eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoUsługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-01

Ogłoszenie nr 510094171-N-2020 z dnia 01-06-2020 r.

Starosta Jasielski: Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531447-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starosta Jasielski, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 483 410, e-mail inwestycje@powiat.jaslo.pl, faks 134 463 189.
Adres strony internetowej (url): https//powiat.jaslo.pl/ogloszenia

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.II.272.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na IX części. Dla Części I, II, III, IV, V. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Łężyny, Mytarka, Mytarz, Toki oraz Grabanina jedn. ewid. Nowy Żmigród. Modernizacja ma na celu: Dostosowanie istniejącej bazy danych ewidencji gruntów i budynków do wymagań określonych rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych i dokładności określenia i zapisu ich pól powierzchni. Uzupełnienie i aktualizacja istniejącej bazy danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 200lr. w sprawie ewidencji gruntów i budynków w zakresie danych opisowych i geometrycznych budynków i lokali. Modyfikację i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych, w celu doprowadzenia do zgodności ze stanem faktycznym w terenie oraz wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 200lr. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Weryfikację i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie zgodności ze stanem faktycznym w terenie oraz zgodności z mapą klasyfikacyjną i wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do siwz - Warunki Techniczne. 3. Część I - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Łężyny jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród obejmuje: 1) pobranie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Jaśle oraz ich analiza i weryfikacja pod kątem możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, 2) inwentaryzacja punktów osnowy szczegółowej, 3) prace w zakresie granic działek ewidencyjnych, 4) przegląd i weryfikacja użytków gruntowych oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów, 5) uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 6) sporządzenie mapy ewidencyjnej, 7) sporządzenie kompletnej dokumentacji - operatu technicznego z wykonanych prac geodezyjnych niezbędnych do wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego, 8) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9) uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych poprzez załadowanie do systemu TurboEWID oraz harmonizacja i aktualizacja bazy danych mapy zasadniczej BDOT500 oraz GESUT, 10) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jaśle w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji zmieniono oznaczenie, powierzchnie lub użytek gruntowy, 11) przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu opisowo -kartograficznego ewidencji gruntów i budynków. 4. Część II - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Mytarka jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród obejmuje: 1) pobranie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Jaśle oraz ich analiza i weryfikacja pod kątem możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, 2) inwentaryzacja punktów osnowy szczegółowej, 3) prace w zakresie granic działek ewidencyjnych, 4) przegląd i weryfikacja użytków gruntowych oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów, 5) uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 6) sporządzenie mapy ewidencyjnej, 7) sporządzenie kompletnej dokumentacji - operatu technicznego z wykonanych prac geodezyjnych niezbędnych do wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego, 8) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9) uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych poprzez załadowanie do systemu TurboEWID oraz harmonizacja i aktualizacja bazy danych mapy zasadniczej BDOT500 oraz GESUT, 10) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jaśle w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji zmieniono oznaczenie, powierzchnie lub użytek gruntowy, 11) przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu opisowo -kartograficznego ewidencji gruntów i budynków. 5. Część III - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Mytarz jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród obejmuje: 1) pobranie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Jaśle oraz ich analiza i weryfikacja pod kątem możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, 2) inwentaryzacja punktów osnowy szczegółowej, 3) prace w zakresie granic działek ewidencyjnych, 4) przegląd i weryfikacja użytków gruntowych oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów, 5) uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 6) sporządzenie mapy ewidencyjnej, 7) sporządzenie kompletnej dokumentacji - operatu technicznego z wykonanych prac geodezyjnych niezbędnych do wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego, 8) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9) uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych poprzez załadowanie do systemu TurboEWID oraz harmonizacja i aktualizacja bazy danych mapy zasadniczej BDOT500 oraz GESUT, 10) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jaśle w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji zmieniono oznaczenie, powierzchnie lub użytek gruntowy, 11) przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu opisowo -kartograficznego ewidencji gruntów i budynków. 6. Część IV - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Toki jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród obejmuje: 1) pobranie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Jaśle oraz ich analiza i weryfikacja pod kątem możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, 2) inwentaryzacja punktów osnowy szczegółowej, 3) prace w zakresie granic działek ewidencyjnych, 4) przegląd i weryfikacja użytków gruntowych oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów, 5) uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 6) sporządzenie mapy ewidencyjnej, 7) sporządzenie kompletnej dokumentacji - operatu technicznego z wykonanych prac geodezyjnych niezbędnych do wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego, 8) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9) uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych poprzez załadowanie do systemu TurboEWID oraz harmonizacja i aktualizacja bazy danych mapy zasadniczej BDOT500 oraz GESUT, 10) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jaśle w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji zmieniono oznaczenie, powierzchnie lub użytek gruntowy, 11) przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu opisowo -kartograficznego ewidencji gruntów i budynków. 7. Część V - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Grabanina jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród obejmuje: 1) pobranie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Jaśle oraz ich analiza i weryfikacja pod kątem możliwości ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych, 2) inwentaryzacja punktów osnowy szczegółowej, 3) prace w zakresie granic działek ewidencyjnych, 4) przegląd i weryfikacja użytków gruntowych oraz klasyfikacji gleboznawczej gruntów, 5) uzupełnienie danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali, 6) sporządzenie mapy ewidencyjnej, 7) sporządzenie kompletnej dokumentacji - operatu technicznego z wykonanych prac geodezyjnych niezbędnych do wyłożenia projektu operatu opisowo - kartograficznego, 8) wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo - kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami, 9) uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych poprzez załadowanie do systemu TurboEWID oraz harmonizacja i aktualizacja bazy danych mapy zasadniczej BDOT500 oraz GESUT, 10) przygotowanie stosownych zawiadomień do Sądu Rejonowego w Jaśle w celu aktualizacji wpisów w dziale I KW dla działek, którym w wyniku modernizacji zmieniono oznaczenie, powierzchnie lub użytek gruntowy, 11) przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego operatu opisowo -kartograficznego ewidencji gruntów i budynków. 8. Część VI - Sukcesywne wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostwo operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego. Zakres zamówienia: Tab. nr 1 Zakres Jednostka Szacunkowa ilość Opracowanie geodezyjno-kartograficzne działki - (pomiar w terenie z ustaleniem granic): 1 dz. 8 Podział działki (z protokolarnym ustaleniem całej działki lub wznowieniem punktów granicznych dla całej dzielonej działki ewidencyjnej): - podział działki na 2 części 1 dz. 2 Podział działki (z protokolarnym ustaleniem całej działki lub wznowieniem punktów granicznych dla całej dzielonej działki ewidencyjnej): - każda następna dzielona działka 1 dz. 1 Wznowienie lub wskazanie punktów granicznych działek - pierwsza działka w kompleksie 1 dz. 8 Wznowienie lub wskazanie punktów granicznych działek- każda następna działka 1 dz. 4 Opracowanie geodezyjno-kartograficzne (kameralne): - pierwsza działka w kompleksie 1 dz. 8 Opracowanie geodezyjno-kartograficzne (kameralne): - każda następna działka 1 dz. 2 Badanie stanu prawnego nieruchomości w tym wykonanie wykazu synchronizacyjnego: - pierwsza działka ewid. do której odnosi się dokument własności 1 dz. 3 Badanie stanu prawnego nieruchomości w tym wykonanie wykazu synchronizacyjnego: - każda następna działka ewid. 1 dz. 1 Aktualizacja użytku w związku ze zmianą zagospodarowania działki lub w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, a także aktualizacja użytków gruntów zalesionych na podstawie ustawy o lasach z dnia 28 września 1991r.: 1 dz. 2 1) Zamawiający zastrzega, że podane przewidywane ilości działek stanowią jedynie element służący do określenia wartości przedmiotu umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do realizacji w podanych ilościach. 2) Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania prac określonych przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia. 3) Inny termin wykonania prac dłuższy niż 30 dni oraz szczegółowy zakres poszczególnych zadań określony zostanie każdorazowo w odrębnym zleceniu Naczelnika Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Jaśle. 4) Wykonawcy przysługuje zapłata za prace faktycznie wykonane. 9. Część VII - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie: 1) Wykonanie aktualizacji klasyfikacji gruntów i użytków na gruntach zalesionych wraz z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań o zmiany danych ewidencji gruntów i budynków dla działki nr 1690 obręb Łysa Góra jedn. ewid. Nowy Żmigród; 2) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dotyczącej aktualizacji użytku gruntowego na działce nr 1898/3 obręb Dębowiec, jedn. ewid. Dębowiec. 10. Część VIII - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na wyznaczeniu punktów granicznych (wraz z ich zamarkowaniem) części działki ewid. nr 1454/10 o pow. 0,0364 ha, części działki ewid. nr 1470/5 o pow. 0.0505 ha oraz działek ewid. nr 1470/7 o pow. 0,0472 ha i nr 1470/12 o pow. 0,0019 ha położonych w Rzeszowie, obręb nr 207 Rzeszów-Śródmieście odpowiadających pgr. 1624/1 o pow. 0,0649 ha oraz udział w oględzinach nieruchomości przeprowadzonych przez Zamawiającego, w celu okazania granic ww. działek ewid. 11. Część IX - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań w zakresie: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na wyznaczeniu punktów granicznych (wraz z ich zamarkowaniem) części działki ewid. nr 3273/11 o pow. 0,0977 ha, położonej w Jaśle, obręb nr 09-Górka odpowiadającej dawnej działce nr 1808/2 o pow. 0,0175 ha w obrębie 09-Górka oraz udział w oględzinach nieruchomości przeprowadzonych przez Zamawiającego, w celu okazania granic ww. działek ewid.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71355000-1


Dodatkowe kody CPV: 71354300-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Łężyny jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie dotyczące Części I - na podst. art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019r. poz. 1843) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu dla Części I przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Mytarka jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51370.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LIMBUS Krystyna Majewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: oś. Młodość 10
Kod pocztowy: 38-130
Miejscowość: Frysztak
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Mytarz jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76150.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LIMBUS Krystyna Majewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: oś. Młodość 10
Kod pocztowy: 38-130
Miejscowość: Frysztak
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92700.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część IV - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Toki jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66870.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Firma Geodezyjno - Kartograficzna GEOSET
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Basztowa 17
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97908.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97908.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107800.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część V - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Grabanina jednostka ewidencyjna Nowy Żmigród

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28045.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Geodezyjne Jerzy Gustek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nawsie Kołaczyckie 110
Kod pocztowy: 38-213
Miejscowość: Kołaczyce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36650.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36650.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część VI - Sukcesywne wykonanie drobnych prac geodezyjnych związanych z prowadzeniem przez Starostwo operatu ewidencji gruntów i budynków, opracowaniem map do celów prawnych, gospodarowaniem nieruchomościami oraz pracami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie powiatu jasielskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22317.07
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGER Usługi Geodezyjno-Projektowe Zdzisław Sychta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bednarska 6
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28496.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28496.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28496.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część VII - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1951.22
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Geodezyjne Włodzimierz Czubik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Floriańska 14
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2600.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część VIII - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie dotyczące Części VIII - na podst. art. 93 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019r. poz. 1843) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu(...). W prowadzonym postępowaniu dla Części VIII - nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część IX - Wykonanie prac geodezyjnych z opracowaniem dokumentacji niezbędnej w trakcie prowadzonych postępowań

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1056.91
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGER Usługi Geodezyjno-Projektowe Zdzisław Sychta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Bednarska 6
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1190.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1190.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1190.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.