eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywna dostawa środków czystości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-29

Ogłoszenie nr 510083476-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.

Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie: Sukcesywna dostawa środków czystości

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529116-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35707047800000, ul. ul. Montelupich 4, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 245 424, e-mail emroczek@uks.com.pl, faks 124 245 490.
Adres strony internetowej (url): www.uks.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa środków czystości

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP-271-242/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Sukcesywna dostawa środków czystości" w ramach 2 pakietów: a) PAKIET 1 - Środki czystości, ręczniki, worki na śmieci; b) PAKIET 2 - Koncentraty i superkoncentraty do mycia podłóg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - Formularz cenowy stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 3. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy środków czystości uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego na rok 2019/2020. 4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: a) bezpłatnego dostarczania towaru częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00. b) wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 07c) w siedzibie Zamawiającego. 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 6. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie faksem na nr +48 12/424-54-60 lub e-mailem na adres: ejzamarlik@uks.com.pl.; mroczek@uks.com.pl; 7. Oferowany towar musi: a) być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety informacyjne winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z obowiązującym prawem w języku polskim. b) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy (za wyjątkiem preparatów w Pakiecie nr 1 dla pozycji 21 i 32 w tabeli). 8. Wymagania dotyczące oferowanych produktów: a) dla pozycji: 26,28,29,30,39,41,43 w Pakiecie nr 1 - Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów. b) dla pozycji 5 w Pakiecie nr 2 - działanie dezynfekcyjne potwierdzone pozwoleniem na obrót produktem biobójczym wydanym przez Ministra Zdrowia. c) dla pozycji od 1 do 9 w Pakiecie nr 2- Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów zgodnie z REACH/2007 i kart technicznych produktów lub ulotek wystawionych przez producenta środków. Produkty zaoferowane w pozycjach od 1 do 9 w Pakiecie nr 2 powinny być kompatybilne ze sobą i pochodzić od jednego producenta. Wszystkie zaproponowane preparaty muszą być sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 1272/2008. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów. 9. Zamawiający wymaga by zaoferowane produkty stanowiące przedmiot zamówienia, posiadały stosowne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta - certyfikat CE) oraz potwierdzające spełnienie ewentualnie innych wymogów określonych przepisami odrębnymi - odpowiednio dla każdego przedmiotu zamówienia w przypadku produktów, dla których dokumenty takie są wymagane. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie: a) dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis każdego oferowanego towaru, b) dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego towaru z wymaganą przez Zamawiającego normą (w języku polskim). 11. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 12. Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 13. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ 15. Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu, niż wskazane przez Zamawiającego w kolumnie "c" tabeli w załączniku nr 3 do siwz przedmiotu zamówienia, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do ogólnego rocznego szacowanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 3 do siwz, który składa w swojej ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0


Dodatkowe kody CPV: 39830000-9, 33760000-5, 39811300-3, 39525800-6, 18930000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: PAKIET 1 - Środki czystości, ręczniki, worki na śmieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 171164.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HENRY KRUSE SP. Z O.O.
Email wykonawcy: profer@kruse.pl
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie Ul. Kolejowa 3
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162564.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162564.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162564.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Koncentraty i superkoncentraty do mycia podłóg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 171164.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HENRY KRUSE SP. Z O.O
Email wykonawcy: profer@kruse.pl
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie Ul. Kolejowa 3
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49201.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49201.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49201.48
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.