eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaUsługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych administrowanych przez RDW we Włodawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-07

Ogłoszenie nr 510087496-N-2019 z dnia 07-05-2019 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych administrowanych przez RDW we Włodawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529106-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000000, ul. ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 082 5721635, 5721151, e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl, faks 825 721 793.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy: www.zdw.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych administrowanych przez RDW we Włodawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R7.ST.372.8.2019.kd

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych administrowanych przez RDW we Włodawie 2. Usługi wykonywane będą na obiektach mostowych położonych w ciągu dróg wojewódzkich: o 812 Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw o 816 Terespol - Kodeń - Sławatycze - Włodawa - Dorohusk - Horodło - Zosin o 818 Przewłoka - Wyryki - Adampol o 819 Parczew - Sosnowica - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska 3. Zakres usług obejmuje: 1) oczyszczenie terenu w obrębie mostów 13 618,90 m2 2) oczyszczenie jezdni 1 367,50 m2 3) oczyszczenie stożków 1 208,50 m2 4) oczyszczenie schodów 73,15 m2 5) oczyszczenie ścieków 70,50 m2 6) oczyszczenie ław podłożyskowych 26,00 m2 7) oczyszczenie wpustów 10 szt. 8) oczyszczenie dylatacji 16 szt. Przez oczyszczenie obiektów mostowych należy rozumieć działania wykonywane na obiekcie mostowym i w jego otoczeniu, mające na celu utrzymanie czystości wszystkich elementów konstrukcyjnych mostu i przyległego terenu. Oczyszczenie obiektów mostowych obejmuje: o oczyszczenie jezdni na mostach z piasku, błota, liści, roślinności i innych zanieczyszczeń, o oczyszczenie wpustów, kratek i rynien odwadniających z zanieczyszczeń, o oczyszczenie dylatacji i ław podłożyskowych z zanieczyszczeń, o oczyszczenie ścieków na skarpach z zanieczyszczeń i roślinności, o oczyszczenie schodów zejściowych pod obiekty mostowe z roślinności i innych zanieczyszczeń, o oczyszczenie powierzchni stożków nasypowych przy mostach z krzaków, chwastów i innych zanieczyszczeń, o oczyszczenie skarp nasypów na dojazdach do mostów - w granicach pasa drogowego na długości barier ochronnych przed i za mostem z chwastów i krzaków, (jeżeli brak barier to na długości 20 m) o oczyszczenie terenu pod mostami - na szerokości mostu oraz po 10 m powyżej i 10 m poniżej mostu z chwastów i krzaków. o wywiezienie zebranych nieczystości i odpadów na wysypisko komunalne i utylizacja na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca winien dysponować sprzętem do wywozu śmieci i nieczystości, zabrania się spalania śmieci. Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21) lub powierzyć tę czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca przedłoży w terminie 10 dni po upływie miesiąca, w którym wykonywał usługę dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów. 5. Lokalizacja prac objętych zamówieniem oraz szczegółowy opis wykonania przedmiotu umowy zawarto w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. 6. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość. 7. Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych usług objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Przed przystąpieniem do wykonywania usług Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług). 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. 10. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXII.5 SIWZ w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14814.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GREEN-TEAM Grzegorz Bielecki
Email wykonawcy: green.team.komarowka@gmail.com
Adres pocztowy: Komarówka 3
Kod pocztowy: 21-230
Miejscowość: Sosnowica
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9246.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9246.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10124.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.