To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-25
Ogłoszenie nr 510089593-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.
Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego: Świadczenie usługi dzierżawy, wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych, 300 sztuk fabrycznie nowych drukarek monochromatycznych formatu A4 dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527268-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, Krajowy numer identyfikacyjny 67428200000000,
ul. ul. Czereśniowa
98,
02-456
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 716 100, e-mail
administracja@modr.mazowsze.pl, faks
225 716 101.
Adres strony internetowej (url): www.modr.mazowsze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi dzierżawy, wraz z serwisem i dostawą materiałów eksploatacyjnych, 300 sztuk fabrycznie nowych drukarek monochromatycznych formatu A4 dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MODR 2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dzierżawy 300 sztuk fabrycznie nowych drukarek monochromatycznych formatu A4, wraz z serwisem i sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych do dzierżawionych drukarek. Zamawiający przewiduje, że na wszystkich 300 dzierżawionych drukarkach będzie wykonywane około 800 000 wydruków rocznie, a więc średnio około 66 000 wydruków miesięcznie. Wielość ta stanowi przybliżoną, prognozowaną ilość wydruków, która w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do prognoz. Faktyczna ilość wydruków wynikać będzie wyłącznie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia ponoszone będą koszty związane z opłatą serwisową, naliczaną miesięcznie jako iloczyn liczby faktycznie wydrukowanych stron i ceny wydruku jednej strony oraz z opłatą dzierżawną, naliczaną miesięcznie jako iloczyn liczby drukarek i ceny dzierżawy miesięcznej za jedną drukarkę. Zamówienie będzie realizowane w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wykonawca dostarczy drukarki będące przedmiotem dzierżawy w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
232192.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU SMK Radosław Skiba
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
284256.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.