To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-29
Ogłoszenie nr 510093213-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.
Urząd Miejski w Radłowie: Przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Radłowie na potrzeby żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu - Przebudowa pomieszczeń istniejącej kuchni szkolnej w budynku Zespołu Szkół na działce nr 824 w miejscowości Radłów wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacyjną, elektryczną i teletechniczną
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie finansowane z Funduszu Pracy - Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch+ - Maluch + 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529922-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Radłowie, Krajowy numer identyfikacyjny 54565600000000,
ul. ul. Kolejowa
7,
33-130
Radłów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 782 044, e-mail
inwestycje@gminaradlow.pl, faks
146 782 818.
Adres strony internetowej (url): www.gminaradlow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Radłowie na potrzeby żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu - Przebudowa pomieszczeń istniejącej kuchni szkolnej w budynku Zespołu Szkół na działce nr 824 w miejscowości Radłów wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacyjną, elektryczną i teletechniczną
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PPI.271.12.20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych realizacją zadania pn. "Przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Radłowie na potrzeby żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu - Przebudowa pomieszczeń istniejącej kuchni szkolnej w budynku Zespołu Szkół na działce nr 824 w miejscowości Radłów wraz z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacyjną, elektryczną i teletechniczną", w skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót: a) Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe ? poszerzenie otworów drzwiowych ? wyburzenie części istniejących ścian ? demontaż istniejących drzwi wewnętrznych ? demontaż istniejących urządzeń dźwigowych (2 dźwigi kuchenne) ? wykonanie przekuć w ścianach i stropach dla potrzeb nowych instalacji ? skucie istniejących warstw posadzkowych i ściennych, w tym płytek ceramicznych na ścianach i posadzkach, skucie tynków, wykładzin itd. b) Roboty montażowe i budowlane ? wykonanie nowych ścian działowych, przekuć itd. ? wykonanie instalacji wewnętrznych ? wykonanie nowych tynków wraz z malowaniem ? malowanie ścian farbami zmywalnymi (higienicznymi) ? wykonanie płytek ceramicznych na ścianach pomieszczeń tzw. mokrych ? wykonanie posadzek z wykładziny pcv i posadzek ceramicznych ? wykonanie systemowych sufitów podwieszanych (rastrowych lub g-k) ? montaż nowych drzwi wewnętrznych\ ? montaż nowych urządzeń sanitarnych, technologicznych, elektrycznych, wentylacyjnych wraz z wymaganą obudową na elewacji oraz na terenie c) Instalacja centralnego ogrzewania d) Instalacja wody zimnej i ciepłej e) Instalacja kanalizacji sanitarnej f) Kanalizacja sanitarna zewnętrzna g) Instalacja gazu h) Instalacja klimatyzacji i) Instalacja wentylacji j) Instalacje elektryczne zewnętrzne k) Instalacje elektryczne wewnętrzne l) Uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego w związku z realizacją przedmiotowej inwestycji w zakresie wymaganym przepisami prawa i decyzją Starosty Tarnowskiego nr 1370/2019, zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę w/w inwestycji z dnia 26.08.2019 r. oraz wszelkich niezbędnych z tym związanych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zgodnie z Decyzją Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego nr NS.9022.1286.2019 z dnia 29 lipca 2019 roku (decyzja wchodzi w skład Dokumentacji projektowej - Załącznik nr 5 do SIWZ), w pomieszczeniu kuchni wymagane jest zastosowanie klimatyzacji. W związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót związanych z dostawą i montażem urządzeń klimatyzacyjnych: Klimatyzator typu split (jednostka wewnętrzna wraz z urządzeniem zewnętrznym), z inwerterem, przystosowany do pracy w kuchni, naścienny, z kompletem orurowania napełnionego czynnikiem R410A, z pełną automatyką, wyposażony w: * filtr mgły olejowej, * filtr o wydłużonej żywotności * sterownik ścienny wydajność chłodnicza nominalna 7,1 kW przy 27ºC w pomieszczeniu pobór mocy max 2,35 kW napięcie 230V * chłodzenie od: -15 do 46 st.C * grzanie od: -20 do 21 st.C * odległość urządzeń wewn. i zewn.: sumaryczna: do 50 m, pion: do 30 m UWAGA: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta, dostawcę lub nazwę własną materiałów, urządzeń, sprzętów, dodaje w ślad za projektantem zapis "lub równoważne o porównywalnych parametrach", zezwalając na składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. 2. Przedmiot zamówienia Zamawiający opisuje: a) Dokumentacją projektową- stanowiącą Załącznik nr 5 do siwz b) STWiOR-em - stanowiącym Załącznik nr 6 do siwz, c) Projektem umowy, stanowiącym Załączniki nr 7 do siwz. 3. Przedmiary robót posiadają jedynie charakter pomocniczy. 4. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do siwz, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 5. Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego szczegółowego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego dla danej części zamówienia, w oparciu o Dokumentację projektową, Przedmiary robót, STWiOR-y oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę. 6. W umowie o roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego tak więc przedmiar robót ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 9. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w dokumentach wymienionych w ust. 2 oraz Rozdziale XVIII siwz. 10. Zamawiający: 1) wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na wykonany Przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy; 2) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy. 11. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia do wykonania zamówienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w zakresie: ? robót fliziarskich, ? robót malarskich, ? robót elektrycznych, ? robót instalacyjnych w zakresie wod-kan, c.o., gaz, ? robót ogólnobudowlanych. 12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej stosowne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności w trakcie realizacji zamówienia, określone w pkt. 9, wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 14. Nie spełnienie powyższego warunku potraktowane zostanie jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie uchylał się od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie z art. 24 aa ust. 2 Pzp. Uchylanie się przez Wykonawcę od podpisania umowy, stanowić będzie również podstawę w oparciu o art. 46 ust. 5 pkt. 3 Pzp, do zatrzymania przez Zamawiającego wadium. 15. W przypadku przeprowadzenia kontroli zatrudnienia, w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży, zgodnie żądaniem Zamawiającego, każdy z osobna lub wszystkie razem niżej wymienione dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności, w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami o których mowa powyżej są: * poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj wykonywanej pracy, rodzaj umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; * zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 11, na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; * poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracowników, wykonujących czynności wskazane w pkt. 11, przez pracodawcę do ubezpieczeń, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami. 16. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 7 SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez niego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane w punkcie 11 czynności. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18. Zamawiający informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku żąda wskazania w formularzu ofertowym, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45330000-9, 45331210-1, 45000000-7, 45311000-0, 45315700-5, 45311100-1, 45312310-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
525519.57
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gordon&Great Consulting Sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
763826.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.