eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻarówOdnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. Armii Krajowej 16, Armii Krajowej 39 i Zamkowej 7, 7A, 15 w Żarowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-08

Ogłoszenie nr 510088496-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.

Urząd Miejski w Żarowie: Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. Armii Krajowej 16, Armii Krajowej 39 i Zamkowej 7, 7A, 15 w Żarowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowy projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Nr RPDS.06.03.04-02-0156/16-00 - ZIT AW "Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów na lata 2014-2020" realizowane w ramach Priorytetu 6 Infrastruktura spójności społecznej Działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Podziałanie 4 - 6.3.4 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AW

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516477-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Żarów ul. Zamkowa 2, 58-130 Żarów
- Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Armii Krajowej 16 w Żarowie, NIP 884-25-32-776 Zarządca: APM Zarząd i administracja nieruchomościami Piotr Marciniszyn ul. Saperów 5 58-100 Świdnica
- Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Armii Krajowej 39 w Żarowie, NIP 884-25-31-794 Zarządca: Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o. ul. Słowiańska 8 58-130 Żarów,
-Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Zamkowej 7-15 w Żarowie, NIP 8842532753 Zarządca: PPHU Gryf-Poll Zarząd i Administracja Nieruchomościami, ul. Gdyńska 25 lok.34, 58-100 Świdnica


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Żarowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Zamkowa 2, Żarów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4, e-mail BRAK EMAIL, faks .
Adres strony internetowej (url): www.um.zarow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej "ustawą PZP" postępowanie jest prowadzone przez Gminę Żarów upoważnioną do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na ich rzecz, następujących zamawiających: - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Armii Krajowej 16 w Żarowie, NIP 884-25-32-776 Zarządca: APM Zarząd i administracja nieruchomościami Piotr Marciniszyn ul. Saperów 5 58-100 Świdnica - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Armii Krajowej 39 w Żarowie, NIP 884-25-31-794 Zarządca: Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o. ul. Słowiańska 8 58-130 Żarów, -Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Zamkowej 7-15 w Żarowie, NIP 8842532753 Zarządca: PPHU Gryf-Poll Zarząd i Administracja Nieruchomościami, ul. Gdyńska 25 lok.34, 58-100 Świdnica

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. Armii Krajowej 16, Armii Krajowej 39 i Zamkowej 7, 7A, 15 w Żarowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. Armii Krajowej 16, Armii Krajowej 39 i Zamkowej 7, 7A, 15 w Żarowie zwane dalej "Przedmiotem Umowy"obejmująca trzy części (zadania) pn.: Część 1 (Zadanie 1) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 16 w Żarowie, Część 2 (Zadanie 2) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 39 w Żarowie, Część 3 (Zadanie 3) - Rewitalizacja budynku przy ul. Zamkowej 7, 7A, 15 w Żarowie, 1.1 Zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy obejmuje: Część 1 (Zadanie 1) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 16 w Żarowie Na przedmiot umowy składają się prace polegające m.in. na: - odbicie tynków z zaprawy cem-wap. - 92,50m2 - przyklejenie warstwy siatki na ścianach obmiar: 462,50m2 - malowanie tynków zew. farbą emuls. - 506,72m2 Wspólny słownik zamówień: 45410000-4 Tynkowanie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45453000-7 Roboty remontowe i elewacyjne Część 2 (Zadanie 2) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii krajowej 39 w Żarowie, Na przedmiot umowy składają się prace polegające m.in. na.: - rusztowania zewn. - 752,15m2 - tynki zew. cem-wap - 725,15m2 - 2x malowanie jw. Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane 45410000-4 Tynkowanie 45443000-4 Roboty elewacyjne Część 3 (Zadanie 3) - Rewitalizacja budynku przy ul. Zamkowej 7, 7A, 15 w Żarowie, Na przedmiot umowy składają się prace polegające m.in. na: a) remoncie pokrycia dachowego, ul. Zamkowa 7 - rozebranie pokrycia dachowego z dachówek karpiówka 290,00m2 - rozebranie konstrukcji więźb dachowych 290,00m2 - pokrycie dachów dachówką w koronkę 290,00m2 b) remoncie pokrycia dachu, ul. Zamkowa 7A - rozebranie pokrycia dachowego z papy 140,00m2 - dwuwarstwowe, renowacyjne krycie dachów papami z drobną naprawą istniejącego pokrycia 140,00m2 c) remoncie pokrycia dachowego, ul. Zamkowa 15 - rozebranie pokrycia dachowego z dachówek karpiówka 170,00m2 - rozebranie pokrycia dachowego z papy 450,00m2 - odgrzybianie elem. drewnianych przez powlekanie dwukrotne preparatami olejowymi - pokrycie dachów dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę 170,00m2 Wspólny słownik zamówień: 45261910-6 Naprawa dachów 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45261400-8 Pokrywanie 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45261420-4 Uszczelnianie dachu 45261300-7 Kładzenie zaprawy i rynien 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a i 4b do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień: 45410000-4 Tynkowanie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45453000-7 Roboty remontowe i elewacyjne 45000000-7 Roboty budowlane 46442100-8 Roboty malarskie 45160000-7 Obróbka blacharska 45260000-7 Wykonanie pokryć dachowych 45160000-7 Obróbki blacharskie 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części zamówienia 3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną z części (zadań), lub na dwie części (zadania) lub na trzy części (zadania). Złożone oferty będą oceniane osobno na każdą z części (zadań). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art.29 ust 3a ustawy Pzp) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Część 1 (Zadanie 1) - wykonania robót ogólnobudowlanych; Część 2 (Zadanie 2) - wykonania robót ogólnobudowlanych; Część 3 (Zadanie 3 - wykonania robót dekarskich i ogólnobudowlanych; 10. Wykonawca nie później niż do dnia podpisania umowy na realizację zamówienia przedstawi zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczeń osób wykonujących czynności określone w pkt. 9, że są zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 9. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 14. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 15. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów lub oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. 16. Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45453000-7, 45000000-7, 46442100-8, 45160000-7, 45260000-7, 45160000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 (Zadanie 1) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 16 w Żarowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61850.14
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ML-PROFI Mariusz Luba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Garbarska 10/3
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67960.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67960.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104334.27
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 (Zadanie 2) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 39 w Żarowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141513.78
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana Grzegorz Szczerkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jasna 3A lok. 15
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 222635.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 222635.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 222635.98
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 (Zadanie 3) - Rewitalizacja budynku przy ul. Zamkowej 7, 7A, 15 w Żarowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 223963.86
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólno Budowlany CZECH Piotr Czech
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Równa 14/11
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 299000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.