarczonej trumny - na trumnie należy umieścić usuwalną naklejkę zawierającą nazwę i adres Wykonawcy oraz opis rodzaju trumny (w szczególności wskazanie czy jest to trumna dębowa/sosnowa/okleina sosnowa/okleina dębowa). Trumny dostarczone przez Wykonawcę, a nie spełniające wymagań określonych w SIWZ i umowie nie będą akceptowane przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Wykonawca będzie obowiązany do wymiany trumny na właściwą na własny koszt, w terminie do 48 godzin od dnia zgłoszenia powyższego faktu przez Zamawiającego. ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PODZIELONE NA CZĘŚCI: Część 1 - dostawa trumien sosnowych zwykłych klasycznych. Część 2 - dostawa trumien sosnowych włoskich. Część 3 - dostawa trumien sosnowych amerykańskich. Część 4 - dostawa trumien dębowych zwykłych klasycznych. Część 5 - dostawa trumien dębowych włoskich. Część 6 - dostawa trumien dębowych amerykańskich. Część 7 - dostawa trumien drewnianych z okleiną sosnową zwykłych klasycznych. Część 8 - dostawa trumien drewnianych z okleiną dębową zwykłych klasycznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. UWAGA - PRÓBKI: Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanych trumien: jedna kompletna trumna w KOLORZE JASNY ORZECH dla każdej części na którą składana jest oferta. Do każdej trumny należy dołączyć zamkniętą kopertę (nieprzeźroczystą). Na kopercie należy umieścić wyłącznie numer części zamówienia, na którą składana jest trumna (cyfra od 1 do 8), a do koperty włożyć kartkę zawierającą dane Wykonawcy. TRUMNY JAK I KOPERTY Z ZEWNĄTRZ NIE MOGĄ NOSIĆ ŻADNYCH OZNACZEŃ WSKAZUJĄCYCH WYKONAWCĘ OD KTÓREGO POCHODZĄ! Za kompletną trumnę (próbkę) Zamawiający uznaje trumnę: Kolor jasny orzech, Lakier połysk, Dno wypełnione materiałem chłonnym, Wnętrze (wieko i skrzynia) wyłożone materiałem i poduszka wypełniona materiałem chłonnym, np. trociny. Koronka Okucia, antaby (uchwyty), wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby). Dodatkowo Wykonawca obowiązany jest umieścić w trumnie paletę z oferowanymi kolorami trumny w wariancie lakierowym mat i połysk oraz dokumentację zdjęciową oferowanych trzech rodzajów krzyży i uchwytów. Próbki należy dostarczyć do Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120 przed upływem terminu składania ofert. Przy ocenie dostarczonych próbek Zamawiający wykona szczegółową dokumentację zdjęciową oferowanych trumien. Dokumentacja zdjęciowa będzie służyła do porównania dostarczanego towaru w trakcie realizacji umowy z towarem oferowanym przy składaniu oferty. Wykonawcy są zobowiązani do odbioru próbek po rozstrzygnięciu postępowania. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może zwrócić próbki w inny sposób na koszt Wykonawcy. Zamawiający na czas trwania umowy pozostawi paletę z oferowanymi kolorami trumny oraz dokumentację zdjęciową oferowanych krzyży i uchwytów celem zaprezentowania różnych wariantów Klientom Zakładu Pogrzebowego. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ. Wymagany termin gwarancji: 12 miesięcy od dnia dostarczenia trumny , Wymagany termin rękojmi: 12 miesięcy od dnia dostarczenia trumny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.29.61.00 - Trumny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa trumien sosnowych zwykłych klasycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25406.50
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRUM-STOL Piotr Ibrom
Email wykonawcy: trumstol@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 10
Kod pocztowy: 47-120
Miejscowość: Żędowice
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33456.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33456.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33456.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa trumien sosnowych włoskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25406.50
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRUM-STOL Piotr Ibrom
Email wykonawcy: trumstol@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 10
Kod pocztowy: 47-120
Miejscowość: Żędowice
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49200.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa trumien sosnowych amerykańskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25406.50
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRUM-STOL Piotr Ibrom
Email wykonawcy: trumstol@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 10
Kod pocztowy: 47-120
Miejscowość: Żędowice
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54120.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa trumien dębowych zwykłcyh klasycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25406.50
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRUM-STOL Piotr Ibrom
Email wykonawcy: trumstol@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 10
Kod pocztowy: 47-120
Miejscowość: Żędowice
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47232.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47232.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47232.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa trumien dębowych włoskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25406.50
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRUM-STOL Piotr Ibrom
Email wykonawcy: trumstol@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 10
Kod pocztowy: 47-120
Miejscowość: Żędowice
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51168.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51168.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63960.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa trumien dębowych amerykańskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25406.50
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Stolarski-Usługi Pogrzebowe Jan Włodarczyk
Email wykonawcy: biuro@janwlodarczyk.com
Adres pocztowy: Lipnica Dolna 224
Kod pocztowy: 32-724
Miejscowość: Lipnica Murowana
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68880.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78720.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa trumien drewnianych z okleiną sosnową zwykłych klasycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25406.50
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRUM-STOL Piotr Ibrom
Email wykonawcy: trumstol@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 10
Kod pocztowy: 47-120
Miejscowość: Żędowice
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37392.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37392.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44280.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa trumien drewnianych z okleiną dębową zwykłych klasycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25406.50
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRUM-STOL Piotr Ibrom
Email wykonawcy: trumstol@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 10
Kod pocztowy: 47-120
Miejscowość: Żędowice
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47232.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47232.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54120.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.