To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-04
Ogłoszenie nr 510097455-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach: Dostawa środków czystości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524233-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540053512-N-2020,540055820-N-2020,540056784-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 00132576700000,
ul. ul. Ceglana
35,
40-514
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3581460, 3581200, 3581332, e-mail
zp@uck.katowice.pl, faks
32 2518437, 32 35 8 432.
Adres strony internetowej (url): www.uck.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP/381/28B /2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie składa się z 10 części, z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Ręczniki papierowe, papier toaletowy Pakiet nr 2 - Mydło w płynie Pakiet nr 3 - Preparaty do przedoperacyjnego mycia oraz pielęgnacji rąk Pakiet nr 4 - Preparaty myjąco pielęgnujące w systemie zamkniętym do dozowników Soft Care Line Pakiet nr 5 - Preparaty do codziennego mycia powierzchni wraz z użyczeniem automatycznych stacji dozujących Pakiet nr 6 - Preparaty do codziennego mycia powierzchni wraz z użyczeniem pomp dozujących Pakiet nr 7 - Preparaty do mycia i konserwacji podłóg wraz z najmem urządzeń Pakiet nr 8 - Preparat myjąco-pielęgnujący w systemie zamkniętym[ w jednorazowych wkładach 750 ml ] do automatycznych bezdotykowych dozowników [ Ecolab NEXA Compact ] Pakiet nr 9 - Chemia gospodarcza ogólnego użytku i art. kosmetyczne Pakiet nr 10 - Worki osłonowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9
Dodatkowe kody CPV: 33763000-6, 33711900-6, 33741100-7, 39800000-0, 18930000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ręczniki papierowe, papier toaletowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80676.60
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU ALGA Paweł Pinkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99231.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Mydło w płynie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5460.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MICRMAX Sp. Jawna Janusz Giza, Andrzej Kubalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6715.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Preparaty do przedoperacyjnego mycia oraz pielęgnacji rąk |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, tj. w postępowaniu nie złożono żadnej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Preparaty myjąco pielęgnujące w systemie zamkniętym do dozowników Soft Care Line |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17111.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HIGMA SERVICE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21046.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Preparaty do codziennego mycia powierzchni wraz z użyczeniem automatycznyc stacji dozujących |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41931.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HIGMA SERVICE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50783.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Preparaty do codziennego mycia powierzchni wraz z użyczeniem pomp dozujących |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9473.40
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HIGMA SERVICE Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11652.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: - Preparaty do mycia i konserwacji podłóg wraz z najmem urządzeń |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35326.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HIGMA SERVICE Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
43451.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Preparat myjąco-pielęgnujący w systemie zamkniętym[ w jednorazowych wkładach750 ml |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, tj.w postępowaniu nie złożono żadnej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: - Chemia gospodarcza ogólnego użytku i art. kosmetyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47713.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa MARPOL Marcin Szlencka, Aleksandra Szlencka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58525.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Worki osłonowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10320.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Helplast Hadasik i Wspólnicy Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12693.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa odczynników pozostałych Zad. 1 - Podchloryn sodu
- Wykonanie ciągu kanalizacyjnego wraz ze studzienkami kontrolnymi w rejonie budynku przy ul. Jankego 65 w Katowicach
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badan sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup nowego podnośnika koszowego, przegubowego na przyczepie samochodowej, na potrzeby MOSiR w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw na Placu Miast Partnerskich w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek obsługiwanych przez Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy.
- Dostawa środków czystości oraz produktów chemicznych do utrzymania czystości (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2025r. Znak sprawy 8/2025
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie - część 1
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.