To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-02
Ogłoszenie nr 510095976-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (tonerów i pojemników na zużyty toner) dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529334-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Krajowy numer identyfikacyjny 01132013000000,
ul. Pawińskiego
17/21,
02-106
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48(22)6028645, e-mail
zamowienia@zer.mswia.gov.pl, faks
+48(22)8254979.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zer.mswia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (tonerów i pojemników na zużyty toner) dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZER-ZP-2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (tonerów i pojemników na zużyty toner) dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA, wskazanych w Tabeli nr 1 Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać certyfikat CE, być fabrycznie nowe, wykonane z elementów i mechanizmów fabrycznie nowych, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r. lub 2020 r., oryginalne - zalecane przez producenta urządzeń, w których mają być wykorzystywane lub równoważne (zgodnie z danymi zawartymi w ofercie Wykonawcy) 2.2. Oznaczenia i nazwy własne materiałów eksploatacyjnych służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te materiały oraz wskazania pożądanego standardu jakościowego. 2.3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w zakresie materiałów eksploatacyjnych, dla których wskazano w Tabeli nr 1 OPZ nazwy producentów (lub użyto sformułowań wskazujących na producentów), przy czym zastrzega, że zaoferowane zamienniki muszą charakteryzować się co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi lub lepszymi, w stosunku do oryginałów produkowanych lub zalecanych przez producentów urządzeń, wskazanych w Tabeli nr 1 OPZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Składając ofertę zawierającą rozwiązania równoważne w zakresie materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych o większej wydajności niż wymaga się w OPZ, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić w ofercie nazwę producenta, symbol/nr katalogowy, wydajność oferowanych zamienników lub materiałów eksploatacyjnych o większej wydajności niż wymaga się w OPZ. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt spełniający produkt spełniający wymagania opisane w pkt II.3. lit. a-h OPZ. 2.4. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy (logo) producenta, etykiety zawierające numery katalogowe, terminy ważności (przydatności do użycia)/produkcji, numery seryjne produktów i opakowań, nazwę urządzeń, do których są przeznaczone. 2.5. Materiały eksploatacyjne muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producentów, bez śladów naruszeń. Zamawiający dopuszcza opakowania korporacyjne. 2.6. Materiały eksploatacyjne muszą być pakowane pojedynczo, Zamawiający nie dopuszcza tzw. "dwupaków" i "wielopaków". 2.7. Zamawiający nie dopuszcza tonerów posiadających pojemności startowe. 2.8. Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem materiałów eksploatacyjnych do obrotu na terytorium RP; ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw patentowych, dotyczących przedmiotu zamówienia będą dochodzone bezpośrednio u Wykonawcy. 2.9. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego oraz zagospodarowania ich w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30124000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
87802.30
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Golden Line Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107996.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz odbiór zużytych materiałów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.