To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-20
Ogłoszenie nr 510086717-N-2020 z dnia 20-05-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej w Klisinie: ZAKUP PALIW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2020/2021r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532127-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Krajowy numer identyfikacyjny 29337300000000,
ul. Klisino
100,
48-118
Lisięcice, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 857 593, e-mail
dps_klisino@poczta.onet.pl, faks
774 857 594.
Adres strony internetowej (url): www.bip.dps-klisino.pl, www.bip.dps.powiatglubczycki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP PALIW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2020/2021r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest : ZAKUP PALIW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW W 2020/2021 r. (CPV 09132100-4) - benzyna bezołowiowa (EN 228) (CPV 09134100-8) - olej napędowy (EN 590) Przewidywane zapotrzebowanie roczne: OLEJ NAPĘDOWY ON - ok. 12 237,00 l/rok BENZYNA BEZOŁOWIOWA Pb 95 - ok. 6 437,00 l/rok 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilościach wynikających z zapotrzebowań Zamawiającego. 2. Podana szacunkowa ilość zapotrzebowania na produkty w SIWZ oraz w formularzu ofertowym nie jest ilością stałą, może być zwiększana lub zmniejszana według potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający może jednostronnie zwiększyć wielkość przedmiotu zamówienia maksymalnie o 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. 4. Zamawiający określa minimalną wielkość przedmiotu zamówienia jaka zostanie zrealizowana na poziomie 30% ogólnej wartości oferty netto Wykonawcy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zmawiającego jakiekolwiek roszczenia, w tym odszkodowawcze. Tankowanie odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na stacji paliwowej Wykonawcy, zlokalizowanej na terenie miasta Głubczyce lub położonej w odległości nie większej niż 1 km od miejscowości Głubczyce, czynnej co najmniej 6 dni w tygodniu. Bezgotówkowy zakup paliw odbywał się będzie poprzez: - bezpośrednie tankowanie paliw do zbiorników pojazdów samochodowych należących do Domu Pomocy Społecznej w Klisinie i zakładów podległych: Branice, Radynia, Boboluszki, Dzbańce, Bliszczyce, Głubczyce i Kietrz na stacji paliw Wykonawcy, - bezpośrednie tankowanie paliw do kanistra (paliwo z przeznaczeniem dla kosiarek spalinowych i agregatów prądotwórczych w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie i zakładów podległych: Branice, Radynia, Boboluszki, Dzbańce, Bliszczyce, Głubczyce i Kietrz) na stacji paliw Wykonawcy. Osobą upoważnioną po stronie Wykonawcy do pobrania paliw: - benzyny bezołowiowej PB 95, -oleju napędowego ON będzie kierowca pojazdu służbowego Domu Pomocy Społecznej w Klisinie posiadający aktualną imienną kartę drogową wystawioną przez DPS w Klisinie. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego : - wykaz pojazdów, do których będą zakupywane paliwa oraz wykaz filii dla których będzie zakupywane paliwo do kosiarek spalinowych i agregatów prądotwórczych, Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów, kosiarek spalinowych i agregatów prądotwórczych odbywał się będzie na podstawie rejestrowanych transakcji zakupu dokonywanych w danym dniu na stacji paliw. Wykonawca zobowiązany będzie do rejestrowania dokonanych transakcji sprzedaży na karcie wykazu lub ewidencji, która będzie zawierać dane: - data tankowania - miejsce tankowania, - ilość popranego paliwa dla poszczególnych pojazdów, kosiarek spalinowych, agregatów prądotwórczych, - numer rejestracyjny pojazdu oraz nazwa filii do których pobrano paliwo, - nazwa filii DPS w Klisinie dla której zakupiono paliwo do kosiarki spalinowej lub paliwo do agregatu prądotwórczego, - czytelny podpis kierowcy DPS w Klisinie, który pobrał paliwo Każda transakcja zakupu musi być potwierdzona podpisem stron: upoważnionego kierowcy z aktualną kartą drogową wystawioną przez Dom Pomocy Społecznej w Klisinie i pracownika obsługi stacji paliw. "Karta wykaz lub ewidencji" z dokonanych transakcji będzie podstawą do wystawienia faktury. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie z obwieszczeniem Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014r., poz. 1853). Zakup paliw będzie się odbywał w litrach rzeczywistych. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dn. 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) oraz odpowiadać Polskim Normom: Pb 95 - (PN-EN 228); ON- (PN-EN 590:). Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca gwarantuje dobrą jakość paliw. Rozliczenie za dokonane transakcje będzie się odbywać 2 razy w miesiącu, wobec czego Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazów pobranych produktów paliw płynnych: benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON. Wykazy muszą być sporządzane na bieżąco, w momencie tankowania poszczególnego paliwa oraz obowiązkowo muszą być podpisane przez upoważnioną osobę Zamawiającego, a także pracownika obsługującego stację paliw. Powyższe "Wykazy" Wykonawca obowiązkowo załącza do faktury. Zamawiający dopuszcza w ciągu jednego miesiąca 2 wykazy (fakturowanie co 15 dni , termin płatności 30 dni) W przypadku użycia przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ sformułowań wskazujących na producenta, znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp., należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66987.44
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Galon Paliwa Karol Galara
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76936.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LISIĘCICE
więcej: przetargi LISIĘCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Dostawa oleju napędowego
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych
- Dostawa paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz gazu LPG dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95-oktanowej E95 dla zabezpieczenia potrzeb transportowych i sprzętowych Obwodu Drogowego w Mirosławicach poprzez tankowanie na stacji/-ach paliw
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.