To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-22
Ogłoszenie nr 510088725-N-2020 z dnia 22-05-2020 r.
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Utrzymanie fontanny na Rynku, zdrojów ulicznych i tężni solankowej przy ul. Kośnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530587-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47-200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ https://e-propublico.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie fontanny na Rynku, zdrojów ulicznych i tężni solankowej przy ul. Kośnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.40.2020.DM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utrzymanie fontanny na Rynku, zdrojów ulicznych i tężni solankowej przy ul. Kośnego. Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji A. Zakres prac do wykonania obejmuje następujące czynności: a) utrzymywanie fontanny, zdrojów ulicznych oraz tężni solankowej w okresie od 1 kwietnia do 15 listopada każdego roku; b) oczyszczanie postumentu, figury, murków, filtrów i zbiornika fontanny na Rynku w Koźlu, jak również systematyczne dolewanie wody oraz jej wymiana w obiegu zamkniętym według potrzeby. Kontrole w tym zakresie należy przeprowadzać - dwa razy w tygodniu, tj. poniedziałek i czwartek, przy czym w okresie letnim od 1 czerwca do 31 sierpnia trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek; c) Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczania z nieczystości fontanny - codziennie do godziny 9:00 oraz ponownego interwencyjnie sprzątania w razie wynikłych konieczności; d) Wykonawca zobowiązany będzie do regulacji ciśnienia wody w dyszach według potrzeb; e) przed rozpoczęciem eksploatacji fontanny, czyli od 1 kwietnia należy zamontować i wyregulować dysze, a po zakończeniu sezonu czyli do 15 listopada należy je zdemontować (w przypadku złych warunków atmosferycznych(np. przymrozków)podany termin może zostać skrócony za zgodą Zamawiającego); f) czynności eksploatacyjne w pomieszczeniu pompowni - dotyczy instalacji wodnej i elektrycznej, niezwiązane z remontem i wymianą urządzeń, w celu zapewnienia prawidłowego ich funkcjonowania; g) utrzymywanie zdrojów ulicznych przy ul. Planetorza i na płycie Kozielskiego Rynku poprzez jego oczyszczanie i udrożnianie odpływu i regulację strumienia wody - trzy razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek; h) każdorazowe przygotowanie do nowego sezonu tężni solankowej zlokalizowanej na terenie sportowo - rekreacyjnym przy ul. Kośnego po przez przepłukanie czystą wodą całej instalacji, po tak przygotowanej tężni należy całą instalację zalać solanką z Zabłodzia w ilości 5 m3 - Wykonawca na własny koszt dokona zakupu solanki; i) w momencie uruchomienia tężni Wykonawca zobowiązany będzie do jej wyregulowania zaworów znajdujących się w górnej części konstrukcji; j) sprawdzenie stężenia solankowego co najmniej raz w tygodniu, Wykonawcy zostanie przekazany zestaw do pomiaru stężenia solanki w instalacji; k) utrzymanie czystości w najbliższym otoczeniu tężni; l) rozpoczęcie prac interwencyjnych nie później niż w ciągu 5 godzin po otrzymaniu zgłoszenia (wartość oceniana). B. Wykonanie zadania obejmuje ponadto: 1) po zakończeniu sezonowej obsługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania powyższych obiektów do sezonu zimowego, o tym fakcie obowiązany jest zawiadomić Zamawiającego; 2) Wykonawca ponosi także wszelką odpowiedzialność za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Podinspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich, 3) koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca, C. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - Czynności porządkowe, - Czynności konserwacyjne, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50800000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32239.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DIGTRON Chyla Stanisław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa pieluchomajtek i podkładów ginekologicznych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 2 zadania częściowe
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 3 części zamówienia
- Remont dwóch toalet uczniowskich w budynku głównym Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem "Modernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w zakresie m.in. izolacji i rozbudowy sanitariatów"
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- EP/220/30/2025 Konserwacja i serwis systemu cieplnego w SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. Arkońskiej 4
- Świadczenie usługi konserwacji i usuwania awarii w obiektach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Pogotowie awaryjne w budynkach i lokalach komunalnych, obiektach użyteczności publicznej administrowanych przez GTBS Sp. z o.o. oraz zasobach własnych
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.