To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-04
Ogłoszenie nr 510097387-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.
Komenda Wojewódzka Policji: Obsługa serwisowa (naprawa, przegląd, kalibracja, wzorcowanie) urządzeń kontrolno - pomiarowych dla jednostek terenowych Policji woj. podkarpackiego. Numer postępowania: ZP/18/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536654-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 69031697000000,
ul. ul. Dąbrowskiego
30,
35-036
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 582 192, e-mail
b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl, faks
178 582 193.
Adres strony internetowej (url): www.podkarpacka.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa (naprawa, przegląd, kalibracja, wzorcowanie) urządzeń kontrolno - pomiarowych dla jednostek terenowych Policji woj. podkarpackiego. Numer postępowania: ZP/18/2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/18/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa (naprawa, przegląd, kalibracja, wzorcowanie) urządzeń kontrolno - pomiarowych dla jednostek terenowych Policji woj. podkarpackiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym jako część zamówienia traktuje się jedno z zadań określonych poniżej, tj.: 1) Zadanie nr 1 - Obsługa serwisowa alkotestów 7410, 6820, 5820 Drager, 2) Zadanie nr 2 - Obsługa serwisowa Alkometrów A-2,0, 3) Zadanie nr 3 - Obsługa serwisowa Alkomatu M-52 Simens, 4) Zadanie nr 4 - Obsługa serwisowa Alkosensor IV, 5) Zadanie nr 5 - Obsługa serwisowa alkotestów AlkoQuant 3020/6020, 6) Zadanie nr 6 - Obsługa serwisowa Alkomatu 9510 Drager. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. W ramach umowy zagwarantowane są podstawowe usługi z zakresu, wzorcowania, kalibracji, serwisu technicznego i gwarancji technicznej. 5. Wymiana materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia będzie uzależniona od środków finansowych będących w dyspozycji Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - obsługa serwisowa alkotestów 7410, 6820, 5820 Drager |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy, Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, w zakresie zadania nr 1, kwotę: 53 776,80 zł. W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 1, ofertę złożył Wykonawca P. P. H. U. ALERT ELEKTRONIKA PRZEMYSŁOWA, ul. Plonów 7 a, 41-200 Sosnowiec. Wartość brutto oferty ww. Wykonawcy, w zakresie zadania nr 1, wynosi: 1 21l,55 zł, całkowity czas realizacji usługi - 10 dni, okres gwarancji technicznej - 12 miesięcy. Zgodnie z zapisem Paragrafu 13, punkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający wymagał, aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał cenę netto za 1 szt., cenę brutto za 1 szt., a także razem cenę brutto zamówienia za 1 szt. Jednocześnie w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający podał liczbę alkotestów 7410, 6820, 5820 Drager, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego (84 szt.). Zamawiający przewiduje, że w okresie realizacji umowy usługa legalizacji urządzeń będzie wykonana co najmniej 3 razy. W związku z powyższym biorąc pod uwagę liczbę alkotestów i średnią częstotliwość wykonywanych legalizacji w okresie 2 lat, wartość brutto oferty przekracza wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - obsługa serwisowa Alkometrów A-2,0 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2620.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P. P. H. U. ALERT ELEKTRONIKA PRZEMYSŁOWA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3222.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - obsługa serwisowa Alkomatu M-52 Simens |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2620.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P. P. H. U. ALERT ELEKTRONIKA PRZEMYSŁOWA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3222.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - obsługa serwisowa Alkosensor IV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy, Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, w zakresie zadania nr 4, kwotę: 272 206,08 zł. W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 4, ofertę złożył Wykonawca TRANSCOM INTERNATIONAL Sławomir Śleziak, Winicjusz Filipow sp. j., ul. Armii Krajowej 2, 48-370 Paczków. Wartość brutto oferty ww. Wykonawcy, w zakresie zadania nr 4, wynosi: 1 422,45 zł, całkowity czas realizacji usługi - 10 dni, okres gwarancji technicznej - 6 miesięcy. Zgodnie z zapisem Paragrafu 13, punkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający wymagał, aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał cenę netto za 1 szt., cenę brutto za 1 szt., a także razem cenę brutto zamówieni a za 1 szt. Jednocześnie w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający podał liczbę Alkosensor IV, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego (192 szt.). Zamawiający przewiduje, że w okresie realizacji umowy usługa legalizacji urządzeń będzie wykonana co najmniej 3 razy. W związku z powyższym biorąc pod uwagę liczbę Alkosensor IV i średnią częstotliwość wykonywanych legalizacji w okresie 2 lat, wartość brutto oferty przekracza wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie zadania nr 4. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - obsługa serwisowa Alkomatu 9510 Drager |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4095.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P. P. H. U. ALERT ELEKTRONIKA PRZEMYSŁOWA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5036.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa licencji umożliwiającej rozszerzenie funkcjonalności istniejącego środowiska Microsoft 365 (Office 365 A3) dla Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Modernizacja węzła cieplnego w budynku K PRz.
- Opracowanie studium techniczno - ekonomicznego dla zadania pn.: "Budowa nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 Gorlice - Nowy Żmigród - Dukla - obwodnica miasta Dukla" - II postępowanie
- Sprzedaż i dostawa odczynników chemicznych dla Wydziału Medycznego
- Remont istniejącego chodnika dla pieszych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 988 Babica - Warzyce w miejscowości Kalembina
- Dostawa materiałów promocyjnych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.