eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostawa artykułów spożywczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-13

Ogłoszenie nr 510092478-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.

Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie: Dostawa artykułów spożywczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526785-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie, Krajowy numer identyfikacyjny 65459800000000, ul. ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 576 32 15, e-mail dpskrasnystaw@op.pl, faks 82 576 10 84.
Adres strony internetowej (url): www.dpskrasnystaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów spożywczych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie zostaje podzielone na sześć Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na dowolna liczbę części zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest: "Część 1 - Dostawa różnych artykułów spożywczych" w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 1) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem - w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . CPV: 15800000-6 różne produkty spożywcze Formularz cenowy (Załącznik nr 2 dla Części 1) określa standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 2) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy. 2. Przedmiotem zamówienia jest: "Część 2 - Dostawa makaronu", w ilościach i rodzajach szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 2) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem - w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . CPV: 15850000-1 produkty z ciasta makaronowego 3. Przedmiotem zamówienia jest: "Część 3 - Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych", w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 3) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem - w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . Wyroby powinny być produkowane zgodnie z wdrożonymi standardami BRC lub IFS. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają w/w wymaganiom, wykonawca powinien przedłożyć odpowiednie zaświadczenie niezależnego podmiotu, potwierdzające stosowanie standardów BRC lub IFS. Ponadto do oferty należy dołączyć specyfikacje pełnego składu (jakościowo i ilościowo) oferowanych wyrobów. CPV: 15890000-3 różne produkty spożywcze i produkty suszone 4. Przedmiotem zamówienia jest: "Część 4 - Dostawa ryb, drobiu mrożonego, warzyw mrożonych", w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionym i opisanym w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 4) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem - w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . CPV: 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane 15331170-9 warzywa mrożone 15131500-0 produkty drobiowe 5. Przedmiotem zamówienia jest: "Część 5 - Dostawa jaj spożywczych", w ilości wymienionej i opisanej w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 5) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem - w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . CPV: 03142500-3 jaja 6. Przedmiotem zamówienia jest: "Część 6 - Dostawa cukru", w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 (Część 6) do SIWZ. Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona odpowiednim dokumentem - w szczególności: dowód dostawy, dowód WZ . CPV: 15831000-2 cukier Koszty transportu, załadunku i rozładunku towarów, łącznie z przeniesieniem towarów do pomieszczeń magazynowych ponosi Wykonawca. Miejsce dostaw - Krasnystaw, ul. Kwiatowa 1, magazyn DPS. Formularze cenowe (Załącznik nr 2) dla każdej Części określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 15850000-1, 15890000-3, 15200000-0, 15331170-9, 15131500-0, 03142500-3, 15831000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - Dostawa różnych artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120026.65
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIMA Sp. z o. o.
Email wykonawcy: marzena.zegzula@unima.zgora.pl
Adres pocztowy: ul. Zdrojowa 4
Kod pocztowy: 65-142
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120285.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120285.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166126.54
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Dostawa makaronu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6332.98
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 05
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 05
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIMA Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zdrojowa 4
Kod pocztowy: 65-142
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6882.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6882.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14842.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 - Dostawa przypraw i koncentratów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9530.69
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 04
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 04
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tadeusz Skrzyński Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "ULTAX"
Email wykonawcy: biuro@ultax.com.pl
Adres pocztowy: ul. Zagłoby 4
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7247.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7247.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9910.78
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4 - Dostawa ryb, drobiu mrożonego, warzyw mrożonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56660.72
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 03
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 03
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 01

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NORDIS Chłodnie Polskie Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zimna 1 A
Kod pocztowy: 65-707
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54793.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54793.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55332.27
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część 5 - Dostawa jaj spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19983.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 05
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 05
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marek Stefaniak Ferma Drobiu
Email wykonawcy: marek2273@o2.pl
Adres pocztowy: Kazimierzówka 124
Kod pocztowy: 21-040
Miejscowość: Świdnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17923.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17923.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30213.90
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część 6 - Dostawa cukru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25005.97
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 04
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 04
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIMA Sp. z o. o.
Email wykonawcy: marzena.zegzula@unima.zgora.pl
Adres pocztowy: ul. Zdrojowa 4
Kod pocztowy: 65-142
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18803.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18803.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21548.80
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.