To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-26
Ogłoszenie nr 510090328-N-2020 z dnia 26-05-2020 r.
Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa): "Roboty powtarzające się - Przebudowa dróg gminnych na osiedlu Mazury II ul. Kasztelańska w Lubaczowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550043086-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), Krajowy numer identyfikacyjny 65090069000000,
ul. ul. Rynek
26,
37-600
Lubaczów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 328 010, e-mail
zamowienia@um.lubaczow.pl, faks
166 321 191.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Roboty powtarzające się - Przebudowa dróg gminnych na osiedlu Mazury II ul. Kasztelańska w Lubaczowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIR.III.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegajacego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. droga gminna nr 104887R ul. Kasztelańska w km od 0+005 do 0+225, zamówienie realizowane na zasadach i warunkach umowy podstawowej, obejmującej zakresem: 1) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej: 169 m 2) Krawężniki betonowe "na płask" o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej: 215 m 3) Warstwa dolna podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego 0-63 mm o gr. 15 cm po zagęszczeniu: 1204,5 m2 4) Warstwa górna podbudowy z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm o gr. 8 cm. po zagęszczeniu: 1204,5 m2 6) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm.: 23,5 m 7) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm.: 6 m 8) Studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych o śr. 1000 mm wykonywane metodą studniarską w gruncie kat.III - głębokość 2,5 m.: 2 szt. 9) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu: 4 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233140-2, 45233220-7, 45233222-1, 45233251-3, 45233252-0, 45233253-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
112223.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacyjny Wod.-Kan. CO i Gaz Jan Szyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138034.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej reki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia podstawowego udzielono w trybie przetargu nieograniczonego (znak sprawy RIR.III.271.7.2018 nr ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 630770-N-2018 z dnia 02.10.2018), w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, umowa na wykonanie zamówienia podstawowego została zawarta w dniu 21.12.2018 r. z "Zakładem Instalacyjnym Wod. Kan. Co i Gaz Jan Szyk,ul. Witosa 3,37-600 Lubaczów" (zamówienie udzielanie jest przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego). Zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę: 438 934,14 PLN, w tym zamówienie podstawowe: 305 582,02 PLN+ zamówienie o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: 133 352,12 PLN. W świetle powyższego należy stwierdzić, iż udzielenie zamówienia jw. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami.
- Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie
- "Zakup samochodu 7-osobowego typu furgon brygadowy na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie"
- Sporządzenie dokumentacji technicznej dla budowy obiektów rekreacyjnych na terenie Gminy Lubaczów
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.