To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-29
Ogłoszenie nr 510083476-N-2019 z dnia 29-04-2019 r.
Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie: Sukcesywna dostawa środków czystości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529116-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35707047800000,
ul. ul. Montelupich
4,
31-155
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
124 245 424, e-mail
emroczek@uks.com.pl, faks
124 245 490.
Adres strony internetowej (url): www.uks.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP-271-242/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Sukcesywna dostawa środków czystości" w ramach 2 pakietów: a) PAKIET 1 - Środki czystości, ręczniki, worki na śmieci; b) PAKIET 2 - Koncentraty i superkoncentraty do mycia podłóg. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) - Formularz cenowy stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 3. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy środków czystości uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego na rok 2019/2020. 4. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: a) bezpłatnego dostarczania towaru częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia z zastrzeżeniem, że dostawy będą przyjmowane w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 14:00. b) wniesienia i rozładowania towaru w Magazynie (lok. 07c) w siedzibie Zamawiającego. 5. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. 6. Zamawiający składać będzie zamówienie faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie faksem na nr +48 12/424-54-60 lub e-mailem na adres: ejzamarlik@uks.com.pl.; mroczek@uks.com.pl; 7. Oferowany towar musi: a) być nowy, opakowany w oryginalne opakowanie. Etykiety informacyjne winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z obowiązującym prawem w języku polskim. b) posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy liczony od dnia ich dostawy (za wyjątkiem preparatów w Pakiecie nr 1 dla pozycji 21 i 32 w tabeli). 8. Wymagania dotyczące oferowanych produktów: a) dla pozycji: 26,28,29,30,39,41,43 w Pakiecie nr 1 - Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów. b) dla pozycji 5 w Pakiecie nr 2 - działanie dezynfekcyjne potwierdzone pozwoleniem na obrót produktem biobójczym wydanym przez Ministra Zdrowia. c) dla pozycji od 1 do 9 w Pakiecie nr 2- Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów zgodnie z REACH/2007 i kart technicznych produktów lub ulotek wystawionych przez producenta środków. Produkty zaoferowane w pozycjach od 1 do 9 w Pakiecie nr 2 powinny być kompatybilne ze sobą i pochodzić od jednego producenta. Wszystkie zaproponowane preparaty muszą być sklasyfikowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 1272/2008. Zgodność ta musi być potwierdzona w dostarczonych kartach charakterystyki oferowanych preparatów. 9. Zamawiający wymaga by zaoferowane produkty stanowiące przedmiot zamówienia, posiadały stosowne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta - certyfikat CE) oraz potwierdzające spełnienie ewentualnie innych wymogów określonych przepisami odrębnymi - odpowiednio dla każdego przedmiotu zamówienia w przypadku produktów, dla których dokumenty takie są wymagane. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie: a) dodatkowej dokumentacji stanowiącej opis każdego oferowanego towaru, b) dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego towaru z wymaganą przez Zamawiającego normą (w języku polskim). 11. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 12. Ilość podana w załączniku nr 3 do SIWZ, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 13. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ 15. Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu, niż wskazane przez Zamawiającego w kolumnie "c" tabeli w załączniku nr 3 do siwz przedmiotu zamówienia, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do ogólnego rocznego szacowanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 3 do siwz, który składa w swojej ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 39830000-9, 33760000-5, 39811300-3, 39525800-6, 18930000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PAKIET 1 - Środki czystości, ręczniki, worki na śmieci |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
171164.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HENRY KRUSE SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162564.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Koncentraty i superkoncentraty do mycia podłóg |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
171164.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HENRY KRUSE SP. Z O.O
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49201.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA NOWYCH WORKÓW DO ZBIÓRKI ODPADÓW SEGREGOWANYCH
- Dostawa środków czystości i higieny dla osadzonych przebywających w jednostkach penitencjarnych podległych OISW w Koszalinie
- Sukcesywne dostawy worków na odpady.
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.