eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówObsługa serwisowa (naprawa, przegląd, kalibracja, wzorcowanie) urządzeń kontrolno - pomiarowych dla jednostek terenowych Policji woj. podkarpackiego. Numer postępowaniaZP/18/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-04

Ogłoszenie nr 510097387-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Obsługa serwisowa (naprawa, przegląd, kalibracja, wzorcowanie) urządzeń kontrolno - pomiarowych dla jednostek terenowych Policji woj. podkarpackiego. Numer postępowania: ZP/18/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536654-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 69031697000000, ul. ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 582 192, e-mail b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl, faks 178 582 193.
Adres strony internetowej (url): www.podkarpacka.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa serwisowa (naprawa, przegląd, kalibracja, wzorcowanie) urządzeń kontrolno - pomiarowych dla jednostek terenowych Policji woj. podkarpackiego. Numer postępowania: ZP/18/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/18/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa (naprawa, przegląd, kalibracja, wzorcowanie) urządzeń kontrolno - pomiarowych dla jednostek terenowych Policji woj. podkarpackiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym jako część zamówienia traktuje się jedno z zadań określonych poniżej, tj.: 1) Zadanie nr 1 - Obsługa serwisowa alkotestów 7410, 6820, 5820 Drager, 2) Zadanie nr 2 - Obsługa serwisowa Alkometrów A-2,0, 3) Zadanie nr 3 - Obsługa serwisowa Alkomatu M-52 Simens, 4) Zadanie nr 4 - Obsługa serwisowa Alkosensor IV, 5) Zadanie nr 5 - Obsługa serwisowa alkotestów AlkoQuant 3020/6020, 6) Zadanie nr 6 - Obsługa serwisowa Alkomatu 9510 Drager. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. W ramach umowy zagwarantowane są podstawowe usługi z zakresu, wzorcowania, kalibracji, serwisu technicznego i gwarancji technicznej. 5. Wymiana materiałów eksploatacyjnych wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia będzie uzależniona od środków finansowych będących w dyspozycji Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - obsługa serwisowa alkotestów 7410, 6820, 5820 Drager

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy, Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, w zakresie zadania nr 1, kwotę: 53 776,80 zł. W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 1, ofertę złożył Wykonawca P. P. H. U. ALERT ELEKTRONIKA PRZEMYSŁOWA, ul. Plonów 7 a, 41-200 Sosnowiec. Wartość brutto oferty ww. Wykonawcy, w zakresie zadania nr 1, wynosi: 1 21l,55 zł, całkowity czas realizacji usługi - 10 dni, okres gwarancji technicznej - 12 miesięcy. Zgodnie z zapisem Paragrafu 13, punkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający wymagał, aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał cenę netto za 1 szt., cenę brutto za 1 szt., a także razem cenę brutto zamówienia za 1 szt. Jednocześnie w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający podał liczbę alkotestów 7410, 6820, 5820 Drager, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego (84 szt.). Zamawiający przewiduje, że w okresie realizacji umowy usługa legalizacji urządzeń będzie wykonana co najmniej 3 razy. W związku z powyższym biorąc pod uwagę liczbę alkotestów i średnią częstotliwość wykonywanych legalizacji w okresie 2 lat, wartość brutto oferty przekracza wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - obsługa serwisowa Alkometrów A-2,0

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2620.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P. P. H. U. ALERT ELEKTRONIKA PRZEMYSŁOWA
Email wykonawcy: biuro@alertpl.com.pl
Adres pocztowy: ul. Plonów 7a
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3222.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3222.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3222.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - obsługa serwisowa Alkomatu M-52 Simens

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2620.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P. P. H. U. ALERT ELEKTRONIKA PRZEMYSŁOWA
Email wykonawcy: alert@alertpl.com.pl
Adres pocztowy: ul. Plonów 7 a
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3222.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3222.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3222.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - obsługa serwisowa Alkosensor IV

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy, Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, w zakresie zadania nr 4, kwotę: 272 206,08 zł. W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie zadania nr 4, ofertę złożył Wykonawca TRANSCOM INTERNATIONAL Sławomir Śleziak, Winicjusz Filipow sp. j., ul. Armii Krajowej 2, 48-370 Paczków. Wartość brutto oferty ww. Wykonawcy, w zakresie zadania nr 4, wynosi: 1 422,45 zł, całkowity czas realizacji usługi - 10 dni, okres gwarancji technicznej - 6 miesięcy. Zgodnie z zapisem Paragrafu 13, punkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający wymagał, aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał cenę netto za 1 szt., cenę brutto za 1 szt., a także razem cenę brutto zamówieni a za 1 szt. Jednocześnie w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający podał liczbę Alkosensor IV, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego (192 szt.). Zamawiający przewiduje, że w okresie realizacji umowy usługa legalizacji urządzeń będzie wykonana co najmniej 3 razy. W związku z powyższym biorąc pod uwagę liczbę Alkosensor IV i średnią częstotliwość wykonywanych legalizacji w okresie 2 lat, wartość brutto oferty przekracza wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie zadania nr 4.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie nr 6 - obsługa serwisowa Alkomatu 9510 Drager

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4095.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P. P. H. U. ALERT ELEKTRONIKA PRZEMYSŁOWA
Email wykonawcy: alert@alertpl.com.pl
Adres pocztowy: ul. Plonów 7 a
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5036.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5036.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5036.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.