eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont placu zabaw przy Przedszkolu nr 352 przy ul. Teligi 3 w Warszawie - Etap I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-12

Ogłoszenie nr 510091848-N-2019 z dnia 12-05-2019 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Remont placu zabaw przy Przedszkolu nr 352 przy ul. Teligi 3 w Warszawie - Etap I.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530323-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont placu zabaw przy Przedszkolu nr 352 przy ul. Teligi 3 w Warszawie - Etap I.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.31.2019.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont części placu zabaw przy Przedszkolu nr 352 przy ul. Teligi 3 w Warszawie, w zakresie zgodnym z załączoną dokumentacją projektową. Roboty objęte dokumentacją przewidują wykonanie I etap remontu placu; przewiduje się kontynuację robót w kolejnych latach. Zakres robót obejmuje: o demontaż, wywiezienie i utylizację, zgodnie z przepisami o ochronie środowiska, elementów małej architektury; Zamawiający dopuszcza, w porozumieniu z Dyrektorem przedszkola, tylko przestawienie przez Wykonawcę - bez dodatkowego wynagrodzenia - niektórych ze zdemontowanych elementów, w inne miejsce na terenie placówki; o rozbiórkę, wywiezienie i utylizację, zgodnie z przepisami o ochronie środowiska, gazonów betonowych; o rozbiórkę, wywiezienie i utylizację, zgodnie z przepisami o ochronie środowiska, chodników, przy czym Zamawiający dopuszcza, w porozumieniu z Dyrektorem przedszkola, pozostawienie części kostki z rozbiórki na terenie przedszkola; o naprawę fragmentu muru oporowego tarasu; o wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej o powierzchni ok. 250 m2, o wykonanie nowych chodników o powierzchni ok. 240 m2, o montaż zestawów zabawowych: statku, domku, piramidy linowej, czterech różnych torów przeszkód, mostka linowego; o montaż zabawek: huśtawki sprężynowej, bujaka - karuzeli, bujaka sprężynowego; o montaż 6 ławek, kosza na śmieci oraz altany na sprzęt ogrodniczy; o rekultywację trawnika; o wykonanie innych robót określonych w dokumentacji projektowej, oraz niezbędnych do osiągnięcia właściwego efektu rzeczowego. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa. Wymagania związane z realizacją zamówienia 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U.2018.1986 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się, że roboty wymienione w ust. 3, będą wykonywane, przez cały okres ich trwania, przez osoby zatrudnione, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy - Kodeks pracy. 3. Roboty, których dotyczy wymóg zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, to czynności wykonywane bezpośrednio na terenie robót, polegające na wymianie nawierzchni bezpiecznej, oraz demontażu i montażu urządzeń zabawowych. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek starannego zabezpieczenie terenu robót przed dostępem dzieci i młodzieży, ponieważ roboty będą prowadzone na terenie placówki przedszkolnej. 6. W przypadku uszkodzenia naniesień budowlanych i roślinności niskiej, otaczających teren robót, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia uszkodzeń i wykonania niezbędnych robót przywracających stan pierwotny. 7. Realizacja robót winna być tak prowadzona, by nie naruszyć rosnących na placu zabaw drzew. W przypadku obawy o ich dobrostan, drzewa należy zabezpieczyć zgodnie ze standardami prowadzenia robót na terenach zadrzewionych. 8. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca wykona, bez dodatkowego wynagrodzenia, certyfikat wyremontowanego placu zabaw; certyfikat ten będzie stanowił część dokumentacji powykonawczej. UWAGA! 1. Zamawiający dopuszcza uwzględnienie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych do zaprojektowanych tj. wbudowanie innych wyrobów, materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej - pod warunkiem udokumentowania, że walory użytkowe i wszystkie parametry wbudowywanych wyrobów będą nie gorsze, niż określone w dokumentacji projektowej. 2. Wszelkie nazwy handlowe zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako informację uściślającą. 3. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. 4. Jeżeli w dokumentacji projektowej niniejszego zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie określonego wyrobu, urządzenia, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 5. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na placu zabaw muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytacje polskiego Centrum Akredytacji, a w przypadkach niewymagalnych Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia deklaracji zgodności z Polskimi Normami. Pozostałe wymagania Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jest zobowiązany do złożenia Zamawiającemu, nie później niż do dnia zawarcia umowy, kosztorysu ofertowego, który będzie stanowił załącznik nr 4 do umowy. Cena brutto kosztorysu ofertowego musi być równa cenie brutto za wykonanie robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, podanej w formularzu ofertowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) Projekt wykonawczy remontu części placu zabaw - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8b do SIWZ stanowiące jednocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; d) Przedmiar robót - załącznik nr 8c do SIWZ; e) Wzory materiałów informacyjnych - załącznik nr 8d do SIWZ stanowiące jednocześnie załącznik nr 6 do wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325203.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BAOBAB Marek Brandys
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Swarzewska 50/2
Kod pocztowy: 01-821
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 383733.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 383733.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477673.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: wykonanie nawierzchni bezpiecznej

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.