To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-25
Ogłoszenie nr 510089842-N-2020 z dnia 25-05-2020 r.
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Zielonej Górze: Dostawa części zamiennych z usługą naprawy bieżącej i eksploatacyjnej taboru samochodowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532781-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 97077155100000,
ul. ul. Chrobrego
2,
65-043
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
068 3202225, 3202315, e-mail
wspr@pogotowie.zgora.pl, faks
683 202 225.
Adres strony internetowej (url): www.pogotowie.zgora.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych z usługą naprawy bieżącej i eksploatacyjnej taboru samochodowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/05/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych wraz z usługą naprawy bieżącej i eksploatacyjnej taboru samochodowego (przeglądy, naprawy, konserwacja) dla Wojewódzkiej Stacji pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Zielonej Górze. Opis przedmiotu zamówienia zawiera w szczególności Załącznik nr 8 do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy oraz Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy wraz z wykazem pojazdów Zamawiającego (Załącznik nr 7 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie kompleksowych napraw blacharskich i prac lakierniczych pojazdów wymienionych w w/w wykazie wynikających z bieżącego użytkowania, wypadków lub kolizji drogowych oraz prac konserwacyjnych. Podczas każdorazowej usługi naprawy / konserwacji pojazdu w warsztacie, w ramach wynagrodzenia za dane zlecenie, Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia sprawności, np. szyb, wycieraczek, oświetlenia, hamulców, ciśnienia ogumienia, dokręcenia śrub w kołach. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć części zamienne fabrycznie nowe, I gatunku, oryginalne (lub odpowiednie zamienniki), produkowanych lub/i zalecanych przez producentów pojazdów, odpowiednio oznakowane, posiadające wymagane prawem certyfikaty z okresem gwarancji zgodnym z gwarancją udzielaną przez danego producenta części. Dopuszcza się możliwość stosowania przez Wykonawcę regenerowanych części zamiennych wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Zamawiającym. Wykonanie naprawy odbywać się będzie w wyniku zlecenia złożonego przez Zamawiającego w sposób uzgodniony przez strony. Wymagany okres gwarancji na wykonane naprawy minimum 12 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru. Usługi naprawy będą wykonywane w warsztacie samochodowym, który jest położony w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Chrobrego 2 w Zielonej Górze, dostępnym dla Zamawiającego przez co najmniej 12 godzin dziennie w dni robocze, a w soboty przez co najmniej 6 godzin, a także urządzeniami do realizacji niniejszej umowy, posiadającymi niezbędne certyfikaty. Warsztat samochodowy powinien dysponować co najmniej 4 stanowiskami. Przed podjęciem czynności związanych z naprawą Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego o szacowanych kosztach naprawy pojazdów (koszty usługi oraz części zamiennych, w tym m.in. podanie typu oraz producenta części - w celu zweryfikowania ceny). Zaakceptowany przez Zamawiającego kosztorys z określeniem (zakresu naprawy/remontu) wstępnej wyceny oraz wystawione zlecenie wykonania usługi naprawy samochodu są warunkiem przyjęcia pojazdu do naprawy. Wykonawca bezpośrednio po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego zobowiązany jest do bezzwłocznego przyjęcia pojazdu/ambulansu i przystąpienia do jego naprawy w przeciągu 1 godziny od otrzymania zlecenia, jak również dołożyć wszelkich starań do zminimalizowania czasu naprawy. W przypadku stwierdzenia w pojeździe innych niż zgłaszane nieprawidłowości, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu pisemną adnotację o tych nieprawidłowościach/usterkach wraz z określeniem terminów, w jakich powinny być one ujęte. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji zużytego niesprawnego do użycia sprzętu/części pochodzących z niesprawnych pojazdów Zamawiającego (w tym opon), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz przekazać Zamawiającemu pisemny dowód utylizacji. Strony dopuszczają możliwość dokonania napraw z wykorzystaniem części zakupionych bezpośrednio przez Zamawiającego - w szczególności w sytuacjach, gdy Zamawiający będzie miał możliwość ich nabycia w cenach niższych od oferowanych przez Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie, przysługuje Wykonawcy, będzie obejmować koszty związane tylko z samymi czynnościami naprawy (bez części). W szczególności, w przypadku awarii samochodu, bez możliwości jego uruchomienia, Wykonawca dokona naprawy pojazdu w miejscu jego awarii lub odholuje do miejsca naprawy z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i przystąpi niezwłocznie do naprawy. Zamawiający oczekuje, aby również w innych przypadkach, kiedy Zamawiający nie ma możliwości dostarczenia pojazdu do Wykonawcy lub jego odebrania od Wykonawcy, Wykonawca odebrał/dostarczył pojazd odpowiednio na miejsce. W trakcie wykonywania przeglądów okresowych i obsługi technicznej, oprócz czynności zawartych w instrukcji obsługi dla danej marki i typu ambulansu, Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić komputerowe badanie pojazdu na ścieżce diagnostycznej z jednoczesnym załączeniem wydruków. Wykonanie innych napraw niż w/w w zakresie napraw karoserii i zabudowy ambulansu wg zlecenia Zamawiającego. Wykonanie dodatkowych, niezgłoszonych czynności naprawczych powinno być skonsultowane z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. Od momentu przejęcia przez osobę upoważnioną z ramienia Wykonawcy, Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazanie pojazdu oraz jego wyposażenie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność (ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) za pojazdy od czasu ich przyjęcia do naprawy do czasu przekazania Zamawiającemu. Wykonawca naprawy jest zobowiązany do przekazania naprawionego pojazdu w stanie czystości i porządku. Liczba pojazdów/ambulansów podlegających obsłudze w ramach niniejszego zamówienia może ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie trwania umowy. Ponadto, Zamawiający informuje, że ilości wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia / Formularzu asortymentowo - cenowym są ilościami przewidywanymi i w czasie trwania umowy mogą ulec zmianie. Tym samym, Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości w zakresie poszczególnych asortymentów część/ usług, łącznie z możliwością całkowitej rezygnacji z zakupu poszczególnych części / usług na każdym etapie obowiązywania umowy - w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Takiej sytuacji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zmiany zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli podczas wykonywanej naprawy i obsługi technicznej samochodu. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie prace przy usługach typowych i nietypowych wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowego (załącznik nr 8 do SIWZ), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz. 1040, 1043, 1495).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34320000-6
Dodatkowe kody CPV: 34312000-7, 50110000-9, 50112000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
109919
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Batcar Serwis s.c. Kamil Nowicki, Ryszard Szymański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
135200.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
- Transport uczestników projektu Zaufanie dzięki językowi na wycieczki lokalne oraz do Cottbus w latach 2025-2027
- Budowa drogi pożarowej DP29 na terenie Leśnictwa Świdnica w oddz. 883, 875, 874, 873 i 872 oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 279
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
- "Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych szczotek do zamiatarek RAVO, Schmidt Cleango, Multihog, Pronar"
- Naprawa pojazdów
- BIEŻĄCE NAPRAWY WOJSKOWYCH POJAZDÓW CYSTERN PALIWOWYCH
- Przegląd i naprawa samochodów SGDO
- Usługa w zakresie napraw pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Naprawa górnej części silnika w pojazdach służbowych
więcej: Części silników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.