eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmżaRemont elewacji i termomodernizacja budynku Małego i Dużego Ratusza w Chełmży z podziałem na zadaniaZadanie Nr 1"Remont elewacji Ratusza Miejskiego w Chełmży", Zadanie Nr 2"Termomodernizacja budynków Urzędu Miejskiego w Chełmży - etap IBudynek Małego i Dużego Ratusza"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-01

Ogłoszenie nr 510094460-N-2020 z dnia 01-06-2020 r.

Gmina Miasto Chełmża: Remont elewacji i termomodernizacja budynku Małego i Dużego Ratusza w Chełmży z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: "Remont elewacji Ratusza Miejskiego w Chełmży", Zadanie Nr 2: "Termomodernizacja budynków Urzędu Miejskiego w Chełmży - etap I: Budynek Małego i Dużego Ratusza"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie Nr 1 - oś priorytetowa 4: Region przyjazny środowisku - działanie 4.6: Ochrona środowiska naturalnego i zasobów kulturowych na obszarze ZIT - poddziałanie 4.6.2: Wsparcie ochrony zasobów kultury w ramach ZIT. Zadanie Nr 2 - oś priorytetowa 3: Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie - działanie 3.5: Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w ramach ZIT - poddziałanie 3.5.1: Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513195-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Chełmża, Krajowy numer identyfikacyjny 87111869000000, ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 675-22-91, e-mail przetargi@um.chelmza.pl, faks 056 675-21-22.
Adres strony internetowej (url): https://www.bip.chelmza.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elewacji i termomodernizacja budynku Małego i Dużego Ratusza w Chełmży z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1: "Remont elewacji Ratusza Miejskiego w Chełmży", Zadanie Nr 2: "Termomodernizacja budynków Urzędu Miejskiego w Chełmży - etap I: Budynek Małego i Dużego Ratusza"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKM.271.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) zadania Nr 1: "Remont elewacji Ratusza Miejskiego w Chełmży" stanowi realizacja prac renowacyjnych i remontowych ścian zewnętrznych, wymiana instalacji odgromowej, wymiana obróbki blacharskich oraz pokrycia papowego, przemurowanie korony kominów budynku Małego i Dużego Ratusza w Chełmży (ul. Gen. Józefa Hallera 2, dz. nr 77 obręb 04, 041501_1.0004), tj. realizacja remontu pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, remontu elewacji zewnętrznej, w tym renowacji murów (w zakresie uzupełnienia ubytków cegieł zaprawy w fugach, naprawy pęknięć i odspojeń). Zakres prac winien uwzględniać w szczególności wykaz czynności ujętych w szczególności w: - dokumentacji: projekcie budowlanym remontu elewacji zewnętrznej magistratu miasta Chełmży, - programie prac konserwatorskich przy zespole Ratusza Miejskiego w Chełmży, - decyzji ABA.6740.1.52.2018.MB zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, - decyzjami Kujawsko- Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN/157/2018 i ZN/158/2018. b) zadania Nr 2: "Termomodernizacja budynków Urzędu Miejskiego w Chełmży - etap I: Budynek Małego i Dużego Ratusza" stanowi m. in. realizacja robót dociepleniowych ścian budynku małego i dużego Ratusza od wewnątrz pomieszczeń, stropów ostatnich kondygnacji przedmiotowych budynków, częściowo połaci dachów, a także częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie wskazanym w załączonej dokumentacji projektowej. Zakres realizowanych prac winien uwzględniać w szczególności warunki określone w szczególności w: - dokumentacji: projekcie budowlanym dot. częściowej przebudowy budynków dużego i małego Ratusza w ramach zadania pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja energetyczna dla budynków Urzędu miasta w Chełmży położonych przy ul. Gen. J. Hallera 2 w Chełmży - budynek Dużego i Małego Ratusza". - wytycznych Kujawsko- Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19.09.2018 r. znak WUOZ.T.WZN.5183.3.74.2018.MK, - pozwoleniu konserwatorskim - Decyzji nr ZN/429/2018, - decyzji ABA.6740.1.107.2018.MB z dnia 15 marca 2018 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, - decyzji nr AB.6740.1.92.2019.MB z dnia 6 listopada 2019 r. zmieniającej ostateczną decyzję Starosty Toruńskiego znak: ABA.6740.1.107.2018.MB z dnia 15 marca 2018 r. w następującym zakresie: zatwierdzającej projekt zmian do projektu budowlanego i udzielającej pozwolenia na istotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu, polegające, na zmianie w technologii osuszenia i docieplenia ścian piwnic budynku dużego Ratusza zgodnie z załączonym projektem przebudowy zmian, - warunkach określonych w opinii technicznej (dot. renowacji budynku Małego i Dużego Ratusza Miejskiego w Chełmży - dot. ochrony przeciwwilgociowej budynku) wraz z decyzjami, - ekspertyzie ornitologicznej i chiropterologicznej dla budynków zlokalizowanych przy ulicy Gen. J. Hallera 19 i ulicy Gen. J. Hallera 2 w Chełmży (wskazane prace należy realizować w oparciu o ww. wytyczne oraz zalecenia osób odpowiedzialnych za sprawowanie nadzoru przyrodniczego w trakcie realizacji inwestycji).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45452000-0, 45453000-7, 45111300-1, 45260000-7, 45430000-0, 45310000-3, 45312310-3, 45111220-6, 45420000-7, 45421130-4, 45442100-8, 45111300-1, 45421160-3, 45320000-6, 45443000-4, 45262100-2, 45310000-3, 45261210-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 719511.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARS RENOWACJE Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy: biuro@ars-torun.pl
Adres pocztowy: ul. Studzienna 62
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1299962.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1299962.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2583000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 106327.49

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a złożona oferta jest zgodna z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. Cena - waga kryterium 60,00%, gwarancja jakości - waga 40,00%. Za najkorzystniejszą została uznana oferta, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu. 2. Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom następujący zakres czynności: wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. Wartość kwotowa zamówienia 106327.49 zł brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.