To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-15
Ogłoszenie nr 510095095-N-2019 z dnia 15-05-2019 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu: REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG
POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536541-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142223000000,
ul. ul. Wyszyńskiego
23,
49-300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 113 840, e-mail
przetargi@zdpbrzeg.pl, faks
774 113 845.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdpbrzeg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):T.242.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie Powiatu Brzeskiego z podziałem na 2 części: część 1 - w technologii "grysami na sucho" w orientacyjnej ilości 450,00 ton przy średniej grubości 2 cm, przy użyciu remontera wyposażonego w dwa zbiorniki na dwie różne frakcje kruszywa. Remont obejmuje wypełnienie ubytków w jezdni z zastosowaniem emulsji asfaltowych kationowych szybkorozpadowych niemodyfikowanych K1-65 i K1-70 i grysów bazaltowych, zgodnie wymaganiami Specyfikacji Technicznych. Podstawowe wymagania dotyczące wykonania zamówienia: 1) gruntowe oczyszczenie uszkodzenia z kurzu, luźnej ziemi i błota, 2) natrysk emulsji, 3) uzupełnienie ubytku: - wypełnienie mieszanką z ziarnem nośnym gr.5/8mm lub 8/11 mm do ok. 20 mm poniżej ostatecznej płaszczyzny wraz z zagęszczeniem przy użyciu sprężonego powietrza, - wypełnienie warstwy ścieralnej mieszanka z ziarnem gr.2/5 mm, - posypanie warstwy ścieralnej czystym grysem. Nie dopuszcza się wykonywania robót podczas opadów atmosferycznych i temp. otoczenia poniżej +10ºC oraz temp. remontowanej nawierzchni niższej niż +5ºC; część 2 - "masą na gorąco" w orientacyjnej w ilości 80,00 ton przy średniej grubości 4 cm, polegający na wbudowaniu na gorąco warstwy mieszanki mineralno-bitumicznej/betonu asfaltowego w-wy ścieralnej i wyrównawczej z zastosowaniem asfaltu AC11S 50/70 PMB 45/80-55 wg WT 2 2013, wytworzonej w Wytwórni Mas Bitumicznych po uprzednim obcięciu krawędzi mechanicznie, oczyszczeniu z resztek i pyłów, posmarowaniu oczyszczonej powierzchni emulsją kationową i zamknięciem spoin; mieszanką "grysowo-emulsyjno-cementową" - typu SLURRY SEAL w ilości 100,00 ton przy zastosowaniu następujących kationowych emulsji asfaltowych wg PN-EN 13808 i WT-3 Emulsje asfaltowe 2009: - C60 B5 ME lub C60 B6 ME - kationowa emulsja asfaltowa o zawartości lepiszcza 60% wyprodukowana z asfaltu drogowego o klasie indeksu rozpadu 5 lub 6, przeznaczona do mieszanek mineralno-emulsyjnych, - C60 B7 ME - emulsja jak wyżej, lecz o klasie indeksu rozpadu 7, -C65 B5 ME lub C65 B6 ME - emulsja jak wyżej, o zawartości lepiszcza 65% i klasie indeksu rozpadu 5 lub 6. Zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tzn. remontów cząstkowych dróg powiatowych w technologii "grysami na sucho", "masą na gorąco" i mieszanką "grysowo-emulsyjno-cementową" typu SLURRY SEAL" opisanej powyżej i na warunkach opisanych w niniejszej specyfikacji. Prace remontowe należy prowadzić tylko w sprzyjających warunkach atmosferycznych. Ilość robót może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu robót. Wykaz dróg przewidzianych do remontu zawierają załączniki nr 7 i nr 8 do siwz, który także może ulec zmianie. Rozliczenie nastąpi za ilość rzeczywiście wykonanych robót wg cen jednostkowych podanych w kosztorysach ofertowych. Umowa może zostać podpisana na jedną lub dwie części. Zakres robót będzie regulowany przez Zamawiającego stosownie do potrzeb remontowych w terenie. Zamawiający będzie zlecał pisemnie Wykonawcy zakres robót do wykonania w danym miesiącu rozliczeniowym. Odbiór robót będzie następował po upływie każdego m-ca kalendarzowego. Zamawiający w terminie do 7 dni od daty uzyskania informacji o gotowości Wykonawcy do odbioru, wyznacza termin odbioru przedmiotu umowy zawiadamiając o tym Wykonawcę. Wykonawca w sposób szczególny jest zobowiązany do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie prowadzenia robót, tj.: - stosownego oznakowania sprzętu wykonującego remont, - wyposażenia swoich pracowników w kamizelki ostrzegawcze. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich - powstałe w związku z prowadzonymi pracami. Wszystkie stosowane do remontu materiały powinny posiadać deklaracje lub certyfikat zgodności z Polską Normą (dla materiałów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy - deklarację lub certyfikat zgodności z Aprobatą Techniczną). Wykonanie robót zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi, które stanowią załącznik do siwz. W ramach każdego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) opracowania uproszczonego projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 784), zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 2) wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzonych robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót, 3) przestrzegania przepisów BHP. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób - pracowników wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, tj. kierowców, operatorów sprzętu, pracowników fizycznych wykonujących prace związane z robotami przygotowawczymi, oznakowaniem robót, oczyszczeniem i skropieniem podłoża, posmarowaniem lepiszczem. Wymóg ten nie dotyczy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEIDG, a także osób wykonujących usługi transportowe i sprzętowe. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych robót realizowane przez personel Wykonawcy lub Podwykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Stosownie do art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę (zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych) wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.). Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 12 m-cy od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 12 m-cy, - maksymalny deklarowany okres gwarancji jakości wynosi 36 m-cy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez wad) protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Podwykonawstwo. 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 4. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg powiatowych grysami na sucho |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
148500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
177120
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg powiatowych masą na gorąco i mieszanką typu SLURRYSEAL |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
165804
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.