To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-10
Ogłoszenie nr 510090937-N-2019 z dnia 10-05-2019 r.
Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.: Rozbudowa Pawilonu nr 2 Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 - ETAP V
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530365-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Na Wyspie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 97794709400000,
ul. ul. Pszenna
2,
68-200
Żary, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
068 4757600, 4757615, e-mail
zp@szpitalnawyspie.pl, faks
684 757 700.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnawyspie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Pawilonu nr 2 Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 - ETAP V
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SNW/ZP-371-16/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Pawilonu nr 2 Szpitala na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 - Etap V z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 - Roboty budowalne - wykończeniowe, Zadanie nr 2 - Roboty budowlane - instalacja wentylacji i klimatyzacji. 2. Szczegółowy opis robót zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ (ROZDZIAŁ IV). Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wyceny oferty na podstawie przedmiarów robót stanowiących Rozdział IV. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie się kierował przedmiarami robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wyceny oferty na podstawie przedmiarów stanowiących Załączniki Rozdziału IV. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ oraz dokumentacją stanowiącą załącznik do ROZDZIAŁU IV oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. 4. Realizacja robót będzie przebiegać na terenie użytkowanym wg swojego przeznaczenia. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca uzgodni z Zamawiającym wejście na teren budowy i sposób prowadzenia robót. 5. Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Jeśli w dokumentacji wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. 6. Całość prac należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, należytą starannością oraz zasadami sztuki budowlanej. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu umowy lub gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje dokumentacja projektowa. Wykonanie robót zamiennych przez Wykonawcę jest możliwe po uzyskaniu akceptacji projektanta oraz uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego - na podstawie protokołu konieczności i sporządzonego na jego podstawie aneksu do umowy. 8. W celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia Wykonawcy przysługuje prawo dokonania wizji lokalnej na obiekcie. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić z kierownik Działu Inwestycji i Rozwoju, tel. 537 188 761. 9. Wykonawca udzieli gwarancji: o na wykonanie robót min.36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. o na urządzenia, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia -nie krótszej niż gwarancja producenta. 10. Prace będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane na podstawie szczegółowej umowy przedstawionej w Rozdziale III SIWZ. 11. Treść niniejszej SIWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną całość dostępna jest do upływu terminu składania ofert pod adresem www.szpitalnawyspie.pl . 12. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej marki, producenta, znaku towarowego, nazwy handlowej, dostawcy, aprobaty, materiałów, normy lub systemów oznaczać to będzie określenie klasy materiałów lub rozwiązań i będzie służyć ustaleniu standardu, a nie wskazaniu na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia materiałów lub rozwiązań. 13. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów oraz rozwiązań równoważnych jeżeli zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać wszelkie dowody równoważności oferty, tzn. że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz art. art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. bezpośrednie fizyczne wykonywanie robót: dla Zadania nr 1 - budowlanych z zakresu prac wykończeniowych, elektrycznych, instalacyjnych, dla Zadania nr 2 - budowlanych z zakresu prac instalacyjnych wentylacji i klimatyzacji. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a) ustawy PZP w związku z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający określa sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) Realizacja zamówienia w zakresie czynności określonych SIWZ przez cały okres trwania umowy odbywać się będzie przy udziale minimalnej wymaganej ilości osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. bezpośrednie fizyczne wykonywanie robót: dla Zadania nr 1 - budowlanych z zakresu prac wykończeniowych, elektrycznych, instalacyjnych, dla Zadania nr 2 - budowlanych z zakresu prac instalacyjnych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.). b) Wykonawca/podwykonawca dla udokumentowania okoliczności i wykonywania czynności, o których mowa w pkt. a) przedstawi na wezwanie Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji usługi oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem (zamówieniem) czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. c) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót budowlanych. d) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.),. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. e) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ w Rozdziale III. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie a) czynności. f) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15. Montowany przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt medyczny winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175). Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania przez Wykonawcę dokumentu dopuszczającego oferowany sprzęt medyczny do obrotu, czyli Deklarację zgodności CE. W/w dokument zostanie przesłany na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. 16. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia prawidłowego przedmiotu zamówienia. 17. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 18. UWAGA! - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający dopuszcza możliwości składania oferty częściowej, tzn. na jedno z dwóch zadań. - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem sytuacji o których mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Roboty budowlane - wykończeniowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
922439.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PB JANBUD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1614669.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Roboty budowlane - instalacja wentylacji i klimatyzacji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
295749.78
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IGLOTECHNIK Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
387450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych stanowiących własność Gminy Żary o statusie miejskim przy ul. Moniuszki 21,23, Lotników 11.
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej oświetlenie awaryjne w ciągach komunikacyjnych - korytarz parter i I piętro w SP 5 -Żary wraz z pomalowaniem po robotach elektrycznych .
- Zakup nowego, 9-cio osobowego samochodu z windą do przewozu osób niepełnosprawnych, z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Domu Pomocy Społecznej w Miłowicach.
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala na Wyspie sp. z o.o. w Żarach.
- Przebudowa drogi powiatowej 1129F wraz z rozbiórką i budową obiektu inżynierskiego w m. Górzyn.
- "Budowa i remont dróg wewnętrznych gminnych w miejscowości Grabik"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja infrastruktury wodociągowo - kanalizacyjnej na terenie gminy Janowiec Kościelny" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont sali sensorycznej oraz malowanie sal dydaktycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Krakowie przy ul. Myśliwskiej 64
- Budowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej na terenie gminy Janowiec Kościelny
- "Przebudowa 13 zespołów toalet dla osób niepełnosprawnych w budynku Instytutu Stomatologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251"
- Kompleksowy remont budynku przy ul. Stary Rynek 20 w Płocku i terenu działki należących do WFOŚiGW w Warszawie
- Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej w Łowiczu przy ul. Powstańców 1863 roku nr 12 łącznie z miejscami postojowymi i infrastrukturą
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.