eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Likwidacja dzikich wysypisk i inne prace porządkowe, prace polegające na koszeniu traw i chwastów, wycince i pielęgnacji drzew, na terenach będących własnością Gminy Wrocław"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-15

Ogłoszenie nr 510083655-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: "Likwidacja dzikich wysypisk i inne prace porządkowe, prace polegające na koszeniu traw i chwastów, wycince i pielęgnacji drzew, na terenach będących własnością Gminy Wrocław"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515815-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540033062-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 323 50 00, e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, faks 71 323 50 02.
Adres strony internetowej (url): www.zzm.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.zzm.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Likwidacja dzikich wysypisk i inne prace porządkowe, prace polegające na koszeniu traw i chwastów, wycince i pielęgnacji drzew, na terenach będących własnością Gminy Wrocław"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/12/2020/DZG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych czynności, w zależności od potrzeb Zamawiającego: 1) jednorazowe koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiejek (z załadunkiem i wywozem) - tereny koszone pierwszy raz w roku, 2) jednorazowe koszenie trawy i chwastów (z załadunkiem i wywozem) - tereny koszone według bieżących potrzeb i wskazań Zamawiającego, 3) rozbiórka altanek, likwidacja ogrodzeń drewnianych i z siatki stalowej, studni (z załadunkiem i wywozem), grodzenie terenu siatką leśną, 4) usuwanie padłych zwierząt z wywozem i przekazaniem do utylizacji (padłe zwierzęta powinny być usunięte w czasie od 2 do 6 godzin, od chwili przyjęcia zlecenia - w zależności od czasu podanego w formularzu ofertowym), 5) wycinka drzew niewymagających pozwolenia na wycinkę, z załadunkiem i wywozem, 6) wycinka drzew nie wymienionych w pkt. 5, wymagających zezwolenia na wycinkę, z załadunkiem i wywozem, 7) frezowanie pni po wycince drzew, 8) usunięcie całości karpiny, 9) pielęgnacja drzew bez wykorzystania podnośnika lub sprzętu alpinistycznego (usuwanie posuszu, ręczne usuwanie jemioły oraz konarów wchodzących w kolizję z infrastrukturą, korekta poprawiająca statykę drzew i zachowanie odpowiedniej skrajni drogowej), 10) pielęgnacja drzew o których mowa w pkt. 6 z wykorzystaniem podnośnika lub sprzętu alpinistycznego (usuwanie posuszu, ręczne usuwanie jemioły oraz konarów wchodzących w kolizję z infrastrukturą, korekta poprawiająca statykę drzew i zachowanie odpowiedniej skrajni drogowej), 11) usuwanie krzewów, 12) przycinanie krzewów, 13) usunięcie wywrotu lub złomu drzewa, 14) likwidacja barszczu Sosnowskiego, 15) przeniesienie gatunku chronionego, 16) orka głęboka, talerzowanie gruntu, 17) wykonanie i montaż szlabanu, tablicy informacyjnej, 18) otaśmowanie terenu taśmą ostrzegawczo - wygrodzeniową biało - czerwoną, 19) wykonanie/zakup oraz montaż słupka blokującego, 20) plantowanie i wyrównanie terenu do poziomu gruntu rodzimego, 21) powierzchniowe oczyszczanie terenu z wywozem, 22) usunięcie kontenera na odzież używaną wraz z zawartością oraz odzieżą rozrzuconą wokół kontenera, 23) usuwanie odpadów obejmujące wszelkie czynności związane z zebraniem wszystkich odpadów, zgromadzonych na terenie nieruchomości, tj. odpadów zgromadzonych w hałdach lub skupiskach jak również odpadów luźno rozrzuconych wokół hałd lub skupisk odpadów, czynności związane z uporządkowaniem i wyrównaniem terenu oraz czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe, 24) niezwłoczny wywóz wszystkich odpadów, zebranych i usuniętych z terenu nieruchomości, w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę prac, obejmujący transport odpadów do miejsca ich czasowego gromadzenia, przygotowanie odpadów do transportu, w tym segregowanie odpadów, które ma na celu, przygotowanie ich do transportu do miejsc odzysku lub unieszkodliwienia, bądź wykorzystania, 25) transport odpadów do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania, bądź wykorzystania, 26) przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia, bądź wykorzystania, tj. przekazanie zebranych odpadów uprawnionym podmiotom, prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania, jeżeli Wykonawca nie jest uprawniony do prowadzenia działalności w tym zakresie, bądź przekazanie zebranych odpadów za wyjątkiem odpadów niebezpiecznych osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nieposiadającym osobowości prawnej w celu wykorzystania na ich własne potrzeby, 27) odzysk lub unieszkodliwienie, jeżeli Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania i będzie prowadził odzysk lub unieszkodliwianie odpadów objętych przedmiotem zamówienia w ramach prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej, 28) przygotowanie pozyskanego drewna do pomiaru i klasyfikacji zgodnie z polską normą PN-92/D-95000, 29) odkupienie od Zamawiającego pozyskanego drewna w ramach wycinki drzew i krzewów z terenów rolnych po cenach zgodnych z cennikiem będącym załącznikiem do umowy, sklasyfikowanego zgodnie z Polską Normą PN-91/D-95018, 30) uregulowanie należności za pozyskane drewno w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury wystawionej przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 351850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EPA Green Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. A. Ostrowskiego 7
Kod pocztowy: 53-238
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 297897.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 297897.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1220464.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 9

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.