Ogłoszenie z dnia 2019-05-06
Ogłoszenie nr 510086251-N-2019 z dnia 06-05-2019 r.
Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w Chełmskim Parku Wodnym
w okresie od 01 kwietnia 2019 roku do 25 stycznia 2020 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie, Krajowy numer identyfikacyjny 11025640900000,
ul. Lubelska
133 A,
22-100
Chełm, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
82 570 79 04, e-mail
przetargi@parkwodnychelm.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w Chełmskim Parku Wodnym w okresie od 01 kwietnia 2019 roku do 25 stycznia 2020 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu porządku i czystości biur oraz sanitariatów w Chełmskim Parku Wodnym (dalej zwanym: ChPW, w okresie od 01 kwietnia do 25 stycznia 2020 roku. Usługi polegać będą na utrzymywaniu w stanie właściwej czystości: Biura zarządu wraz z sanitariatami na parterze obiektu oraz biura wraz z sanitariatami na II kondygnacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Clar System Spółka Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie WR na podstawie art. 67ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz.1986 ze zm., dalej: PZP) dopuszcza zawarcie umowy, w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art 67 ust 1 pkt 6.
Zamawiający przewidział w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielenie zamówień na podstawie art 67 ust 1 pkt 6 dotyczących powtórzenia podobnych do przedmiotowych usług sprzątania, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego na poniższych warunkach:
1) zamówienie zostanie udzielone tylko jeżeli wykonawca realizuje zamówienie podstawowe z należytą starannością i zgodnie z postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2) zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności zaproszeniem wykonawcy do negocjacji oraz negocjacjami z wykonawcą;
3) wykonawca będzie musiał wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostaną określone przez Zamawiającego, oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia tych warunków, w zakresie określonym przez Zamawiającego;
4) wykonawca będzie musiał wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP, oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazane w Rozdz. VI ust. 1 i ust. 5 pkt 3 SIWZ;
5) wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego;
6) przedmiotem negocjacji z wykonawcą będą w szczególności: cena oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia, z zachowaniem wymogów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach przyszłej umowy o zamówienie publiczne.
Przy oszacowaniu całkowitej wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił dodatkowo 20 % wartości zamówienia podstawowego na realizację zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zamawiający w drodze przetargu nieograniczonego wyłonił Wykonawcę zamówienia i w dniu 11 stycznia 2019 roku udzielił zamówienia Wykonawcy Clar System Spółka Akcyjna, ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań.
Wykonawca Clar System Spółka Akcyjna, ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań realizuje zamówienie podstawowe z należytą starannością i zgodnie z postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przedmiot zamówienia obejmować będzie czynności sprzątania biur Zarządu Spółki. Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług do wykonywanych w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe.
W związku z powyższym zaistniały przesłanki opisane w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy dopuszczające udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki Wykonawcy Clar System Spółka Akcyjna, ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.