eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi nie wcześniej niż od dnia 01.06.2020 r. do dnia 31.08.2020 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-04

Ogłoszenie nr 510097314-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi: Świadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi nie wcześniej niż od dnia 01.06.2020 r. do dnia 31.08.2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550086597-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00051418200000, ul. ks. I. J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 638 48 88, e-mail m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl, faks 42 638 48 77.
Adres strony internetowej (url): http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi nie wcześniej niż od dnia 01.06.2020 r. do dnia 31.08.2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOA-ZP-II.271.53.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi nie wcześniej niż od dnia 01.06.2020 r. do dnia 31.08.2020 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do Zaproszenia do negocjacji) 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2019 r. poz. 1040 ze zm.), tj. osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z usługami porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi np. sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, aneksów kuchennych, sal konferencyjnych itp. oraz przyległych terenów zewnętrznych. Zakres prac osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji) oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do Zaproszenia do negocjacji).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 521673.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOMTOM D. Andrysiak, T. Jakubowski Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chocianowicka 20A
Kod pocztowy: 93-460
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 583878.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 583878.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 583878.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), 12 maja 2020 r. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Świadczenie usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi w latach 2020 -2022" zostało unieważnione. Postępowanie unieważniono z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względów formalnych szacowanie wartości zamówienia nie uwzględniało postępującego, istotnego wzrostu kosztów pracy oraz stanu epidemii, który niewątpliwie wpływa na kształtowanie się rynku również w zakresie usług porządkowo-czystościowych. Sytuacja ta jako wyjątkowa, z formalnego punktu widzenia, nie mogła być przewidziana przez Zamawiającego. Obecna umowa na świadczenie przedmiotowych usług obowiązuje do dnia 31 maja 2020 r. W tej sytuacji natychmiastową staje się konieczność udzielenia zamówienia, zapewniającego utrzymanie ciągłości świadczenia usług porządkowo-czystościowych wewnątrz budynków Urzędu Miasta Łodzi wraz z przyległymi terenami zewnętrznymi szczególnie w obliczu panującej epidemii. Wydział wnioskuje o wyrażenie zgody na udzielenia zamówienia ww. usługi na okres trzech miesięcy, z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt.3 Pzp. Udzielenie zamówienia w powyższym trybie i na okres trzech miesięcy, pozwoli zachować ciągłość usługi na czas przygotowania i przeprowadzenia kolejnej procedury przetargowej na realizacje przedmiotowych usług na lata 2020 -2022, uwzględniającej nowe wytyczne w zakresie sanitarnego zabezpieczenia budynków wynikające z zagrożeń epidemicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.