eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoRozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie - etap V

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-08

Ogłoszenie nr 510088599-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej: Rozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie - etap V

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527943-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 81176307800000, ul. Chrobrego 6, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 95 768 98 00, e-mail ptchoszczno@gmail.com, faks 95 768 98 18.
Adres strony internetowej (url): www.straz.choszczno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie - etap V

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT.2370.01.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1/ Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w całości budynku za wyjątkiem pomieszczeń piwnicy i klatki schodowej (w piwnicy należy jedynie wymienić rozdzielnicę główną z której należy poprowadzić przewody do rozdzielnic na piętrach) oraz oprócz części nowo wybudowanej administracyjno-biurowej. Demontaż starej instalacji. Wymiana wszystkich przewodów, rozdzielnic, lamp, wyłączników, gniazdek itp. w części użytkowanej. Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjno-ewakuacyjnego poza piwnicą i klatką schodową i częścią nowo wybudowaną administracyjno-biurową jako odrębna instalacja niezależna od oświetlenia. Wymiana wszystkich lamp zgodnie z przedmiarem na lampy typu LED. 2/ Wyposażenie obiektu w agregat prądotwórczy z uziemieniem automatyczny usytuowany na zewnątrz budynku o mocy: 88 kVA, 3/ Wykonanie instalacji klimatyzacyjnej obejmującej pomieszczenia starej części: stanowisko kierowania, serwerownia i świetlica JRG, 4/ Wykonanie instalacji wentylacyjnej grawitacyjnej wszystkich pomieszczeń 5/ Wymiana instalacji wodociągowej i sanitarnej w istniejącej części 6/ Wkucie rur przyłączeniowych oraz instalacji doprowadzającej ciepło do grzejników, demontaż i ponowny montaż grzejników. 7/ Wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych zgodnie z projektem wraz z ościeżnicami, kompletem okuć klamek i zamków. W standardzie tak jak w nowo wybudowanej części administracyjno-biurowej. I) GARAŻE (0.02; 0.03; 0.05; 0.06; 0.07) ? położenie posadzki i okładziny z płytek 20x20 cm w kanale naprawczym, ? położenie okładziny na schodach z płytek układanych na klej metodą kombinowaną płytki 30 x30 cm -zejście do garażu ? zeszlifowanie/ wyrównanie istniejącej posadzki ? umycie i odtłuszczanie powierzchni ? uzupełnienie dużych ubytków cementową zaprawą samopoziomującą ? uzupełnienie małych ubytków punktowo zaprawą wyrównującą ? wymiana posadzki na posadzkę przemysłową żywiczną epoksydową, dwuskładnikową, grubopowłokową, samorozlewalną, gładką w kolorze ciemny szary zbliżony do RAL 7046 we wszystkich garażach wraz z izolacją na poziomie gruntu, wykonanie pasów wyznaczających stanowiska pojazdów w całym obiekcie. Wykonanie cokołu przy posadzce w garażach -poprzez wywinięcie posadzki żywicznej epoksydowej na wysokość min 15 cm (w garażach i w pom.ześlizgu); masę epoksydową układać zgodnie z instrukcją producenta ? wykonanie odwodnienia liniowego w garażach wraz z podłączeniem zlewu z pomieszczenia sprężarki, ? likwidacja istniejącego kanału naprawczego w garażu nr 5, ? wykonanie instalacji automatycznej wyciągu spalin w garażach (likwidacja starej instalacji) podłączonej do instalacji alarmu wyjazdowego ? ocieplenie sufitu w garażach pianką PU zamkniętokomorową wraz z wykończeniem tynkiem. ? wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ścianach garaży wraz z lamperią z tynku żywicznego do wys. 160 cm.. ? poszerzenie przejść w ścianach w garażu nr 3 i nr 4 do szerokości 2,0 m i wysokości 2,3 m. ? przesunięcie grzejników utrudniających komunikację w poszerzonych przejściach. ? wstawienie umywalki i brodzika ze stali nierdzewnej z ręczną myjką do butów w garażu nr 6. ? wykonanie instalacji w garażach zasilającej pojazdy: elektrycznej 12V, 24V. Doprowadzenie przewodów YDYp 3x2,5 i YDYp2x6 do 7 garaży 3 m od strony ulicy Chrobrego zakończone w puszkach natynkowych 10x10 na ścianie lub jeśli nie ma możliwości to na suficie. Prostowniki już zakupione będą znajdować się w 4 garażu przy ścianie od strony placu. Połączenie stanowisk ładowania z prostownikiem muszą być wykonane indywidualnymi przewodami. - wykonanie instalacji pneumatycznej podtrzymującej powietrze w układzie hamulcowym pojazdów. Doprowadzenie węża poliamidowego DIN 73378, przezroczysty PA12 X-XIPHL do 7 garaży 3 m od strony ulicy Chrobrego oraz do stołu warsztatowego w garażu numer 5. Przewody zakończone zaworem redukcyjnym REG 1/2 012 (NEW DEAL) oraz manometrami. Dostawa i montaż sprężarki tłokowej GUDEPOL HDT 50/270/580/15 lub o takich samych parametrach) II) PIWNICA: ? przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności ? położenie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. ? dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów -kolor jasno-szary ? nałożenie na podłoże podkładowej masy tynkarskiej ? wykonanie na gotowym podłożu tynku mozaikowego na wysokości 1,5m kolor beżowo- szary * wymiana elementów kotłowni zgodnie z przedmiarem: montaż automatycznego zmiękczacza w kotłowni o wydajności do 2,0 m3/h; wymiana filtra magnetoodmulacza Dn 50 mm; wymiana czujnika braku wody SYR 933.1; wymiana zaworu kulowego 2 1"- 1sztuka; wymiana zaworu kulowego 2"-6 sztuk; wymiana pompy c.o. Magna 3 40-100 F Grundfos; wymiana pompy ładującej cwu Alpha 25-60 Grundfos, 230 V; wymiana siłownika zaworu trójdrogowego Honeywell VMM 230 V, wymiana naczynia przeponowego. III) PARTER: (0.08; 0.09) 1) SK + pomieszczenie socjalne SK: ? wykucie otworu okiennego plus osadzenie okna PCV 1,00*1,00 do stanowiska kierowania ? wykucie z muru ościeżnic drzwiowych oraz wstawienie nowych wraz z drzwiami płytowymi drewnianymi w standardzie jak w nowo wybudowanej części ? zbicie tynku w pomieszczeniu SK * oczyszczenie ścian oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi * położenie lamperii do wysokości 150 cm z tynku żywicznego * demontaż sufitu podwieszonego i montaż nowego sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych * zbicie płytek podłogowych lub wyrównanie powierzchni, położenie paneli winylowych w standardzie jak na nowej części * demontaż drzwi wejściowych na SK i wstawienie kompletnych drzwi wraz z okuciem i zamkiem typu yeti, * pozostałe pomieszczenia parter * oczyszczenie ścian i sufitu, wyrównanie * malowanie ścian i sufitu, ? postawienie kanałów wentylacyjnych z bloków wentylacyjnych SILKA wolnostojących na zaprawie cienkowarstwowej ? obudowa płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych kanałów wentylacyjnych * demontaż drzwi istniejących, poszerzenie otworów i montaż nowych drzwi, * wykucie otworu z pomieszczenia 0,14 do 0,15 * zamurowanie ściany pomiędzy pomieszczeniami 0,15 i 0,16 * wyburzenie ściany w pomieszczeniu 0,14 * postawienie ścianki w pomieszczeniu 0,13 * położenie paneli winylowych o parametrach: grubość całkowita - 2,5 mm, warstwa użytkowa - min 0,55mm, waga całkowita - 4000 g/m2, zabezpieczenie - powłoka Top Clean XP, gwarancja- 10 lat w kolorze Medium Grey wraz z listwami przypodłogowymi z MDF-u lub HDF-u pokrytego PCV o wysokości 80 mm. 2) Komunikacja : ? wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi stalowych EI60 do garażu ? wykucie z muru i wstawienie nowego przeszklenia okiennego do garażu * demontaż sufitu podwieszonego i zamontowanie nowego sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych * zbicie płytek podłogowych i położenie nowych płytka gres 30x30 wraz z cokołami * usunięcie ze ścian tynku ozdobnego * malowanie dwukrotne ścian farbami emulsyjnymi, * położenie lamperii na ścianach do wysokości 150 cm z tynku żywicznego - kolor beżowoszary w standardzie jak nowo- wybudowanej część * oznakowanie znakami bezpieczeństwa (ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji) 3) Szatnia SK ( 0,16; 0,17): * zamurowanie drzwi do byłego biura komendanta tj. 0,15 * oczyszczenie ścian i sufitów, malowanie dwukrotne ścian i sufitów, * zerwanie wykładziny, zbicie płytek podłogowych. * montaż nowego sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych * położenie paneli winylowych o parametrach: grubość całkowita - 2,5 mm, warstwa użytkowa - min 0,55mm, waga całkowita - 4000 g/m2, zabezpieczenie - powłoka Top Clean XP, gwarancja- 10 lat w kolorze Medium Grey wraz z listwami przypodłogowymi z MDF-u lub HDF-u pokrytego PCV o wysokości 80 mm. * wstawienie kompletnych drzwi wraz z okuciem i zamkiem typu yeti 4) Toalety i Łazienka(0,19): * oczyszczenie ścian i sufitu, * zbicie płytek z ścian i podłogi, * malowanie sufitu i położenie płytek na całej wysokości ścian, * położenie nowych płytek na podłodze * demontaż drzwi i wstawienie kompletnych drzwi z tulejami wentylacyjnymi w dolnej części skrzydła wraz z okuciem i zamkiem typu yeti standard jak w nowej części * demontaż białej armatury i montaż nowej wraz z bateriami, (3 umywalki, 2 sedesy) * montaż kabiny natryskowej szklanej z brodzikiem z płytek z odpływem liniowym * wyposażenie łazienki w lustro, suszarkę kieszeniową elektryczna, pojemnik na mydło, szczotkę do wc. * wstawienie drzwi z otworem wentylacyjnym i zamkami łazienkowymi * wydzielenie 2 boksów toaletowych w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), * uchwyt dla niepełnosprawnych * demontaż kabiny prysznicowej i umywalek, * zamurowanie drzwi do pomieszczenia z prysznicem i przesunięcie ścianki oddzielającej toaletę z prysznicem oraz wstawienie drzwi. * montaż sufitu z płyt gipsowo kartonowych, * podwójne wykonanie hydroizolacji na podłodze oraz w strefach mokrych wraz z wklejeniem taśmy uszczelniającej. ? w pomieszczeniu gospodarczym (0,18) wstawienie umywalki pojedynczej porcelanowej z syfonem gruszkowym. IV) I PIĘTRO zakres prac: ? Wykonanie instalacji sanitarnej w części przebudowanej, ? Wykonanie instalacji CO przerobienie lokalizacji grzejników w starej części wg potrzeb ? Postawienie kanałów wentylacyjnych z bloków wentylacyjnych SILKA wolnostojących na zaprawie cienkowarstwowej oraz obudowa płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych kanałów wentylacyjnych * wykonanie 4 sypialni (17 zostaje, dodatkowo w istniejących biurach: kwatermistrza, dowódca JRG, zarządzanie kryzysowe. * W miejscu istniejącej sypialni (pomieszczenie nr 1.28) wybicie przejścia z drzwiami jednoskrzydłowymi przesuwnymi do obecnej sali konferencyjnej tworząc aneks kuchenny wraz z miejscem do wypoczynku); Aneks kuchenny należy wyposażyć w meble kuchenne na wymiar z wyposażeniem oraz szafki skrytkowe śniadaniowe w zabudowie szt.33. 1) Z obecnej łazienki i kuchni powstanie jedna duża łazienka (1.40. i 1.41. 1.42)): po wybiciu ściany je dzielącej: * oczyszczenie ścian i sufitu, * zbicie płytek z ścian i podłogi, * malowanie sufitu i położenie płytek na całej wysokości ścian, * położenie nowych płytek na podłodze * demontaż drzwi i wstawienie kompletnych drzwi z tulejami wentylacyjnymi w dolnej części skrzydła wraz z okuciem i zamkiem typu yeti standard jak w nowej części * demontaż białej armatury i montaż nowej wraz z bateriami, * montaż kabiny natryskowej szklanej z brodzikiem z płytek z odpływem liniowym szt.2 * wstawienie 2 ustępów z płuczką ustępową typu kompact na stelażu z miską wiszącą * i przyciskiem wydzielone drzwiami ? wstawienie pisuaru pojedynczego z zaworem spłukującym szt.1 * wyposażenie łazienki w lustro, suszarkę kieszeniową elektryczna, pojemnik na mydło, szczotkę do wc, * wstawienie drzwi x 2 z otworem wentylacyjnym i zamkami łazienkowymi do kabin, * wydzielenie 2 boksów toaletowych * demontaż kabiny prysznicowej i umywalek, * zamurowanie drzwi do pomieszczenia z prysznicem od strony komunikacji i przesunięcie ścianki oddzielającej toaletę z prysznicem oraz wstawienie drzwi. * montaż sufitu z płyt gipsowo kartonowych, * podwójne wykonanie hydroizolacji na podłodze oraz w strefach mokrych wraz z wklejeniem taśmy uszczelniającej. 2) Komunikacja (1.37;1.38;1.39) ? demontaż szyb w górnej części ścian korytarza i ich zamurowanie, ? usunięcie ze ścian tynku ozdobnego ? nałożenie gładzi na ściany i tynku, ? malowanie ścian, ? poszerzenie przejścia, ? wykonanie podwieszanego sufitu, ? wyrównanie poziomu między korytarzami, likwidacja progu poprzez uzupełnienie posadzki w pomieszczeniach jak na projekcie, ? nałożenie tynku żywicznego do wysokości 150 cm, dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną ? zbicie i położenie nowych płytek gresowych o wymiarach 30*30 cm metodą kombinowaną wraz z cokołami w standardzie jak w części nowo wybudowanej ? stawienie kompletnych drzwi wraz z okuciem, zamkiem w standardzie jak nowej części ? drzwi w części JRG muszą otwierać się do środka pomieszczeń, 3) Ześlizg: (1.24) ? wyrównanie i malowanie ścian, ? posadzka taka jak w garażach, ? demontaż starych i montaż nowych drzwi dwuskrzydłowych z sygnalizatorem akustycznym (zgodne z przepisami Bhp), ? wymiana poduszki amortyzacyjnej w ześlizgu, której zewnętrzna krawędź znajduje się co najmniej 0,5 m od słupa ześlizgu. 4) Pomieszczenia sypialne + istniejące biura (1.26.; 1.27.; 1.28.; 1.29.; 1.30.; 1.31.; 1.32.; ? zamurowanie naświetleń, wygładzenie powierzchni nałożenie gładzi na ściany i tynku ? oczyszczenie ścian i wyrównanie, a następnie pomalowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi kolor szary ?położenie paneli winylowych o parametrach: grubość całkowita - 2,5 mm, warstwa użytkowa - min 0,55mm, waga całkowita - 4000 g/m2, zabezpieczenie - powłoka Top Clean XP, gwarancja- 10 lat w kolorze Medium Grey wraz z listwami przypodłogowymi z MDF-u lub HDF-u pokrytego PCV o wysokości 80 mm.- standard jak w nowej części ? wykonanie podwieszanego sufitu we wszystkich pomieszczeniach, ? wstawienie kompletnych drzwi wraz z okuciem i zamkami yeti wymiary wg projektu w standardzie jak nowej części 5) Istniejące mieszkanie: (1.33; 1.34; 1.35; 1,36; 1.37) ? zerwanie podłogi, zbicie płytek, ? zbicie tynku ? położenie płytek w łazience na podłodze i ścianach ? malowanie ścian i sufitów, ? położenie paneli winylowych o parametrach: grubość całkowita - 2,5 mm, warstwa użytkowa - min 0,55mm, waga całkowita - 4000 g/m2, zabezpieczenie - powłoka Top Clean XP, gwarancja- 10 lat w kolorze Medium Grey wraz z listwami przypodłogowymi z MDF-u lub HDF-u pokrytego PCV o wysokości 80 mm we wszystkich pomieszczeniach za wyjątkiem łazienki, ? wstawienie kompletnych drzwi wraz z okuciem oraz zamkiem typu yeti, ? demontaż wanny i montaż kabiny natryskowej szklanej z brodzikiem z płytek z odpływem liniowym szt.1 ? wstawienie i ustępu z płuczką ustępową typu kompact na stelażu z miską wiszącą ? wstawienie białej armatury wraz z bateriami. ? wyposażenie łazienki w lustro w płytkach, kieszeniowa suszarka, pojemnik na mydło, szczotka do wc ? meble na wymiar w kuchni wraz z kuchnią indukcyjną Wszystkie pomieszczenia w budynku, garażach, komunikacji należy wykonać "na gotowo" tzw. pod klucz. Wszystkie elementy tj. jak drzwi, płytki, panel winylowy, sufity podwieszane, kolory ścian w standardzie jak w nowo - wybudowanej części administracyjno-biurowej budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1433329.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH Sp.z o.o.
Email wykonawcy: mhmpaech@paech.pl
Adres pocztowy: ul.Chrobrego 20b 64-400 Międzychód
Kod pocztowy: 64-400
Miejscowość: Międzychód
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1762995.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1762995.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1762995.77
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 35%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.