eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSukcesywna dostawa worków foliowych do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-15

Ogłoszenie nr 510094241-N-2019 z dnia 15-05-2019 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Sukcesywna dostawa worków foliowych do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503028-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 36908843400000, ul. Zjednoczenia 110 C, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 62 322 91 97, e-mail dz.zamowien-pub@zgkim.zgora.pl, faks 68 322-91-11.
Adres strony internetowej (url): www.zgkim.zgora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa worków foliowych do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ.260.38.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywna dostawa do siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze, transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy worków foliowych w następujących szacunkowych ilościach: 1) worek foliowy o pojemności 90 litrów, kolor brązowy, z nadrukiem, ilość 450 000 sztuk, kod RAL 8028, 2) worek foliowy o pojemności 110 litrów, kolor zieleń trawiasta, z nadrukiem, ilość 2 000 sztuk, kod RAL 6032, 3) worek na odpady z tworzyw sztucznych o pojemności 110 litrów, kolor żółty półprzeźroczysty, z nadrukiem, ilość 400 000 sztuk, kod RAL 1018, 4) worek na odpady ze szkła o pojemności 70 litrów, kolor zielony półprzeźroczysty, z nadrukiem, ilość 150 000 sztuk, kod RAL 9015, 5) worek na papier o pojemności 110 litrów, w kolorze niebieskim półprzeźroczystym, z nadrukiem, ilość 200 000 sztuk, kod RAL 5012, 6) worek na odpady o pojemności 110 litrów, kolor jasna zieleń półprzeźroczysty, bez nadruku, ilość 15 000 sztuk, kod RAL 6019, 7) worek na odpady medyczne o pojemności 30 litrów, bez nadruku: a. w kolorze "czerwień strażacka", kod RAL 3020, ilość 2 300 sztuk, b. w kolorze "czarnym", kod RAL 9005, ilość 2 300 sztuk. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby ZGK Spółka z o.o. transportem i na koszt Wykonawcy worków foliowych. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu atestu higienicznego dotyczącego materiału z jakiego wykonany będzie przedmiot zamówienia (polietylen, LDPE, HDPE). Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu wyników badań na sumę stężeń ołowiu, kadmu, rtęci i chromu (VI) zgodnych z wymaganiami Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94//62/EC z dnia 20.12.1994r. Ustawy z dnia 13.06.2013r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.01.2015r. w sprawie sposobu ustalania sumy zawartości ołowiu, kadmu, rtęci i chromu sześciowartościowego w opakowaniach. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą przedstawić wzory wszystkich worków wykazanych w specyfikacji wraz z nadanym kolejnym numerem worka wg specyfikacji (KOD RAL) wraz z ofertą. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy odczytywać wraz z wyrazami "lub równoważne" z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów przedmiotu zamówienia opisanych w specyfikacji. Użyte w SIWZ odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy odczytywać wraz z wyrazami "lub równoważne" z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów przedmiotu zamówienia opisanych w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 386338.07
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sipeko Sp. z o. o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Makowisko 162
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 389223.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389223.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389572.98
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.