To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-04
Ogłoszenie nr 510097412-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.
Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.: Wymiana zamków w drzwiach szafek basenowych na obiekcie Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585741-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 20698864000000,
ul. ul. Ratuszowa
6,
58-304
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 848 84 94, e-mail
biuro@agua-zdroj.pl, faks
74 848 84 94.
Adres strony internetowej (url): www.aqua-zdroj.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana zamków w drzwiach szafek basenowych na obiekcie Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):35/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 332 zamków w drzwiach szafek basenowych w szatni basenowej oraz 176 zamków w drzwiach szafek w szatni Strefy Sport na obiekcie Krytej Pływalni w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA - ZDRÓJ" przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. 2.W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) zdemontować 508 drzwiczek szafkowych wykonanych z płyty HPL o grubości 10 mm; drzwi mocowane do korpusu za pomocą 2 zawiasów - każdy zawias zamocowany na 4 śrubach, 2) zdemontować 508 zamków szafkowych HAFELE zamocowanych na 4 śrubach, 3) zdemontować 508 uchwytów szafkowych przymocowanych do frontów za pomocą 2 śrub, 4) zdemontować 508 elektrozaczepów zamocowanych do korpusu szafki za pomocą dwóch śrub, 5) zamontować 508 nowych zamków bateryjnych wraz z bateriami alkalicznymi, spełniającymi wymagania, o których mowa w punkcie 3, 6) zdemontować dwa istniejące czytniki i zamontować cztery nowe czytniki szafkowe, pozwalające na sprawdzenie przypisanego do kluczyka numeru szafki - zgodne z wymaganiami, o których mowa w punkcie 4, 7) ponownie zamontować drzwi szafkowe z wymienionymi zamkami oraz zamontować zaczepy zamkowe (sugerowane zastosowanie kątownika aluminiowego na całej długości korpusu - ok. 500 mm), 8) dostarczyć 600 zakodowanych transponderów o średnicy 30 mm i maks. grubości 1 mm (transponder musi mieścić się w kopertach używanych obecnie przez Zamawiającego - zdjęcie koperty Załącznik nr 10 do SIWZ), 9) dostarczyć programator wraz z oprogramowaniem do programowania transponderów/kart, 10) przeprowadzić szkolenie z obsługi programu do programowania zamków i kart dla maksymalnie 3 osób wskazanych przez Zamawiającego, 11) dostarczyć do Zamawiającego zdemontowane zamki HAFELE, uchwyty szafkowe oraz elektrozaczepy. 3. Wymagania, jakie muszą spełniać zamki montowane w ramach przedmiotu zamówienia: 1) możliwość wyboru szafki przez klienta bez konieczności przypisywania klucza (transpondera) do zamka; w praktyce oznacza przypisanie pierwszej wolnej szafki dowolnie wybranej przez klienta; 2) otwarcie i zamknięcie zamka ma się odbywać wyłącznie na zasadzie przyłożenia klucza RFID (brak możliwości zatrzaśnięcia klucza/transpondera w szafce), 3) zamki zasilane baterią alkaliczną - min. 2 szt x AA/AAA 1.5 V 4) wyprodukowane na terenie UE, posiadające deklarację zgodności (CE), 5) minimalna gwarancja na zamki: 2 lata, 6) minimalna gwarancja na baterie: 2 lata - żywotność baterii: min. 30 000 cykli (cykl = otwarcie + zamknięcie), 7) zamki wyposażone w system zabezpieczający zamknięcie zamka w przypadku zbyt niskiego napięcia baterii oraz pamięcią minimalnego napięcia pozwalającego na ostatnie otwarcie zamka, 8) detekcja niskiego poziomu napięcia baterii i zapis tej informacji na transponderze zamykającym / otwierającym, 9) działanie w standardach: DESFire, NFC , Mifare 1k/4k, Mifare Plus i Ultralight, 10) obudowa wykonana z ABS, 11) zakres temperatur pracy: od -20 do +70 stopni Celsjusza, praca w pomieszczeniu o podwyższonej wilgotności, 12) stopień ochrony: min. IP55 oraz min. IK9, 13) zabezpieczenie dostępu do komory z bateriami, 14) zamki z funkcją akceptowania transponderów zamykających tylko z indywidualnym dla obiektu kodem instalacji, 15) akceptacja transponderów z systemów Technogym (Wellness Key), eGym, Milon, Preva, 16) możliwość otwarcia awaryjnego dedykowaną kartą/kluczem "serwisowym" lub innym przewidzianym do tego celu urządzeniem, 17) możliwość resetowania zamka dedykowaną kartą/kluczem "serwisowym" lub innym przewidzianym do tego celu urządzeniem, 18) możliwość programowania numeracji zamka/szafki dedykowaną kartą/kluczem "serwisowym" lub innym dedykowanym do tego celu urządzeniem, 19) funkcja fabrycznego szyfrowania transmisji zamek - transponder, 20) montaż na frontach o grubości od 2 do 20 mm (otworowanie montażowe wg ISO). 21) maksymalne wymiary zamka: 120 mm x 110 mm x 36 mm. 4. Wymagania, jakie muszą spełniać czytniki, montowane w ramach przedmiotu zamówienia: 1) czytnik bezkontaktowy (RFID) Mifare, 2) wyposażony w min. 3" wyświetlacz LCD, 3) przeznaczony do montażu na ścianie lub innych płaskich powierzchniach, 4) zasilanie PoE (LAN) - standard, max. 2W, 5) komunikacja TCP/IP, 6) zasięg odczytu transpondera do 5 cm, 7) zakres temperatur pracy od 5 do 40 stopni C, 8) możliwość montażu w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności. 5. Wykonanie niezbędnych otworów oraz montaż zamków do frontów powinien odbywać się poza obiektem Zamawiającego z wykorzystaniem narzędzi przeznaczonych do wykonywania prac w płycie HPL. Wykonawca powinien dokonać demontażu frontów szafkowych, należycie je zabezpieczyć folią bąbelkową lub innym równoważnym materiałem chroniącym fronty przed uszkodzeniami mechanicznymi i przetransportować do miejsca wykonania montażu zamków. 6. Fronty drzwi z nowymi zamkami zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego i dokonać montażu frontów do korpusów szafek z wykorzystaniem istniejących zawiasów. 7. Zamawiający wymaga, aby wymiana wszystkich zamków w drzwiach szafek wykonana była podczas planowanej przerwy technologicznej w okresie 9.09.2019 -25.09.2019 r. Wymiana zamków dla 176 szafek w szafkach szatni Strefy Sport powinno trwać nie dłużej niż 2 dni. Strefa Sport w czasie przerwy technologicznej jest czynna a na czas wymiany (dwa dni) zostanie zamknięta dla klientów. Zamki szafkowe należy zamontować na frontach w sposób estetyczny.Po montażu zamków Zamawiający wymaga wykonanie sprawdzenia poprawności działania zamków, tj. zamykania i otwierania szafek. 8. Formularz asortymentowo - cenowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 9. Wskazane w SIWZ i jej załącznikach typy i symbole, nazwy producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych do określonych w formularzu asortymentowo - cenowym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych produktów, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja dostarczenia produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same parametry techniczne, co artykuły określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wraz z ofertą Wykonawca składa karty katalogowe oferowanych produktów ( zamki, czytniki, transponder, programator), instrukcję obsługi oprogramowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44521120-5
Dodatkowe kody CPV: 44521140-1, 98395000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138136.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fitnet Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
164844.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Świadczenie usługi cateringowej dotyczącej posiłków dla obsługi dwóch festiwali organizowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów."
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Mieroszowskiej 8 w Wałbrzychu"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn i ramek nagrobkowych dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja - fabrycznie nowego wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu) wraz z systemem nagłośnienia dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" ....
- Świadczenie usług serwisu aparatury medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.