eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont jednostek pływających - Inspektor 62, Inspektor 63 oraz Inspektor 64.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-19

Ogłoszenie nr 510086199-N-2020 z dnia 19-05-2020 r.

Urząd Żeglugi Śródlądowej: Remont jednostek pływających - Inspektor 62, Inspektor 63 oraz Inspektor 64.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532284-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Żeglugi Śródlądowej, Krajowy numer identyfikacyjny 70170210000000, ul. pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 43 40 279, 44 03 354, e-mail jmjarosz@wp.pl, faks 91 43 40 129.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin.uzs.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont jednostek pływających - Inspektor 62, Inspektor 63 oraz Inspektor 64.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Sz-351-052/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont jednostek pływających należących do Zamawiającego - Inspektor 62, Inspektor 63 oraz Inspektor 64. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50241100-7 - Usługi w zakresie napraw statków 50241000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków 3. Harmonogram realizacji zamówienia: 1) Zamówienie zostało podzielone na dwa zasadnicze etapy: a) Etap I - Remont jednostki pływającej Inspektor 63 - na którego wykonanie Wykonawca będzie miał 30 dni od dnia protokolarnego przekazania ww. jednostki do remontu. b) Etap II - Remonty jednostek pływających Inspektor 62 oraz Inspektor 64 - na których wykonanie Wykonawca będzie miał 30 dni od dnia przekazania ww. jednostek do remontu (Przekazanie jednostek i bieg terminu na wykonanie rozpocznie się jednocześnie dla dwóch jednostek). 2) Przekazanie do remontu jednostki pływającej Inspektor 63 nastąpi w terminie do 10 dni od dnia zawarcia Umowy. 3) Przekazanie do remontu jednostek pływających Inspektor 62 oraz Inspektor 64 nastąpi w terminie do 5 dni od dnia dokonania przez Zamawiającego ostatecznego odbioru po remoncie jednostki pływającej Inspektor 63. 4) Zgodnie z terminami przewidzianymi w pkt 1-3 niniejszego ustępu łączny zakładany maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 75 dni od dnia zawarcia Umowy. 4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) prace malarskie; 2) prace montażowe; 3) prace demontażowe; 4) prace instalacyjne. 5. Prawo Opcji. 1) Zamawiający przewiduje Prawo Opcji, tzn. zlecenie wykonania niektórych prac jest uwarunkowane uprzednią decyzją Zamawiającego w tym zakresie, przy czym ich zlecenie Wykonawcy w terminie o którym mowa w pkt 3, jest wiążące dla Wykonawcy. 2) Prawem Opcji (opcjonalny przedmiot zamówienia) objęte są pozycje Specyfikacji remontowych jednostek pływających/Szczegółowych Formularzy Cenowych oznaczone gwiazdką i kursywą. Pozostałe pozycje określają podstawowy przedmiot zamówienia. 3) Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji w terminie do 20 dnia od dnia protokolarnego przekazania danej jednostki do remontu. 4) Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji poprzez pisemne wskazanie, iż żąda wykonania pozycji nim objętych (niektórych lub wszystkich). 5) Zamawiający informuje, że może wcale nie skorzystać z Prawa Opcji, w szczególności w przypadku braku środków finansowych na ten cel. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu braku wykorzystania przysługującego mu Prawa Opcji. 6) Termin wykonania opcjonalnego Przedmiotu zamówienia jest tożsamy z terminem wykonania podstawowego Przedmiotu zamówienia. Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa Opcji nie stanowi samodzielnej podstawy do zmiany końcowego terminu wykonania remontu danej jednostki. 7) Każdy z Wykonawców biorących udział w postępowaniu jest zobowiązany wycenić zarówno podstawowy jak i opcjonalny przedmiot zamówienia. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Specyfikacje remontowe jednostek pływających/Szczegółowe Formularze Cenowe - stanowią odpowiednio Załączniki nr 1a,1b,1c do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50241100-7


Dodatkowe kody CPV: 50241000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 258019.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marco Service sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Władysława IV 1
Kod pocztowy: 70-651
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300396.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300396.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300396.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.