To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-02
Ogłoszenie nr 510095189-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.
Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach: Przebudowa dróg gminnych ul. Kasprowicza i Wyspiańskiego w granicach pasa drogowego. 1. Przebudowa drogi gminnej nr K 360595 ul. Kasprowicza w km od 0+000,00 do 0+191,50 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn 2. Przebudowa drogi gminnej nr K 360596 ul. Wyspiańskiego w km od 0+006,15 do 0+328,00 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533667-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Gorczańska
3,
34-436
Maniowy, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 750 070, e-mail
gmina@czorsztyn.nowy.targ.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.czorsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych ul. Kasprowicza i Wyspiańskiego w granicach pasa drogowego. 1. Przebudowa drogi gminnej nr K 360595 ul. Kasprowicza w km od 0+000,00 do 0+191,50 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn 2. Przebudowa drogi gminnej nr K 360596 ul. Wyspiańskiego w km od 0+006,15 do 0+328,00 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IRG.271.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg. 2. W zakres zamówienia wchodzi: przebudowa drogi gminnej w granicach istniejącego pasa drogowego - roboty budowlane określone w ustawie Prawo Budowlane, art. 29, ust.2 pkt 12 Roboty budowlane obejmują nawierzchnię bitumiczną jezdni, nawierzchnię z kostki betonowej brukowej chodników, utwardzonych poboczy i opasek, nawierzchnię gruntową poboczy, bez ingerencji w istniejące sieci uzbrojenia terenu, niebędące wyposażeniem technicznym drogi. 3. rodzaj robót: - Prace przygotowawcze i rozbiórkowe, - Przebudowa wpustów kanalizacji deszczowej, - Przebudowa nawierzchni jezdni bitumicznej, - Przebudowa chodników i poboczy, - Przebudowę zjazdów. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególna uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określają Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiary robót - stanowiące załączniki do siwz. 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji, siwz w szczególności: znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie, należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "równoważny". Oferowane rozwiązania równoważne nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt: 1) w trakcie prowadzenia robót: a) zabezpieczyć miejsce i teren realizacji robót przed dostępem osób trzecich, b) umożliwić bezpieczną komunikację, w tym ciągły przejazd po drodze, c) zabezpieczyć jezdnie, 2) utrzymywać stały porządek wokół terenu robót; 3) uzyskać zgody posiadaczy sąsiednich nieruchomości na rozbiórkę ogrodzeń, jeśli w trakcie realizacji zajdzie konieczność dokonania ich rozbiórki; 4) w przypadku zniszczenia albo uszkodzenia ogrodzeń lub innych obiektów w trakcie realizacji robót, do ich odbudowy lub wypłacenia stosownego odszkodowania; 5) utylizować powstałe z rozbiórki materiały i odpady; 6) uzyskać od właścicieli lub użytkowników albo zarządców sieci lub innych urządzeń umieszczonych na nieruchomościach, na których wykonywane są roboty, potwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia roboty będą obejmować te sieci lub urządzenia; 7) zdemontować obiekty tymczasowe, uporządkować plac budowy i tereny używane oraz przywrócić je do stanu pierwotnego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45232000-2, 45233320-8, 45233220-7, 45233140-2, 45232400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
667731.45
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. Rutkowski Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
620420.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 734 na odcinku od km 12+257 w miejscowości Otwock Wielki do km 13+887 w miejscowości Wygoda, na terenie gminy Karczew, powiat otwocki, woj. mazowieckie. - nr 085/25
- Budowa drogi łączącej ul. Przejezdną z ul. Wolińską etap II
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.