eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WaśniówGŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-17

Ogłoszenie nr 510097181-N-2019 z dnia 17-05-2019 r.

Gmina Waśniów: GŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
d. Zadanie jest dofinansowane z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego działanie 3.3 "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533546-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Waśniów, Krajowy numer identyfikacyjny 29191983700000, ul. Rynek 24, 27-425 Waśniów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 646 026, e-mail techniczny@gminawasniow.pl, faks 412 646 028.
Adres strony internetowej (url): www.wasniow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

GŁĘBOKA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WAŚNIÓW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

T.2710.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach zamówienia należy wykonać następujące roboty budowlane: Zadanie 1: Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego (były Dom Nauczyciela): Główne elementy zadania: 1 Termomodernizacja budynku 2 Ocieplenie ścian zewnętrznych cokołów EPS 70-040 Fasada gr 18 cm 3 Ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu EPS 70-040 Fasada gr 18 cm oraz XPS 18 cm 4 Ocieplenie ościeży okien i drzwi 5 Obróbki blacharskie 6 Rusztowania 7 Dach 8 Wymiana stolarki okiennej 9 Roboty porządkowe 10 Remont kominów i murków ogniowych 11 Instalacja odgromowa 12 Rynny i rury spustowe 13 Remont balkonów 14 Remont schodów 15 Roboty uzupełniające opaska 16 Dojścia, chodnik Zadanie 2: Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej (była Biblioteka Gminna). Główne elementy zadania: 1 Termomodernizacja budynku 2 Ocieplenie ścian zewnętrznych cokołów EPS 70-040 Fasada gr 18 cm oraz XPS 18 cm 3 Ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu EPS 70-040 Fasada gr 18 cm 4 Ocieplenie ościeży okien i drzwi 5 Rusztowania 6 Obróbki blacharskie 7 Stropodach EPS 100 gr. 22 cm 8 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 9 Remont schodów i daszków 10 Instalacja odgromowa 11 Remont kominów 12 Malowanie krat 13 Roboty uzupełniające opaska 14 Dojścia, chodnik 15 Wymiana stolarki okiennej część usługowa 16 Termomodernizacja część usługowa 17 Ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu EPS 70-040 Fasada gr 18 cm 18 Ocieplenie ościeży okien i drzwi 19 Obróbki blacharskie Zadanie 3: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mominie. Główne elementy zadania: 1 Termomodernizacja budynku 2 Ściany zewnętrzne poniżej poziomu terenu styropian gr 18cm 3 Ocieplenie ścian zewnętrznych cokołów EPS 70-040 Fasada gr 20 cm 4 Ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu EPS 70-040 Fasada gr 20 cm 5 Ocieplenie ościeży okien i drzwi 6 Obróbki blacharskie 7 Rusztowania 8 Wymiana stolarki okiennej 9 Fotowoltaika 10 Remont schodów i studzienek 11 Malowanie krat i balustrad 12 Instalacja odgromowa 13 Roboty uzupełniające opaska 14 Roboty porządkowe 15 Demontaż starych i montaż nowych źródeł światła LED Zadanie 4: Termomodernizacja budynku świetlicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Grzegorzowicach. Główne elementy zadania: 1 Termomodernizacja budynku 2 Ściany zewnętrzne poniżej poziomu terenu styropian gr 17 cm 3 Ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu EPS 70-040 Fasada gr 17 cm 4 Ocieplenie ościeży okien i drzwi 5 Roboty budowlane docieplenie podłogi poddasza wełna min. lambda 0,042 W/mK 6 Obróbki blacharskie 7 Rusztowania 8 Remont komina 9 Wejście do budynku 10 Instalacja odgromowa 11 Roboty uzupełniające opaska 12 Roboty porządkowe Szczegółowy opis wszystkich robót dla przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach robót (załącznik nr: 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr: 4a i 4b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 3.3 Dodatkowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonywanych robót: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru koloru dwustronnego stolarki okiennej i drzwiowej; 2. Sposób podziału i kierunek otwierania stolarki okiennej i drzwiowej zostanie określony po przekazaniu terenu w uzgodnieniu z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru; 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru koloru elewacji, oraz rodzaju tynku i jego uziarnienia dla termomodernizowanych budynków; 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przy wycenie pozycji montażu okien i drzwi uwzględnił w cenie pełną obróbkę glifów wewnętrznych wraz z ich dwukrotnym malowaniem. 5. Zamawiający wymaga wykonania balustrad ze stali nierdzewnej; 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru rodzaju i koloru kostki brukowej wbudowywanej w trakcie realizacji zadania; 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru rodzaju i koloru gresu wbudowywanego w trakcie realizacji zadania; 8. Zamawiający wymaga aby dostarczona instalacja fotowoltaiczna (montaż na dachu, blacha trapezowa) byłą zgodna z wymaganiami określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr: 4b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia); 9. Zamawiający składając ofertę jest zobligowany przedłożyć w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy harmonogram prac do zrealizowania z podziałem na etapy we wszystkich zadaniach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 44221100-6, 45310000-9, 45310000-3, 09331200-0, 45261100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1011204.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nadi Bud Mariusz Grabka
Email wykonawcy: katarzynagrabka82@gmail.com
Adres pocztowy: ul Piekoszowska 283
Kod pocztowy: 25-645
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1229000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1067997.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1964382.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.