eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie przez Wykonawcę kompleksowych usług porządkowych w obiektach i utrzymanie w czystości terenów wokół obiektówKasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach oraz podległych placówek terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-08

Ogłoszenie nr 510088725-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach: Świadczenie przez Wykonawcę kompleksowych usług porządkowych w obiektach i utrzymanie w czystości terenów wokół obiektów: Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach oraz podległych placówek terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523939-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262002030, ul. ul. Wojska Polskiego , 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3481900, 3481904, e-mail kielce@krus.gov.pl, faks 413 481 920.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie przez Wykonawcę kompleksowych usług porządkowych w obiektach i utrzymanie w czystości terenów wokół obiektów: Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach oraz podległych placówek terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0500-OP.261.0.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług porządkowych w obiektach i terenach wokół obiektów: Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach oraz podległych Placówkach Terenowych KRUS z siedzibą w: Busku Zdroju, Jędrzejowie, Kazimierzy Wielkiej, Końskich, Opatowie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Ożarowie, Pińczowie, Sandomierzu, Starachowicach, Staszowie i Włoszczowie w zakresie: 1)sprzątania lokali/budynków o łącznej powierzchni wynoszącej 8.646,68 m2 (usługa świadczona w każdym miesiącu w okresie realizacji zamówienia), 2)utrzymanie w czystości: ciągów komunikacyjnych, dróg dojazdowych, parkingów i pielęgnacja terenów zielonych o łącznej powierzchni 14.898,81m2 (usługa świadczona przez 7 miesięcy w okresie realizacji zamówienia, tj. w okresie od kwietnia do 31 października), 3)odśnieżania ciągów komunikacyjnych, dróg dojazdowych przed budynkami o łącznej powierzchni 7.659,78m2 (usługa świadczona przez 5 miesięcy w okresie realizacji zamówienia, tj. w okresie od 01 listopada do 31 marca, 2.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie wykonywać usługi porządkowe przy użyciu własnych lub posiadanych w dyspozycji: 1)narzędzi i środków technicznych (odkurzacze przemysłowe, kosiarki, węże ogrodowe,łopaty, wybieraki, mopy, szczotki, wiadra, ścierki, rękawice robocze,piasek, sól techniczną itp.); Wykonawca zapewni narzędzia i urządzenia techniczne sprawne technicznie i bezpieczne,zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami. Urządzenia techniczne wykorzystujące energię elektryczną muszą być energooszczędne. 2)środków czystości i środków/ materiałów higienicznych (mydło w płynie, kostki zapachowe, odświeżacze powietrza, płyn dezynfekcyjny, płyn higieniczny do odkażania rąk w gabinetach lekarskich, papier toaletowy, ręczniki papierowe, worki na śmieci); Zamawiający wymaga, aby wszystkie stosowane materiały/środki czystości/środki higieniczne/ środki konserwujące były dobrej jakości, nietoksyczne, bezpieczne dla środowiska, przeznaczone do czyszczenia danej powierzchni, nie niszczących jej, zapewniających spodziewany efekt, nie zostawiających smug. Środki czyszczące muszą być dopuszczone do stosowania w pomieszczeniach, w których przebywają ludzie, nieszkodliwe dla zdrowia ludzkiego i posiadać etykiety z informacją o dacie produkcji i o okresie przydatności do użycia. Środki dezynfekujące i zapachowe nie mogą charakteryzować się drażniącym zapachem. Zamawiający wyznacza następujące szczególne warunki w zakresie stosowania następujących środków i materiałów higienicznych: -mydło w płynie- o współczynniku pH w granicach 5,5 - 7, antybakteryjne o konsystencji balsamicznej o delikatnym zapachu, skutecznie usuwające zabrudzenia, niezmieniające naturalnego odczynu skóry, przebadane dermatologicznie, -mydło w pianie- o współczynniku pH w granicach 5,5 - 7, o delikatnym zapachu, skutecznie usuwające zabrudzenia, niezmieniające naturalnego odczynu skóry, przebadane dermatologicznie (dot. Części 7 zamówienia), -płyn higieniczny do odkażania rąk w gabinetach lekarskich o poj. 0,5l do pojemników DERMADOS (np. Spitaderm lub równoważny), -papier toaletowy- biały min. dwuwarstwowy, miękki niepylący, perforowany, gofrowany, -ręczniki papierowe typu Z-Z białe do pojemników Merida PZ2, -ręczniki papierowe białe (rolka) do pojemnika Merida Unique solid cut ( dot. Części 7 zamówienia). Wykonawca w celu zapewnienia należytego wykonania zamówienia zobowiązany jest systematycznie dostarczać środki czystości/środki higieniczne i uzupełniać, według bieżących potrzeb. 3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia przedstawił materiały i środki czystości jakich będzie używał w celu utrzymania czystości. 4.Zamawiający na okres realizacji zamówienia udostępni Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze do przechowywania wskazanych w pkt 3 narzędzi i środków czystości. 5.Pobór energii elektrycznej oraz wody niezbędnej do wykonania usługi przez Wykonawcę stanowi koszt Zamawiającego. 6.Osoby sprzątające powinny być wyposażone w odzież roboczą i identyfikatory opatrzone nazwą Wykonawcy. 7.Obowiązki i zakres odpowiedzialności Wykonawcy: 1)Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy zorganizowanie, prowadzenie i nadzorowanie wykonania przedmiotu zamówienia. 2)Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do wykonywania usług porządkowych w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego wraz z oświadczeniem o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),o którym mowa w pkt 18 niniejszego rozdziału SIWZ. Osoby skierowane przez Wykonawcę do wykonywania usług porządkowych upoważnione zostaną przez Zamawiającego do pobierania i oddawania kluczy do pomieszczeń znajdujących się w budynkach stanowiących siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego. 3)Osoba przystępująca do sprzątania (w każdym budynku/siedzibie jednostki organizacyjnej Zamawiającego) zobowiązana będzie do wpisania do Rejestru prowadzonego w każdej jednostce organizacyjnej Zamawiającego faktu pobrania i zwrotu kluczy do pomieszczeń. 4)Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji wykazu, o którym mowa w ppkt 2. Osoby, których dane nie zostaną odpowiednio wcześniej przekazane celem identyfikacji nie zostaną dopuszczone przez Zamawiającego do wykonywania usług. 5)Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania ustaleń ruchu osobowo-materiałowego oraz procedur obowiązujących w siedzibach poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, w tym dotyczących pobierania i zdawania kluczy do pomieszczeń. 6)Wykonawca zobowiązany jest do stosowania następujących zasad: -nie otwierania pomieszczeń, w których nie prowadzone są prace porządkowe, -zamykania otwartych okien, -zamykania na klucz drzwi do pomieszczeń, -racjonalnego/ oszczędnego korzystania z wody i energii elektrycznej, w tym: -sprawdzania czy zakręcone są wszystkie krany, -wyłączania światła w pomieszczeniach - po zakończeniu pracy. 7)Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i bhp podczas wykonywania usług oraz do zgłaszania przedstawicielom Zamawiającego wszelkich uszkodzeń i awarii stwierdzonych podczas pracy. 8)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania stałego kontaktu z osobami wskazanymi przez Zamawiającego w celu bieżącego monitorowania jakości świadczonej usługi. 9)Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 10)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt i wyposażenie Zamawiającego znajdujące się w sprzątanych pomieszczeniach. 11)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe podczas wykonywania usług. 12)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za mienie osobiste pozostawione przez pracowników Zamawiającego w sprzątanych pomieszczeniach w przypadku, gdy ich zaginięcie nastąpiło z winy osób sprzątających. 8.Zamawiający zachęca Wykonawców, aby przed przystąpieniem do złożenia oferty zapoznali się z obiektami jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem na świadczenie usług porządkowych, po uprzednim uzgodnieniu terminu. 9.Postępowanie prowadzone jest w podziale na 13 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 10.Szczegółowy wykaz podstawowych prac i częstotliwość ich wykonywania opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 11.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w każdej części zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ), który stanowi integralną część SIWZ. 14.Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie praw i obowiązków wynikających z realizacji zamówienia na inny/e podmiot/y. 15.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 16.Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, b)Zamawiający żąda wskazania (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 17.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1)Zamawiający wymaga od Wykonawców zatrudnienia przy realizacji usług porządkowych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity- Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) oraz na umowy zlecenia. Zamawiający w opisie części zamówienia określił wymaganą liczbę osób (minimum) zatrudnionych na umowę o pracę. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: -żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, -żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, -przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. 2)Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania oraz zastosowanie sankcji w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę zawarte są we wzorze umowy- Załącznik nr 9 do SIWZ. 3)Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osoby/osób, zgodnie z procedurą opisaną w § 3 wzoru umowy. 4)Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może zastąpić ww. osobę/osoby, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot umowy oraz zastosowanie sankcji opisanych we wzorze umowy. 18.Obowiązek informacyjny wynikający z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO": 1)Zamawiający wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z RODO jak również obowiązek związany z realizacją praw osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych uzyskanych w wyniku niniejszego postępowania, w Sekcji II.9) niniejszego Ogłoszenia zamieszcza klauzulę informacyjną dla Wykonawców. 2)Wykonawca, Podwykonawca, Podmiot trzeci podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania zobowiązany jest do przestrzegania obowiązku wynikającego z RODO, w szczególności w zakresie informacyjnym: a)względem osób fizycznych, których dane dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (art.13 RODO) z zastrzeżeniem, że obowiązek niniejszy nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art.13 ust.4 RODO) b)względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał (art.14 RODO), chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Wykonawca, w celu wypełnienia obowiązku informacyjnego oraz ochrony interesów osoby trzeciej, których dane zostały przekazane w związku z udziałem w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w pkt 18 ppkt 2 lit. a lub lit. b. Treść niniejszego oświadczenia zawarta została w pkt 3 ppkt 6 "Formularza oferty "-Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 3 do wzoru umowy ("Wykaz osób").

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90914000-7, 90919200-4, 90620000-9, 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach przy ul. Wojska Polskiego 65 B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143409.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przerdsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hauke Bosaka 1
Kod pocztowy: 25-217
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167269.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133009.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 303331.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Busku Zdroju przy ul. Armii Krajowej 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42119.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMART24 Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 58a
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40075.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40075.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65834.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jędrzejowie przy al. Piłsudskiego 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55679.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMART 24 Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 58a
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45886.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45886.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55405.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymania w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kazimierzy Wielkiej przy ul. 1-go Maja 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53464.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMART 24 Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska polskiego 58a
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50263.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50263.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71310.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Końskich przy ul. Piłsudskiego 50 B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14508.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROKA PLUS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 14
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19167.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19167.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27763.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opatowie przy ul. Konopnickiej 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64370.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SMART 24 Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 58a
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: |Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71160.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71160.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96225.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Juliusza Słowackiego 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42063.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CARZONI Izabela Seweryn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Witosa 10A
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38884.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27570.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63245.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Ożarowie przy ul. Osiedle Wzgórze 115

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22848.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROKA PLUS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 14
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26289.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26289.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49876.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Pińczowie przy ul. Republiki Pińczowskiej 37

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35058.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROKA PLUS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 14
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32617.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32617.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45680.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Sandomierzu przy ul. Słowackiego 37A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37912.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno- Usługowo- Handlowy ORDO Grażyna Wyrzykowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Antoniówka 60
Kod pocztowy: 26-630
Miejscowość: Jedlnia Letnisko
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40489.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40489.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64743.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Starachowicach przy ul. Krótkiej 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22462.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROKA PLUS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 14
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17870.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17870.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27741.27
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Staszowie przy ul. Mickiewicza 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39982.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CARZONI Izabela Seweryn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Witosa 10A
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34294.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34294.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58212.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Świadczenie przez Wykonawcę usługi porządkowej w obiekcie i utrzymanie w czystości terenu wokół obiektu Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włoszczowie przy ul. Kusocińskiego 4 A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32806.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CARZONI Izabela Seweryn
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Witosa 10A
Kod pocztowy: 97-300
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31419.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31419.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44795.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.