eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wycinka,usuwanie jemioły, cięcia pielęgnacyjne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-19

Ogłoszenie nr 510085262-N-2020 z dnia 19-05-2020 r.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Wycinka,usuwanie jemioły, cięcia pielęgnacyjne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521851-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000, ul. ul. Strzelców Bytomskich , 44-109 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2310031, 3350444, e-mail mzuk@mzuk.pl, faks 322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wycinka,usuwanie jemioły, cięcia pielęgnacyjne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZUK-EPZ.50.16.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki, usunięcie jemioły, cięcia pielęgnacyjno-sanitarne oraz techniczne drzew metodą alpinistyczną na terenie: - cmentarzy komunalnych w Gliwicach, - zieleni miejskiej w Gliwicach, - Parku Chopina w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na części: Część I - cmentarze komunalne. Część II -tereny zieleni miejskiej i Park Chopina. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia.UWAGA: Z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego do realizacji części II zamówienia zostaną podpisane dwie umowy: osobna umowa na tereny zieleni miejskiej i osobna umowa na Park Chopina z zastrzeżeniem, że w obu umowach będą obowiązywały te same ceny jednostkowe podane przez wybranego Wykonawcę w formularzu cenowym. I. Opis przedmiotu zamówienia 1. Wycięcie drzew różnych gatunków i o różnej średnicy pnia, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia (należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie miejskiej, jak i kolizję z napowietrzną linią energetyczną, infrastrukturą podziemną) 2. Interwencyjne usuwanie drzew uszkodzonych między innymi zjawiskami atmosferycznymi. 3. Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, w tym cięć pielęgnacyjno-sanitarnych, redukcyjnych i technicznych oraz awaryjne usunięcie złamanych, pękniętych lub rozszczepionych konarów drzew, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia, usuwanie jemioły.Należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie miejskiej, jaki kolidowanie z linią energetyczną, itp. 4. Wykonywanie zabiegów wycinki oraz cięć pielęgnacyjno-sanitarnych,redukcyjnych i technicznych na terenach objętych ochrona konserwatorską. 5. Zrębkowanie gałęzi oraz wywóz zrębków. 6. Frezowanie pni wraz z wywozem wiór tylko w stopniu wskazanym przez Zamawiającego. 7.Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 8. Po dokonaniu odbioru drewna, teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego- wyrównanie terenu w nieprzekraczalnym terminie 3 dni. Uwaga: w cenę za wycinkę oraz cięcia powinno być wliczone również zrębkowanie gałęzi oraz prace na terenach objętych ochroną konserwatorską. W cenę frezowania należy wliczyć zasypanie humusem dołów po wyfrezowaniu. II. Istotne warunki zamówienia: 1. Zamawiający wymaga wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności,aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, ogrodzenia itp. 2. Należy stosować odpowiednie zabezpieczenia,poprzez oznakowanie i wygrodzenie terenu, na którym wykonywane będą prace. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac przy użyciu podnośnika mechanicznego jedynie w przypadku drzew wskazanych przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu pozyskanego drewna w cenie 90 zł/m3brutto oraz zagospodarowanie go we własnym zakresie. 5. Zamawiający zastrzega sobie, że część pozyskanego drzewa może zagospodarować na własny użytek. 6. Odbiór drewna następuje na miejscu wycinki, w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni od daty zgłoszenia pozyskania drewna. Drewno powinno być ułożone w stosy o wymiarach: wys. 1,05m, dł. 1m z jego wielokrotnością. Termin odbioru drewna jest jednoczesnym terminem odbioru prac (dopuszcza się możliwość częściowego odbioru drewna). 7.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania pełnej dyspozycyjności przez 24 godziny na dobę,przystąpienia do prac najpóźniej 24 godziny od otrzymania zlecenia pisemnego, faksem lub drogą mailową,na podstawie decyzji administracyjnej, będącej zezwoleniem na usunięcie przedmiotowego drzewa. 8.W przypadku nagłej, awaryjnej sytuacji, stanowiącej zagrożenie bezpieczeństwa, w tym złamanie się drzewa lub konaru wskutek wichury lub innych zjawisk atmosferycznych, Wykonawca winien przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 8 godzin po otrzymaniu od Zamawiającego informacji drogą telefoniczną, faksem lub mailem. 9. Termin wykonania poszczególnych prac ustalany będzie każdorazowo i podawany na wystawianym przez Zamawiającego zleceniu. 10. Wywozu drewna dokonywać środkami transportu o dopuszczalnej ładowności do 5t oraz uporządkowania terenu po wykonaniu prac na danym obiekcie w nieprzekraczalnym terminie 3 dni. 11. Wywóz drewna może nastąpić wyłącznie po protokolarnym odbiorze.12. Płatność za wykonane prace będzie odbywać się na koniec każdego miesiąca, bądź po zakończeniu zlecenia wykonanego na danej jednostce, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Dopuszcza się możliwość potrącenia należności za drewno z faktury wystawionej przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury protokół odbioru prac. 14. Koszty składowania odpadów na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 15. Wraz z fakturą należy dostarczyć kartę przekazania odpadów. 16. Prace wykonywać tylko (nie dotyczy sytuacji awaryjnych) - w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach od 7.00 do 17.00 - w soboty w godzinach od 7.00 do 14.00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6


Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 77210000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Cmentarze komunalne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32407.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KROLL Tomasz Król
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 7/4
Kod pocztowy: 41-907
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36099.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36099.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość wskazana powyżej w pkt. IV.6) w wysokości 35000,00 PLN jest maksymalną kwotą do jakiej Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy usługi w ramach zwartej umowy (zgodnie z cenami jednostkowymi ujętymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy).


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Tereny zieleni miejskiej i Park Chopina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152314.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U SERWIS ZIELEŃ ŁUKASZ KONIG
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Karola Miarki 20
Kod pocztowy: 42-600
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22032.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25643.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wartość wskazana powyżej w pkt. IV.6) w wysokości 164500,00 PLN jest maksymalną kwotą do jakiej Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy usługi w ramach zawartej umowy (zgodnie z cenami jednostkowymi ujętymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy).


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.