eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont pomieszczeń wraz z wymianą drzwi (II) etap w DS. "Parawanowiec" usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-29

Ogłoszenie nr 510093584-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.

Uniwersytet Wrocławski: Remont pomieszczeń wraz z wymianą drzwi (II) etap w DS. "Parawanowiec" usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521961-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540054371-N-2020, 540056866-M-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 13010000000000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 375 22 34, e-mail bzp@uwr.edu.pl, faks 71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń wraz z wymianą drzwi (II) etap w DS. "Parawanowiec" usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.2712.6.2020.JS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń wraz z wymianą drzwi (II) etap w DS. "Parawanowiec" usytuowanym przy pl. Grunwaldzkim 28 we Wrocławiu. Zadanie obejmuje następujący zakres prac: 1) Wymianę drzwi do pokoi i kuchni na parterze i II piętrze, 2) Malowanie sufitów i ścian w pokojach, w kuchniach i na korytarzach na parterze i na II piętrze, 3) Wymiana wykładziny PCV w 7 pokojach na II piętrze i ułożenie paneli podłogowych w 2 pokojach na parterze. UWAGA: Roboty pomocnicze/tymczasowe nie ujęte w przedmiarze robót, Wykonawca jest zobowiązany skalkulować (ująć) w wartościach robót podstawowych. Ponadto: 4) Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trakcie remontu przez jego pracowników, 5) Usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca, 6) Wykonawca w trybie natychmiastowym usunie wszelkie szkody i awarie spowodowane przez niego w trakcie realizacji robót. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego z uwzględnieniem osób niepełnosprawnych. Prace będą wykonywane w budynku czynnym 24h/dobę i zamieszkałym. 2. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Załącznik nr 7 - Przedmiar robót; b) Załącznik nr 8 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; c) Załącznik nr 9 - Rzut parteru i II piętra. 3. Warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z załącznikami: wzorem Karty Gwarancyjnej - Załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45421000-4, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 965165.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H. LUXMAL Henryk Kluska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wielowieś 20
Kod pocztowy: 56-500
Miejscowość: Syców
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 288642.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288642.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 540595.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.