To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-14
Ogłoszenie nr 510093838-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.
Gmina Komorniki: Budowa parkingu do obsługi węzła przesiadkowego w rejonie ul. Dworcowej w
miejscowości Rosnówko - etap II" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wspieranie strategii
niskoemisyjnej na terenie Gminy Komorniki poprzez budowę węzła przesiadkowego w Rosnówku oraz
zakup 4 autobusów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533270-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540073579-N-2019, 540074973-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Komorniki, Krajowy numer identyfikacyjny 63125870900000,
ul. Stawna
1,
62-052
Komorniki, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 107 751, e-mail
sekretariat@komorniki.pl, faks
618 107 985.
Adres strony internetowej (url): bip.komorniki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu do obsługi węzła przesiadkowego w rejonie ul. Dworcowej w miejscowości Rosnówko - etap II" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Wspieranie strategii niskoemisyjnej na terenie Gminy Komorniki poprzez budowę węzła przesiadkowego w Rosnówku oraz zakup 4 autobusów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie parkingu drogi o nawierzchni z kostki brukowej, budowa instalacji teletechnicznych oraz ułożenie sieci energetycznych. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową przedstawiającą prace zrealizowane w I etapie (link do postępowania, którego przedmiotem było wykonanie I etapu: http://bip.komorniki.pl/komorniki/biuletyn-informacji-publicznej/ogloszenia-o-przetargach-i-komunikaty /ogloszenie-o-przetargu/2018.html?pid=13817) oraz do wykonania w II etapie. Zamawiający załącza mapę powykonawczą, która obrazuje zakres wykonany z udostępnionej dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres robót, zgodnie z którymi należy wykonać prace, zawiera dokumentacja projektowa, STWIOR, przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Ponadto Wykonawca ma obowiązek zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, a także z wykorzystaniem materiałów własnych, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązaniach konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych Zakres prac obejmuje również złożenie do Nadzoru Budowlanego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jak również, jeśli jest wymagane, złożenie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami pozwalającymi na uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Powiatu Poznańskiego zaświadczenia o braku sprzeciwu odnośnie przystąpienia do użytkowania lub pozwolenia na użytkowanie. W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry materiałów i urządzeń. W przypadku zamiaru zastosowania jakichkolwiek rozwiązań lub materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek opisać je szczegółowo w ofercie oraz wykazać ich równoważność. Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace budowlane. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, zabezpieczenia i utrzymania w należytym porządku placu budowy. Teren wokół placu budowy nie może zostać zanieczyszczony jakimikolwiek materiałami pochodzącym z placu budowy. W przypadku stwierdzenia takiej sytuacji Wykonawca w ciągu 24 godz. uporządkuje zanieczyszczony teren. 6) Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres, na jaki zostanie zawarta umowa posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na warunkach określonych we wzorze umowy. 7) Wykonawca ma obowiązek rozpocząć prace budowlane najpóźniej w terminie 14 dni od dnia przekazania placu budowy przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2018r. poz. 1990 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003r. Nr 220, poz. 2181 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2017r. Nr 784). 9) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas trwania budowy. 10) Wykonawca wykona ze Spółką Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Komorniki (przed przystąpieniem do robót) protokolarny przegląd sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej na terenie objętym inwestycją w zakresie stanu technicznego istniejącej infrastruktury. Po zakończeniu robót (przed odbiorem końcowym), Wykonawca przedłoży protokół odbioru powyższych sieci podpisany przez przedstawiciela Spółki Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Komorniki. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia i uzgodnienia z dysponentami urządzeń obcych znajdujących się w pasie drogowym zasad prowadzenia robót wraz ze zleceniem niezbędnych nadzorów nad prowadzonymi pracami, zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ uzgodnieniami branżowymi. Powyższe Wykonawca uzyska na własny koszt. 12) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich uzgodnień oraz zgłoszeń, które są niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia na etapie budowy oraz wynikają z dokumentacji projektowej na podstawie stosownych pełnomocnictw wystawionych przez Zamawiającego oraz do poniesienia wszystkich opłat związanych z nimi. 13) Wykonawca zobowiązany jest do obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności do wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z wyniesieniem granic realizowanej inwestycji. 14) Prace budowlane muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby utrzymać ruch samochodowy odcinku ulicy Dworcowej oraz ulicy Poznańskiej objętej przedmiotem zamówienia. 15) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz elektronicznej na płycie CD i przekazania jej Zamawiającemu. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej oraz operatorzy sprzętu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), co dotyczyć może między innymi kierownika budowy i kierowników robót branżowych. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy informacji o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ich firm, o ile są znane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45232332-8, 45231400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
565441.28
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PLENERBUD Grzegorczyk Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
398692.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Jelenia Góra
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej NR 481 wraz z rozbiórką i budową obiektu inżynierskiego w m. Wola Wężykowa
- Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa i modernizacja obiektów mostowych na ul. Śluzowej w miejscowości Prądki"
- Wymiana nawierzchni ulic, modernizacja jezdni, chodników i parkingów w Siemianowicach Śląskich.
- PRZEBUDOWA STACJI TRANSFORMATOROWEJ ST 7778 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Laski, osiedle Nowe, gm. Trzcinica - ETAP I
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.