To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-14
Ogłoszenie nr 510093562-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: usługa organizacji wypoczynku dla 16 dzieci w ramach projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533161-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540068237-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 77098307000000,
ul. Al. Sienkiewicza
20,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 414 311, e-mail
sekretariat@pcpr.slupsk.pl, faks
598 410 196.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pcpr.slupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługa organizacji wypoczynku dla 16 dzieci w ramach projektu "Rodzina w Centrum - wsparcie systemu pieczy zastępczej w powiecie słupskim"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.02.222.2.19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia wypoczynku letniego dla 16 dzieci z rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka (RDD) z powiatu słupskiego w wieku od 7 do 15 lat. 3.3. Wymagania organizacyjne: 1) Termin realizacji: a) w okresie wakacyjnym - termin rozpoczęcia najszybciej w dniu 5 sierpnia 2019 r., termin zakończenia najpóźniej w dniu 28 sierpnia 2019 r.; b) wyjazd na wypoczynek letni obejmujący 7 noclegów; c) wyjazd ze Słupska z Placu Zwycięstwa w godzinach rannych; d) powrót z wypoczynku w godzinach popołudniowych do Słupska na Plac Zwycięstwa; 2) Transport: a) autokarem sprawnym technicznie o podwyższonym standardzie (uchylne siedzenia, klimatyzacja, DVD), b) koszt związany z transportem ponosi w całości Wykonawca, w tym koszt parkingów na trasie Słupsk - cel przyjazdu - Słupsk, podczas wycieczek autokarowych, koszt paliwa, opłaty za autostrady (jeżeli dotyczy), itp.; c) autokar nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2014 r.; d) autokar po przeglądzie technicznym i z ważnym całościowym przeglądem technicznym; e) postoje na trasie przejazdu, w wyznaczonych do tego bezpiecznych miejscach z możliwością skorzystania z WC; f) w przypadku awarii, zatrzymania autokaru przez policję lub Inspekcję Transportu Drogowego z przyczyn technicznych lub zatrzymania kierowcy autokaru, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zapewnienia transportu umożliwiającego kontynuowanie wycieczki, o standardzie nie niższym niż podany w opisie jak na wstępie. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty wynikające z zaistniałej sytuacji; g) autokar pozostaje na miejscu, przez cały czas trwania pobytu i jest do dyspozycji kierownika kolonii na realizację programu; 3) Ubezpieczenie: a) od następstw nieszczęśliwych wypadków (świadczenie na wypadek trwałego uszczerbku na zdrowiu) - suma ubezpieczenia: min. 20.000,00 zł - dla jednego uczestnika na cały okres trwania wypoczynku, b) ubezpieczenie bagażu - suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 800,00 zł dla jednego uczestnika, c) ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej OC na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł; d) wybór firmy ubezpieczeniowej pozostaje po stronie Wykonawcy, jednakże Wykonawca zobowiązany jest do przesłania Zamawiającemu kopii polis/-y ubezpieczeniowych/-ej najpóźniej na 4 dni przed terminem podpisania umowy. 4) Miejsce realizacji: miejscowość atrakcyjna turystycznie położona w odległości nie większej niż 120 km od centrum miasta Słupsk. 5) Usługa ma charakter wyjazdu psychoedukacyjnego. 6) Warunki zakwaterowania: a) zakwaterowanie musi odbywać się w obiekcie o standardzie nie gorszym niż hotelu co najmniej trzygwiazdkowego, którego standardy określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (Dz. U. z 2019 r poz. 238) oraz rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2017 r., poz. 2166); b) zakwaterowanie uczestników wypoczynku, tj. 16 dzieci i 3 osób kadry (tj. 2 wychowawców, 1 kierownik wypoczynku) w budynku murowanym - w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo budowlane - położonym na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu; c) w ofercie należy podać pełną nazwę, dokładny adres obiektu, w którym zaplanowane jest zakwaterowanie; d) wymagania szczegółowe dla obiektu: o pokoje 2, 3, 4 - osobowe (osobne dla dziewcząt i chłopców) z pełnym węzłem sanitarnym w pokoju lub ogólnodostępnym na korytarzu z bieżącą wodą ciepłą i zimną przez całą dobę, bez ograniczeń; o łóżka pojedyncze bez dostawek, nie dopuszcza się łóżek piętrowych, polowych;. o nieodpłatne zapewnienie przez obiekt czystej pościeli - oddzielnej dla każdego uczestnika; o pokoje usytuowane w jednym kompleksie, w jednym budynku, maksymalnie na dwóch, sąsiadujących ze sobą kondygnacjach; o pokój wyposażony w szafy, półki,miejsca na bagaż dla każdego mieszkańca, szafki nocne przy łóżkach, stolik z liczbą krzeseł odpowiadających liczbie osób w pokoju; o sala telewizyjna wyposażona w sprawny TV, video lub DVD, gry planszowe, układanki, puzzle itp.; e) obiekt z dostępem do terenów sportowych (co najmniej jeden z podanych: boisko do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej) i placu zabaw oraz wydzielonego miejsca do rozpalenia ogniska; f) nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach campingowych, namiotach, kwaterach prywatnych; g) obiekt musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom obcym na jego teren, oświetlony. h) w przypadku gdy oferowany obiekt posiada basen, wstęp jest bezpłatny. Wszelkie koszty ponosi Wykonawca. 7) Warunki wyżywienia: a) całodzienne wyżywienie składające się z 4 posiłków (śniadanie w formie bufetu, obiad serwowany składający się z pierwszego, drugiego dania oraz kompotu i deseru, podwieczorek wydawany przy obiedzie, kolacja serwowana) dla wszystkich uczestników wypoczynku, zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia. Pierwszym świadczeniem dla grupy jest obiad pierwszego dnia pobytu, ostatnim świadczeniem jest obiad ostatniego dnia pobytu z zagwarantowaniem suchego prowiantu na drogę powrotną (woda butelkowa, słodka bułka, jabłko); b) liczba posiłków adekwatna do dni pobytu; c) śniadania winny zawierać co najmniej: pieczywo ciemne i jasne, 1 danie ciepłe np. parówki, jajecznica, naleśniki; wędliny różne, sery różne, masło, dżemy, płatki śniadaniowe, mleko ciepłe i zimne, świeże warzywa i owoce, kawa zbożowa, herbata, itp.; d) obiady winny być dwudaniowe z deserem, zawierające co najmniej: zupę, mięsa różne, ryby różne, ziemniaki/ryż/makaron/kasza, gotowane warzywa, surówki, soki, woda mineralna, itp.; e) podwieczorki zawierać winny drobne słodkie przekąski, owoce itp.; f) kolacje winny zawierać co najmniej: pieczywo ciemne i jasne, przystawki różne, ewentualne dania ciepłe, wędliny różne, sery różne, świeże warzywa i owoce, woda mineralna, kawa zbożowa, herbata; g) posiłki urozmaicone owocami i napojami; h) stołówka powinna zmieścić całą grupę w jednej turze; i) posiłki przygotowywane na terenie obiektu, w którym zakwaterowani są uczestnicy wypoczynku; j) nie dopuszcza się zapewnienia wyżywienia z cateringu zewnętrznego; k) wyżywienie w czasie wycieczek całodziennych: śniadanie przed wyjazdem w miejscu zakwaterowania, suchy prowiant na drogę (napoje, owoce, bułki), obiad poza obiektem zakwaterowania w miejscu wycieczki, kolacja w miejscu zakwaterowania uczestników wypoczynku; l) bezpłatna woda i herbata bez ograniczeń przez cały dzień; m) wymagania jakościowe i ilościowe posiłków przeznaczonych dla dzieci uczestniczących w wypoczynku: o posiłki muszą spełniać najwyższy standard, muszą być przygotowywane na bazie produktów najwyższej jakości i zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HCCP oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych; o do przygotowania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi. 8) Warunki opieki i organizacji: a) Wykonawca zapewni wysoko wykwalifikowaną kadrę opiekunów: o kierownika wypoczynku oraz minimum 2wychowawców posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania ww. czynności, zgodne z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452) z wykształceniem pedagogicznym i uprawnieniami z zakresu udzielania pierwszej pomocy; o ratownika wodnego (min. jedna osoba) w przypadku dostępu do plaży morskiej lub innego kąpieliska; o wypłata wynagrodzenia dla kadry pedagogiczno - opiekuńczej i kierownika wypoczynku leży po stronie Wykonawcy. b) Wykonawca winien zapewnić: o opiekę przewodnika w zwiedzanych obiektach; o bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, muzeów, innych atrakcji turystycznych zgodnie z programem; o utrzymanie czystości w obiekcie przez cały czas trwania wypoczynku; o całodobową opiekę medyczną: pielęgniarka i lekarz dostępny co najmniej na telefon; lekarstwa zapewnia Wykonawca na własny koszt; o stały nadzór wychowawcy w trakcie zajęć i spędzania czasu wolnego; o korzystanie z infrastruktury sportowo - rekreacyjnej obiektu bez ograniczeń czasowych i dodatkowych opłat; o sprzęt sportowo - rekreacyjny; o podstawowe wyposażenie apteczki; o telefon kontaktowy, umożliwiający stały kontakt z kierownikiem wypoczynku; o opiekę kierownika wypoczynku i minimum jednego wychowawcy od momentu wyjazdu ze Słupska do czasu powrotu do Słupska. 9) Warunki w zakresie programu wypoczynku: a) wykonawca zapewni program wypoczynku dostosowany do warunków pogodowych oraz zajęć dla dzieci dostosowanych do wieku; b) program wypoczynku będzie uwzględniał przeprowadzenie przez kadrę wypoczynku warsztatów psychoedukacyjnych w wymiarze min 10 godzin zegarowych przez co najmniej 5 dni prowadzonych w blokach 1 lub 2 godzinnych; c) celem warsztatów psychoedukacyjnych jest m. in. kształtowanie umiejętności wyrażania emocji, budowanie sposobów prawidłowej komunikacji w grupie rówieśniczej, niwelowanie błędów małoletnich i korygowanie postaw, wzmacnianie poczucia własnej wartości; w ramach warsztatów podejmowana będzie również tematyka z zakresu uzależnień, ryzykowanych zachowań, problemów dojrzewania, odpowiednich postaw dzieci i młodzieży; warsztaty prowadzone za pomocą aktywnych form pracy z grupą; d) wykonawca zobowiązuje się do opracowania programu i harmonogramu warsztatów psychoedukacyjnych; e) w ramach programu wypoczynku Wykonawca zapewni: o plażowanie i kąpiele pod opieką ratownika wodnego w przypadku usytuowania obiektu w miejscowości z dostępem do plaży morskiej lub innego kąpieliska; o animacje, konkursy integracyjne i sportowe, zajęcia sportowe (wycieczki piesze, zabawy terenowe, zawody), zabawy animacyjne; o ognisko z pieczeniem kiełbasek co najmniej 1 raz podczas pobytu; o wycieczki fakultatywne (minimum dwie wycieczki do miejscowości atrakcyjnych turystycznie); o edukację regionalną; o wyjście na basen / aquapark w sytuacji umiejscowienia obiektu w miejscowości z dostępem do aquaparku lub innego krytego basenu lub maksymalnie w odległości do 30 km od miejsca zakwaterowania (bilety wstępu na basen/ aquapark zapewnia Wykonawca); o wyjście do kręgielni w sytuacji umiejscowienia obiektu w miejscowości z dostępem do kręgielni (bilety wstępu zapewniaWykonawca na grę min 1-godzinną); o materiały biurowe i piśmiennicze do przeprowadzenia warsztatów edukacyjnych; 10) W terminie do 4 dni przed rozpoczęciem wypoczynku Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszonym wypoczynku wydane przez kuratora oświaty. 11) Wykonawca, w przypadku jego wyboru, zobowiązany jest w terminie 4 dni przed zawarciem umowy przedstawić Zamawiającemu pisemną informację nt. terminu organizowanego wypoczynku, a także szczegółowy program i harmonogram wypoczynku i warsztatów psychoedukacyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55240000-4
Dodatkowe kody CPV: 63500000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32000
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Galicyjskie Centrum Edukacji Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22880
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Realizacja prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Modernizacja infrastruktury szkolnej sieci LAN w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kusowie na potrzeby utworzenia Placówki Wparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla pracowników Oddziału ZUS w Kielcach oraz uprawnionych członków rodzin
- Część 1-Zorganizowanie 7-dniowego pobytu wspierająco szkoleniowego, Część 2 i 3 -Zorganizowanie 2 jednodniowych wyjazdowych grup wsparcia do Kurozwęk i Ostrowca Świętokrzyskiego
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu "Fachowcy w Swojej Branży II"
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie
- "Zorganizowanie wycieczek dla seniorów 60+"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.