To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-20
Ogłoszenie nr 510086635-N-2020 z dnia 20-05-2020 r.
Gminny Ośrodek Kultury "PERŁA": Dostawa wyposażenia do Gminnego Ośrodku Kultury "Perła" w Nowinach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503058-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540012963-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Kultury "PERŁA", Krajowy numer identyfikacyjny 26059178400000,
ul. ul. Perłowa
1,
26-052
Nowiny, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 345 96 50; 346 52 60, e-mail
j.kania@nowiny.com.pl, faks
41 346 52 70.
Adres strony internetowej (url): www.perla.nowiny.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Gminnego Ośrodku Kultury "Perła" w Nowinach
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia siłowni w Gminnym Ośrodku Kultury "Perła" w Nowinach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: Zadanie 1 - meble Zadanie 2 - dodatkowe wyposażenie Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 6a i 6b do SIWZ 3.2 Warunki realizacji * Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do Gminny Ośrodek Kultury Perła w Nowinach, ul. Perłowa 1 26-052 Nowiny, w ilościach i asortymencie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, wnieść do wskazanego pomieszczenia i dokonać niezbędnych prac w zakresie montażu, rozmieszczenia podłączenia i uruchomienia zgodnie z projektem wnętrz. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. * Wszelkie dostarczone urządzenia, sprzęt powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie wymagania wskazane w SIWZ i załącznikach w pełnym podanym zakresie. * Wszystkie dotyczące przedmiotu zamówienia wymagania wskazane w SIWZ i załącznikach należy traktować jako minimalne * Wykonawca zapewni, że dostarczone urządzenia, sprzęt będą spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie wymaganych atestów, opinii technicznych i dopuszczeni do korzystania na ternie Polski, o ile są wymagane. * Wykonawca winien dysponować odpowiednimi środkami i warunkami technicznymi, potencjałem ekonomicznym i organizacyjnym niezbędnym do realizacji zamówienia. * Zwrot towaru, który nie nadaje się do użytkowania i dostarczenie towaru zamiennego, wolnego od wad i usterek nastąpi na koszt Wykonawcy. Część przedmiotu umowy nie przyjętą w czasie trwania odbioru końcowego Wykonawca wymieni na nową o takich samych parametrach i rodzaju we wskazanym przez Zamawiającego terminie, na własny koszt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39290000-1, 43414000-8, 42652000-1, 39713430-6, 44510000-8, 30213100-6, 42962000-7, 39712210-1, 39700000-9, 32324600-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - meble |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu na zadanie 1 pierwotnie wybrany Wykonawca PB ?tenders Jakub Pawulski. ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-868 Bydgoszcz odmówił podpisania umowy. W związku z powyższym Zamawiający uchylił informację o wyborze oferty najkorzystniejszej i wybrał kolejnego Wykonawcę na zadanie 1: "IMPEX TRADE" Sp. z o.o. ul. Bytkowska 1B, 40-955 Katowice. Ostatecznie firma "IMPEX TRADE" Sp. z o.o. również odmówiła podpisania umowy wskazując, iż w obliczu drastycznych ograniczeń związanych z aktualną sytuacją epidemiczną w Polsce i na świecie wykonanie umowy w wyznaczonym terminie w SIWZ jest niemożliwe. Następny w kolejności Wykonawca FORNICA Jarosław Patuch, ul. Sowińskiego 12/3, 80-143 Gdańsk, który otrzymał najwyższą liczbę punktów nie przedłużył terminu związania ofertą, który upłynął 25.02.2020 r. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena kolejnej najkorzystniejszej oferty na zadanie 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie na zadanie 1 unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - dodatkowe wyposażenie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81300.81
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VICTORES Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89529.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NOWINY
- Zwiększenie dostępności budynku urzędu gminy Nowiny poprzez modernizację strefy wejścia głównego.
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci pełnosprawnych i niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Zgórsku w roku 2025
więcej: przetargi NOWINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.