eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaDostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-01

Ogłoszenie nr 510094482-N-2020 z dnia 01-06-2020 r.

Nadleśnictwo Skarżysko: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530294-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Skarżysko, Krajowy numer identyfikacyjny 29002009300000, ul. ul. Wiejska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 538 485, e-mail nadlesnictwo.skarzysko@radom.lasy.gov.pl, faks 412 538 487.
Adres strony internetowej (url): https://skarzysko.radom.lasy.gov.pl/ , https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_skarzysko_kamienna/zamowienia_publiczne/index_html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.5.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w 2020 roku sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp (odzieży roboczej i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej). Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego według poniższego zestawienia: a) sorty mundurowe Lp. Nazwa sortymentów umundurowania Ilość 1 2 3 I Mundur wyjściowy leśnika 1. Marynarka męska i damska - gabardyna lub tropik 4, 2. Spodnie męskie lub damskie - gabardyna lub tropik 12, 3. Marynarka męska i damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 3, 4. Spodnie męskie lub damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 2, 5. Spódnica - gabardyna lub tropik 2, 6. Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 2, 7. Koszula męska, bluzka damska 5, 8. Koszula męska, bluzka damska - bawełna 100% 56, 9. Krawat 14, 10. Czapka 6, 11. Płaszcz męski 4, 12. Płaszcz damski 1, 13. Kapelusz męski 0, 14. Kapelusz damski 0, 15. Kurtka męska 16, 16. Kurtka damska 1, 17. Szalik 4, 18. Rękawice damskie lub męskie 10, 19. Skarpety letnie termoaktywne 66, 20. Skarpety przejściowe termoaktywne 62, 21. Skarpety zimowe termoaktywne 28, 22. Półbuty męskie 22, 23. Półbuty damskie 2, II Mundur codzienny leśnika 24. Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem 1, 25. Koszula męska, bluzka damska z długim i krótkim rękawem - 100% bawełna 1, 26. Sweter 30, 27. Kamizelka 15, 28. Bluza z polaru typu windstoper 33, 29. Kurtka wierzchnia 9, 30. Czapka zimowa 9, 31. Peleryna 1, 32. Półbuty typu "Sympatex" 15, 33. Półbuty typu 'Goretex" 19, III Mundur terenowy leśnika 34. Bluza z kamizelką letnią 10, 35. Spodnie letnie 29, 36. Czapka letnia 9, 37. Kurtka zimowa 4, 38. Spodnie zimowe 5, 39. Czapka zimowa 5, 40. Trzewiki typu "Sympatex" 7, 41. Trzewiki typu "Goretex" niskie 6, 42. Trzewiki typu "Goretex" wysokie 7, 43. Trzewiki typu "Sympatex" z ociepleniem typu Thinsulate" 4, 44. Trzewiki typu "Goretex" niskie z ociepleniem typu "Thinsulate" 7, 45. Trzewiki typu "Goretex" wysokie z ociepleniem typu "Thinsulate" 3, IV Oznaki uzupełniające 46. Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 8, 1. W stosunku do przedmiotu zamawiania Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego asortymentu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia lub ograniczyć ilość zamawianego asortymentu (dalej: "Opcja"). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre asortymenty opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone lub ograniczone do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 2 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawca zrzeka się roszczenia o realizację umowy i zapłaty wynagrodzenia w części niewykonanej. Uwaga: - w związku brakiem aktualnej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. b) sorty BHP: L.p. Nazwa środka ochrony indywidualnej lub odzieży roboczej i obuwia roboczego Ilość Grupa I - Leśniczy, podleśniczy, inżynier nadzoru 1. Ubranie letnie (w tym 2 pary spodni) 5, 2. Ubranie ocieplane, tkanina z membraną oddychającą 1, 3. Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe 1, 4. Koszula robocza, długi rękaw 29, 5. Koszulka krótki rękaw / t-shirt 29, 6. Bielizna Koszulka termoaktywna, krótki rękaw 29, 7. Koszulka termoaktywna, długi rękaw 29, 8. Kalesony męskie termoaktywne / leginsy damskie termoaktywne 29, 9. Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą 7, 10. Buty (gumowe) wodoodporne 1, 11. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne 4, 12. Ochraniacze na buty (stuptuty) 0, 13. Skarpety letnie, termoaktywne (2 pary) 58, 14. Skarpety zimowe, termoaktywne (2 pary) 58, 15. Czapka letnia 5, 16. Hełm ochronny 0, 17. Okulary ochronne/gogle 0, 18. Okulary przeciwsłoneczne /polaryzacyjne/ 0, 19. Kamizelka ostrzegawcza 0, 20. Rękawice robocze 29, 21. Maska przeciwpyłowa 0, Grupa II - Nadleśniczy, Zastępca Nadleśniczego, Sekretarz, Strażnik leśny, Stażysta, Starszy specjalista, Specjalista 1. Ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą 2, 2. Kurtka i spodnie przeciwdeszczowe 3, 3. Buty terenowe, wodochronne, z membraną oddychającą 2, 4. Buty (gumowe) wodoodporne i ciepłochronne 3, 5. Ochraniacze na buty (stuptuty) 2, 6. Skarpety letnie, termoaktywne 17, 7. Skarpety zimowe, termoaktywne 17, 8. Hełm ochronny 0, 9. Kamizelka ostrzegawcza 0, 10. Okulary przeciwsłoneczne /polaryzacyjne/ 2, Grupa III - Prowadzący magazyn, prowadzący archiwum 1. Fartuch roboczy 1, 2. Maska przeciwpyłowa 0, 3. Rękawice ochronne 2, Grupa IV - Robotnik wykonujący prace administracyjne, obsługowe, warsztatowe 1. Ubranie letnie 0, 2. Ubranie ocieplane 0, 3. Kurtka przeciwdeszczowa 1, 4. Bielizna Koszulka termoaktywna - krótki rękaw 1, 5. Koszulka termoaktywna - długi rękaw 1, 6. Kalesony męskie termoaktywne 1, 7. Koszula robocza długi rękaw 1, 8. Trzewiki 0, 9. Buty (gumowe) wodoodporne 0, 10. Kamizelka ostrzegawcza 0, 11. Czapka ocieplana 0, 12. Rękawice robocze 1, 13. Fartuch ochronny 1, 14. Okulary przeciwsłoneczne /polaryzacyjne/ 0, Grupa V - robotnik wykonujący prace administracyjne 1. Ubranie letnie 1, 2. Koszula robocza długi rękaw 1, 3. Koszulka krótki rękaw / t-shirt 1, 4. Trzewiki 1, 5. Obuwie antypoślizgowe 1, 6. Fartuch roboczy 1, 7. Rękawice robocze 1, 8. Rękawice ochronne 1. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6a i 6b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18110000-3, 18211000-1, 18223200-0, 18232000-4, 18234000-8, 18235300-8, 18332000-5, 18422300-0, 18424000-7, 18440000-5, 18800000-7, 18220000-7, 18222000-3, 18140000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147735.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa Sp. j. H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieszka I-go 4
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136077.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136077.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136077.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.