eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrabutyDostawa sprzętu, mebli i aparatury medycznej niezbędnych do wyposażenia oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-16

Ogłoszenie nr 510095644-N-2019 z dnia 16-05-2019 r.

Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu, mebli i aparatury medycznej niezbędnych do wyposażenia oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 10.2.1 Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526201-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540064134-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 17074675600000, ul. ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 55 262 43 28, e-mail zamowienia@szpitalprabuty.pl, faks 55 278 24 35.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalprabuty.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szpital Specjalistyczny Sp. zo. o. - 100% udziau jednostki samorządu terytorialnego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu, mebli i aparatury medycznej niezbędnych do wyposażenia oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/4/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, mebli i aparatury medycznej niezbędnych do wyposażenia oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy, wyszczególnionej w 2 Częściach, w ilościach i zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamówienie podzielone zostało na następujące Części: 1) Część nr 1 - Wyposażenie 2) Część nr 2 - Spiroergometia 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka Części. 4. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji 2018. 5. Nie jest dopuszczalne dokonywanie w przedmiocie zamówienia jakichkolwiek modyfikacji i przeróbek przez osoby trzecie inne niż producent. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby Zamawiającego. 7. Dostawa zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym. Podpisany bez zastrzeżeń przez obie Strony protokół zdawczo - odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 8. Wykonawcy zobowiązany będzie udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, a także dokonać przeszkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonej i zainstalowanej aparatury. 9. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 10. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu może zastosować tzw. "procedurę odwróconą" o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp. 11. Zamówienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 10.2.1 Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 32320000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część nr 2 - Spiroergometia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130074.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MES Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 87
Kod pocztowy: 32-050
Miejscowość: Skawina
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159991.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159991.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159991.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.