eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzyrzeczZagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne magazynowanych na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu (m. Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-08

Ogłoszenie nr 510088402-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.

Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu: Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne magazynowanych na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu (m. Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534246-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu, Krajowy numer identyfikacyjny 21046694800000, ul. ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 742-84-10, e-mail p.lachowicz@powiat-miedzyrzecki.pl, m.lesny@powiat-miedzyrzecki.pl, faks 0-95 742-84-11.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne magazynowanych na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu (m. Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.12.2019.PL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja zagrożenia dla środowiska poprzez usunięcie odpadów, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zabezpieczonych doraźnie na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu w ramach wykonania zastępczego. 2. Zakres prac obejmuje: Usunięcie odpadów (inwentaryzacja w trakcie załadunku z podziałem na naczepy przy udziale Zamawiającego), wywóz odpadów do miejsca docelowego zagospodarowania, w tym oznakowanie każdego ładunku odpadów i przygotowanie odpadów do transportu w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla ludzi oraz środowiska, przetransportowanie odpadów w miejsce ich przetworzenia (odzysku lub unieszkodliwienia). Zabezpieczenie osób przebywających w miejscu załadunku, w tym chemicznego i ekologicznego w trakcie realizacji całości przedmiotu zamówienia. Identyfikacja zmagazynowanych odpadów, w tym wstępna ocena odpadów, pobór próbek i analiza laboratoryjna w celu identyfikacji odpadów, ocena możliwości ich dalszego ostatecznego przetworzenia (odzysk lub unieszkodliwienie). Poddanie odpadów odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z hierarchią określoną przepisami ustawy o odpadach. W razie stwierdzenia rozbieżności w klasyfikacji odpadów dopuszcza się wystawienie karty przekazania odpadów zgodnie z analizą laboratoryjną. Przekazanie Zamawiającemu kart przekazania odpadów bez zbędnej zwłoki oraz potwierdzenie przetwarzania odpadów. Koszty gospodarowania odpadami mają uwzględniać podział na naczepę pierwszą i naczepę drugą. 3. Zamawiający dopuszcza zlecenie części zamówienia następującym podwykonawcom: w zakresie badań laboratoryjnych odpadów, a także w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych (podwykonawca musi posiadać certyfikat ADR) zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych /Dz.U.2019.382 t.j. z dnia 2019.02.27/ czy przetwarzania odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90510000-5


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141625.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ESPADON Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Uniwersytecka 13
Kod pocztowy: 40-007
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 138600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 215460.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.