To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-19
Ogłoszenie nr 510086199-N-2020 z dnia 19-05-2020 r.
Urząd Żeglugi Śródlądowej: Remont jednostek pływających - Inspektor 62, Inspektor 63 oraz Inspektor 64.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532284-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Żeglugi Śródlądowej, Krajowy numer identyfikacyjny 70170210000000,
ul. pl. Batorego
4,
70-207
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 43 40 279, 44 03 354, e-mail
jmjarosz@wp.pl, faks
91 43 40 129.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin.uzs.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont jednostek pływających - Inspektor 62, Inspektor 63 oraz Inspektor 64.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Sz-351-052/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont jednostek pływających należących do Zamawiającego - Inspektor 62, Inspektor 63 oraz Inspektor 64. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50241100-7 - Usługi w zakresie napraw statków 50241000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków 3. Harmonogram realizacji zamówienia: 1) Zamówienie zostało podzielone na dwa zasadnicze etapy: a) Etap I - Remont jednostki pływającej Inspektor 63 - na którego wykonanie Wykonawca będzie miał 30 dni od dnia protokolarnego przekazania ww. jednostki do remontu. b) Etap II - Remonty jednostek pływających Inspektor 62 oraz Inspektor 64 - na których wykonanie Wykonawca będzie miał 30 dni od dnia przekazania ww. jednostek do remontu (Przekazanie jednostek i bieg terminu na wykonanie rozpocznie się jednocześnie dla dwóch jednostek). 2) Przekazanie do remontu jednostki pływającej Inspektor 63 nastąpi w terminie do 10 dni od dnia zawarcia Umowy. 3) Przekazanie do remontu jednostek pływających Inspektor 62 oraz Inspektor 64 nastąpi w terminie do 5 dni od dnia dokonania przez Zamawiającego ostatecznego odbioru po remoncie jednostki pływającej Inspektor 63. 4) Zgodnie z terminami przewidzianymi w pkt 1-3 niniejszego ustępu łączny zakładany maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 75 dni od dnia zawarcia Umowy. 4. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) prace malarskie; 2) prace montażowe; 3) prace demontażowe; 4) prace instalacyjne. 5. Prawo Opcji. 1) Zamawiający przewiduje Prawo Opcji, tzn. zlecenie wykonania niektórych prac jest uwarunkowane uprzednią decyzją Zamawiającego w tym zakresie, przy czym ich zlecenie Wykonawcy w terminie o którym mowa w pkt 3, jest wiążące dla Wykonawcy. 2) Prawem Opcji (opcjonalny przedmiot zamówienia) objęte są pozycje Specyfikacji remontowych jednostek pływających/Szczegółowych Formularzy Cenowych oznaczone gwiazdką i kursywą. Pozostałe pozycje określają podstawowy przedmiot zamówienia. 3) Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji w terminie do 20 dnia od dnia protokolarnego przekazania danej jednostki do remontu. 4) Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji poprzez pisemne wskazanie, iż żąda wykonania pozycji nim objętych (niektórych lub wszystkich). 5) Zamawiający informuje, że może wcale nie skorzystać z Prawa Opcji, w szczególności w przypadku braku środków finansowych na ten cel. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu braku wykorzystania przysługującego mu Prawa Opcji. 6) Termin wykonania opcjonalnego Przedmiotu zamówienia jest tożsamy z terminem wykonania podstawowego Przedmiotu zamówienia. Skorzystanie przez Zamawiającego z Prawa Opcji nie stanowi samodzielnej podstawy do zmiany końcowego terminu wykonania remontu danej jednostki. 7) Każdy z Wykonawców biorących udział w postępowaniu jest zobowiązany wycenić zarówno podstawowy jak i opcjonalny przedmiot zamówienia. 6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Specyfikacje remontowe jednostek pływających/Szczegółowe Formularze Cenowe - stanowią odpowiednio Załączniki nr 1a,1b,1c do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50241100-7
Dodatkowe kody CPV: 50241000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
258019.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marco Service sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
300396.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.