eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Utrzymanie poboczy i rowów w pasie drogowym"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-25

Ogłoszenie nr 510089737-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.

Gmina Knurów: "Utrzymanie poboczy i rowów w pasie drogowym"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523001-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540049553-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 392 308, e-mail zp@knurow.pl, faks 32 2351521, 3392292.
Adres strony internetowej (url): www.knurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utrzymanie poboczy i rowów w pasie drogowym"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z utrzymaniem poboczy i rowów w pasie drogowym. 2. Zakres rzeczowy usługi obejmuje: 1) wykoszenie, wygrabienie, traw i porostów z poboczy, skarp i rowów z wywozem i utylizacją odpadów 2) oczyszczenie, plantowanie i ścinanie nierówności poboczy o gr. średnio 10 cm, na szer. od krawędzi jezdni do skarpy rowu ok. 1 m z wywozem i utylizacją odpadów, 3) oczyszczanie rowów z namułów (średnia gr. namułu 10 cm) z wywozem i utylizacją odpadów, 4) oczyszczenie przepustów o średnicy Ø40 cm (zamulenie średnio 50%) z wywozem i utylizacją odpadów, 5) oczyszczenie poboczy i rowów z odpadów (śmieci) wraz z wywozem i utylizacją, 6) ręczne czyszczenie studni wpadowej wraz z wywozem i utylizacją odpadów. 3. Zakres prac: Na podstawie wskazań Zamawiającego w/g wzoru, który jest załącznikiem nr 1 do wzoru umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania w/w robót do: 1) wykonywania wszelkich prac w godzinach i w sposób nie kolidujący z ruchem samochodowym oraz pieszym, 2) zabezpieczenia pokryw studzienek technicznych zlokalizowanych w pasach zieleni w obrębie dróg objętych zakresem prac, 3) wykonywania wszelkich prac w sposób nie stwarzający uciążliwości dla środowiska i otoczenia, 4) wybrania i wywozu odpadów występujących w trakcie robót na zorganizowane składowisko, 5) wywozu zbędnego urobku powstałego w trakcie robót na zorganizowane składowisko. 5. Wykonawca w ramach otrzymanego wynagrodzenia za przedmiot umowy: 1) wykona przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w przepisach i normach, 2) zabezpieczy utrzymanie porządku przy realizacji prac, w szczególności bezpieczeństwo p.poż. oraz przestrzeganie przepisów bhp, 3) przeprowadzi odbiór robót przy udziale zainteresowanych stron, 4) będzie wykonywał inne czynności związane z pełnieniem funkcji Wykonawcy w celu właściwego wykonania umowy, 5) podejmie prace interwencyjne na każde wezwanie Zamawiającego lub Straży Miejskiej w czasie zadeklarowanym w ofercie od zgłoszenia. Prace interwencyjne dotyczą robót związanych z czyszczeniem rowów lub przepustów zgodnie z § 1 ust. 3 pkt c i d wzoru umowy w przypadku nagłych, intensywnych i utrzymujących się opadów deszczu. Z przeprowadzonej interwencji Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną, którą przekaże Zamawiającemu w ciągu trzech dni roboczych od zakończenia interwencji. 6. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90641000-2


Dodatkowe kody CPV: 77312000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195043.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa KOZERA Michał Kozera
Email wykonawcy: fhukozera@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Lipowa 7A
Kod pocztowy: 41-407
Miejscowość: Imielin
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 342715.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.