To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-09
Ogłoszenie nr 510089769-N-2019 z dnia 09-05-2019 r.
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli: Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522944-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540050535-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli, Krajowy numer identyfikacyjny 43121936000000,
ul. dr K. Jaczewskiego
7,
20-090
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 454 1762, 81 454 1762, e-mail
zampub@cozl.eu, faks
81 747 63 27.
Adres strony internetowej (url): www.cozl.eu
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.cozl.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):COZL/ZPZ/ED/3412/PN-23/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 (Kosztorys ofertowy) i Załączniku nr 3 ( Opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV: 50323000-5, 30125110-5, 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
283663.96
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Printnonstop Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
240000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa zestawów do redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych w osoczu dedykowane dla urządzenia Mirasol
- Usługa wykonania pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pełnieniem nadzoru autorskiego
- RDW w Parczewie: Remont elewacji wiaty socjalno - magazynowej OD Nr 2 w Ostrowie Lubelskim
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Wykonanie remontu hydroizolacji i docieplenia ścian fundamentowych wraz z remontem schodów zewnętrznych prowadzących do pomieszczenia wymiennikowni w budynku będącym siedzibą US Chełmie.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/25/2024 Sukcesywny druk i dostawa świadectw oraz dyplomów
- U/23/2024 Druk i dostawa dwumiesięcznika Gazeta Studencka w roku akademickim 2024/2025
- Zakup i dostawa pomocy naukowych do szkół w ramach projektu Kompetencje na start w Gminie Dębowa Kłoda
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Miasta Tychy
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 4 części.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Stężyca
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.