eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTEM CIĘŻKIM WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ I PALIWEM, KRUSZENIA GRUZU BUDOWLANEGO I ROZBIÓRKOWEGO ORAZ ZGRZEWANIA FOLII PEHD ORAZ RUR Z TWORZYW SZTUCZNYCH NA TERENIE SKŁADOWISKA ODPADÓW W GLIWICACH PRZY UL. RYBNICKIEJ



Ogłoszenie z dnia 2019-05-08

Ogłoszenie nr 510089242-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.

Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTEM CIĘŻKIM WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ I PALIWEM, KRUSZENIA GRUZU BUDOWLANEGO I ROZBIÓRKOWEGO ORAZ ZGRZEWANIA FOLII PEHD ORAZ RUR Z TWORZYW SZTUCZNYCH NA TERENIE SKŁADOWISKA ODPADÓW W GLIWICACH PRZY UL. RYBNICKIEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27816576000000, ul. ul. Zwycięstwa 36, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 3324019, 3316199, e-mail sekretariat@skaldowiskogliwice.pl, faks 322 316 212.
Adres strony internetowej (url): sekretariat@skladowiskogliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTEM CIĘŻKIM WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ I PALIWEM, KRUSZENIA GRUZU BUDOWLANEGO I ROZBIÓRKOWEGO ORAZ ZGRZEWANIA FOLII PEHD ORAZ RUR Z TWORZYW SZTUCZNYCH NA TERENIE SKŁADOWISKA ODPADÓW W GLIWICACH PRZY UL. RYBNICKIEJ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

341/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej Zakres zamówienia obejmuje dwie części zamówienia: CZĘŚĆ 1- okresowe świadczenie usługi kruszenia gruzu budowlanego i rozbiórkowego zmagazynowanego na terenie składowiska odpadów na kruszywo o różnej granulacji oraz usługi sprzętem ciężkim wraz z obsługą operatorską i paliwem. CZĘŚĆ 2- okresowe świadczenie usług zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych. 2. Do wykonywania prac kruszarką oraz sprzętem ciężkim dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - ( np., kruszenie, prace załadunkowe, roboty niwelacyjne, ziemne, inne ) wymagany jest sprzęt typ : - kruszarka - min. ilość sprzętu 1 szt., o wydajności min. 100 Mg /h - samochód samowyładowczy - min. ilość sprzętu 1 szt., ład. min 16 ton; - spycharka gąsienicowa - min. ilość sprzętu 1 szt. , o mocy min. 110 kW; - ładowarka jednonaczyniowa na podwoziu kołowym - min. ilość sprzętu 1 szt. o pojemności łyżki min. 3m3; - koparka jednonaczyniowa na podwoziu gąsienicowym- min. ilość sprzętu 1 szt. o pojemności łyżki min 1m3 wraz z młotem do kucia min 1,5 t. - wozidło - min. ilość sprzętu 1 szt., o ładowności min. 20 t. Stanowisko kruszenia zajmujące plac o pow. około 500 m2 usytuowane jest na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej. Zamawiający udostępnia Wykonawcy stanowisko kruszenia do używania z przeznaczeniem na postawienie kruszarki oraz sprzętu pomocniczego celem wykonywania usługi kruszenia 3.Do zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 wymagany jest sprzęt typ: - zgrzewarka do zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych, min. ilość sprzętu po 1 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45262600-7


Dodatkowe kody CPV: 45500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: okresowe świadczenie usługi kruszenia gruzu budowlanego i rozbiórkowego zmagazynowanego na terenie składowiska odpadów na kruszywo o różnej granulacji oraz usługi sprzętem ciężkim wraz z obsługą operatorską i paliwem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 920000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo-Budowlane Bogusław Stanek Bachowice ul. Stefczyka 82,34-116
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bachowice ul. Stefczyka 82
Kod pocztowy: 34-116
Miejscowość: Spytkowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 920000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 920000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1031709.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: okresowe świadczenie usług zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo-Budowlane Bogusław Stanek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bachowice ul. Stefczyka 82
Kod pocztowy: 34-116
Miejscowość: Spytkowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42807.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.