To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-04
Ogłoszenie nr 510086095-N-2019 z dnia 04-05-2019 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: "Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529714-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36846794500000,
ul. Bema
12A,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
33 4768063, e-mail
mzuk@zuk.oswiecim.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/mzukoswiecim
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka, w której 100% udziałów posiadają spółki ze 100% udziałem Gminy (spółki komunalne)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZUK/02/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:w zakres zamówienia wchodzi w części B: Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji świadczenie usług związanych z utrzymaniem fontann zlokalizowanych na terenie Miasta Oświęcim, tj.: a) przy ul. Więźniów Oświęcimia w Oświęcimiu, b) na Placu Pokoju, c) na Rynku Głównym w Oświęcimiu. w części A: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na terenach i powierzchni wyszczególnionej w załącznikach Nr 10A do 10G, polegających na: 1) koszeniu trawy na terenach wewnątrzosiedlowych, 2) wiosennym grabieniu trawników, 3) jesiennym grabieniu liści, 4) oczyszczaniu terenów wewnątrzosiedlowych: zbieraniem odpadów wraz z opróżnianiem koszy (zbieranie zanieczyszczeń z terenów zielonych), 5) zimowym utrzymaniu chodników na terenach wewnątrzosiedlowych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości), 6) letnim i zimowym utrzymaniu dojść, 7) letnim utrzymaniu chodników na terenach wewnątrzosiedlowych. 2. Prace, o których mowa w pkt.1, Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z zakresem obowiązków opisanym w siwz oraz w załącznikach do siwz. 3. Do realizacji prac przewidzianych umową Wykonawca zobowiązuje się skierować odpowiednio przeszkolonych i uprawnionych pracowników oraz odpowiedni, sprawny technicznie i przystosowany do wykonywanych prac sprzęt. Za wszelkie zdarzenia związane z niedochowaniem powyższego wymogu Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. 4. W przypadku doposażenia się Zamawiającego, zatrudnienia pracowników lub osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilnoprawnych lub też w przypadku jakiejkolwiek zmiany lub ograniczenia zakresu usług przez Urząd Miasta Oświęcim, Zamawiający może ograniczyć powierzchnię i/lub częstotliwość prac, o których mowa w § 1 ust.1, a także zrezygnować z danego zakresu prac przez cały okres obowiązywania umowy. Treść uzgodnień potwierdzana będzie pisemnie w drodze notatek służbowych bądź protokołów spotkań pomiędzy Zamawiającym, a UM Oświęcim i nie będą wymagały aneksu do umowy, z tym jednak zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Podwykonawcy protokoły zmieniające zakres usługi wraz ze zmodyfikowanymi załącznikami jeszcze przed wprowadzeniem zmian. Strony umowy będą co miesiąc uzgadniały prace konieczne do wykonania w miesiącu następnym, szczegółowy zakres prac na każdy tydzień Strony uzgadniać będą w piątek tygodnia poprzedniego. 5. Wykonawca winien zagospodarować odpady pochodzące z realizacji usług świadczonych w zakresie oczyszczania miasta zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 21 ze zm.) W zakres zamówienia wchodzi także odbiór odpadów zielonych z terenu, na których Wykonawca świadczył usługi i ich transport na instalacje RIPOK do zagospodarowania. Zagospodarowanie odpadów ma się odbywać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. z 2017r. poz. 1289 z późn. zmianami) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego. 6. Zamawiający informuje, iż w związku z podjętymi pracami związanymi z doposażaniem się w specjalistyczny sprzęt związany z realizacją przedmiotu zamówienia i organizacją warsztatu pracy, Zamawiający nie gwarantuje przez okres realizacji zamówienia wykonania pełnego zakresu prac i zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części prac (np. całego jednego zakresu prac) na każdym etapie realizacji zamówienia. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Wykonawca informowany będzie przez Zmawiającego na bieżąco o planowanym wykonaniu przez niego całego lub częściowego zakresu prac w danej branży (zakresie).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV: 77310000-6, 77312000-0, 77314100-5, 90000000-7, 90511300-5, 90611000-3, 90612000-0, 90620000-9, 90630000-2, 98300000-6, 98390000-3, 50800000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część A - usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
749940.99
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "REPRODEX" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
731130.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część B - "Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą 32-600 Oświęcim, ul. Bema 12A na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 12.04.2019r. poinformował, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: "Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych" zadanie numer II (część B) zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018, poz. 1986 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 03.04.2019r. do godziny 8:00 dla zadania nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu na część 2 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający zmuszony był więc unieważnić przedmiotowe postępowanie w części nr 2. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa sprzętu i innych urządzeń sportowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa obiektu lekkoatletycznego i boiska do piłki nożnej przy PZ nr 2 w Oświęcimiu".
- DOSTAWĘ SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. I
- Roboty bud. na odc. BI byłego KL Auschwitz II Birkenau na terenie PMA-B w Oświęcimiu, poleg. na wyk. zadania związanego z budową przyłącza kanalizacji deszczowej dla baraku murowanego o nr inw. B-144
- ADAPTACJA CZĘŚCI PAWILONU GŁÓWNEGO SZPITALA NA LABORATORIUM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ, WYBUDUJ
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Koszenie traw w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r. według 11 zadań
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.