Ogłoszenie z dnia 2019-05-08
Ogłoszenie nr 510089242-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.
Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o.: ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTEM CIĘŻKIM WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ I PALIWEM, KRUSZENIA GRUZU BUDOWLANEGO I ROZBIÓRKOWEGO ORAZ ZGRZEWANIA FOLII PEHD ORAZ RUR Z TWORZYW SZTUCZNYCH NA TERENIE SKŁADOWISKA ODPADÓW W GLIWICACH PRZY
UL. RYBNICKIEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Składowania i Utylizacji Odpadów Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27816576000000,
ul. ul. Zwycięstwa
36,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 3324019, 3316199, e-mail
sekretariat@skaldowiskogliwice.pl, faks
322 316 212.
Adres strony internetowej (url): sekretariat@skladowiskogliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĘTEM CIĘŻKIM WRAZ Z OBSŁUGĄ OPERATORSKĄ I PALIWEM, KRUSZENIA GRUZU BUDOWLANEGO I ROZBIÓRKOWEGO ORAZ ZGRZEWANIA FOLII PEHD ORAZ RUR Z TWORZYW SZTUCZNYCH NA TERENIE SKŁADOWISKA ODPADÓW W GLIWICACH PRZY UL. RYBNICKIEJ
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):341/1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej Zakres zamówienia obejmuje dwie części zamówienia: CZĘŚĆ 1- okresowe świadczenie usługi kruszenia gruzu budowlanego i rozbiórkowego zmagazynowanego na terenie składowiska odpadów na kruszywo o różnej granulacji oraz usługi sprzętem ciężkim wraz z obsługą operatorską i paliwem. CZĘŚĆ 2- okresowe świadczenie usług zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych. 2. Do wykonywania prac kruszarką oraz sprzętem ciężkim dla CZĘŚCI zamówienia nr 1 - ( np., kruszenie, prace załadunkowe, roboty niwelacyjne, ziemne, inne ) wymagany jest sprzęt typ : - kruszarka - min. ilość sprzętu 1 szt., o wydajności min. 100 Mg /h - samochód samowyładowczy - min. ilość sprzętu 1 szt., ład. min 16 ton; - spycharka gąsienicowa - min. ilość sprzętu 1 szt. , o mocy min. 110 kW; - ładowarka jednonaczyniowa na podwoziu kołowym - min. ilość sprzętu 1 szt. o pojemności łyżki min. 3m3; - koparka jednonaczyniowa na podwoziu gąsienicowym- min. ilość sprzętu 1 szt. o pojemności łyżki min 1m3 wraz z młotem do kucia min 1,5 t. - wozidło - min. ilość sprzętu 1 szt., o ładowności min. 20 t. Stanowisko kruszenia zajmujące plac o pow. około 500 m2 usytuowane jest na terenie składowiska odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej. Zamawiający udostępnia Wykonawcy stanowisko kruszenia do używania z przeznaczeniem na postawienie kruszarki oraz sprzętu pomocniczego celem wykonywania usługi kruszenia 3.Do zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych dla CZĘŚCI zamówienia nr 2 wymagany jest sprzęt typ: - zgrzewarka do zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych, min. ilość sprzętu po 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45262600-7
Dodatkowe kody CPV: 45500000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: okresowe świadczenie usługi kruszenia gruzu budowlanego i rozbiórkowego zmagazynowanego na terenie składowiska odpadów na kruszywo o różnej granulacji oraz usługi sprzętem ciężkim wraz z obsługą operatorską i paliwem. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
920000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo-Budowlane Bogusław Stanek Bachowice ul. Stefczyka 82,34-116
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
920000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: okresowe świadczenie usług zgrzewania folii PEHD oraz rur z tworzyw sztucznych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo-Budowlane Bogusław Stanek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy z podziałem na zadania
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej (II)
- Dostawa modułowego analizatora gazów
- 17-P-25 Akcesoria do urządzeń medycznych - powtórka
- 15-P-25 Zestaw do zabiegów artroskopowych - dzierżawa
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach oraz budynkach Urzędu Miasta Częstochowy - 4 części.
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku zaplecza socjalnego boiska sportowego w Czerminie"
- Remont bud. nr 17/k. 2439 m. Krosno Odrzańskie
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Olszewo-Borki
- Wymiana posadzki w holu budynku Sądu przy ul. Nowej 29 oraz naprawa rys i spękań ścian, sklepień i stropów, osuszanie zawilg. ścian i piwnic wraz z mal. wszystkich pom. biurowych, sal rozpraw i in.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.