To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-20
Ogłoszenie nr 510097816-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.
Urząd Miejski w Przemkowie: Przebudowa dróg ulicy Rentowej i Klonowej w Przemkowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532974-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Przemkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. plac Wolności
25,
59-170
Przemków, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
076 831 92 10, e-mail
Przemkow@lg.onet.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://www.przemkow.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg ulicy Rentowej i Klonowej w Przemkowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GPI.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres zamówienia branża drogowa I. CEL OPRACOWANIA Celem opracowania jest wykonanie przebudowy dróg (ulic) gminnych na osiedlu "Karpie" w Przemkowie oraz w mieście. Ulice położone są na działkach geodezyjnych. nr 163/33 (ul. Klonowa) oraz nr 33.(ulica Rentowa).Długość projektowanych odcinków ulic mierzona w osi jezdni wynosi: odcinek odcinek ul. Klonowej - 225,10 mb i odcinek ul. Rentowej - 156 mb. Ustalono konstrukcję dróg o nawierzchni z kostki betonowej, na podbudowie tłuczniowej, przejmującej ruch lekko-średni KR-3. Ustalono układ drogi jednojezdniowej, dostosowanej do istniejących warunków terenowych i otoczenia pasa drogowego. II. WARUNKI GEOTECHNICZNE Na podstawie wykonanej odkrywki grunt naturalny określono jako niewysadzinowy G 1 - piasek drobno i średnio ziarnisty. Warunki wodne dobre. Wody podskórne poniżej 1,8 m głębokości. III. PARAMETRY TECHNICZNE a) drogi (ulice) zaliczono do klasy drogi dojazdowej - D b) prędkość projektowa - 40 km/h c) szerokość jezdni ulicy Klonowej - 6,0 m d) szerokość jezdni ulicy Rentowej (ciąg pieszo-jezdny) - 4,0 m IV. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI Konstrukcja nawierzchni drogowej: 8 cm - nawierzchnia, warstwa ścieralna z kostki betonowej "HOLLAND", 4 cm - warstwa wiążąca, podsypka cementowo - piaskowa, 8 cm - warstwa górna podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0÷31 mm, 15 cm- warstwa górna podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0÷63 mm, * obciążenie ruchem - KR-3; * grupa nośności podłoża - G-l (warunki wodne dobre); * grubość nawierzchni 15+8+4+8 = 35 cm; * głębokość przemarzania dla h2 = 35 cm. H = 0,8x0,35 = 0,28 m Konstrukcja nawierzchni chodnika: 6 cm - nawierzchnia, warstwa ścieralna z kostki betonowej "HOLLAND", 3 cm - warstwa wiążąca, podsypka cementowo - piaskowa, 10 cm - warstwa górna podbudowy żwirowa (utwardzona), V. PRZEKRÓJ PODŁUŻNY Projekt wysokościowo nawiązano do niwelacji państwowej. Drogi przebiegają w terenie płaskim, stąd pochylenia podłużne są nieznaczne przy wykorzystaniu naturalnych spadków terenu. VI. PRZEKRÓJ POPRZECZNY Spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%. Wielkość przechyłek poprzecznych i poszerzeń na łukach przyjęto zgodnie z "warunkami technicznymi". VII. DANE OGÓLNE INWESTYCJI ulica Klonowa: długość odcinka - 225,10 mb szerokość jezdni - 6,00 m szerokość koryta - 6,80 m powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm - 1 350,70 m2 powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm - 765,70 m2 powierzchnia warstwy wiążącej - 2116,40 m2 powierzchnia podbudowy - 2116,40 m2 rozebranie krawężnika na ławie betonowej - 354,00 mb rozebranie obrzeża chodnikowego - 401,00 mb wykonanie wykopu - 0 m3 wykonanie nasypu - 0 m3 wywiezienie nadmiaru gruntu - 772,79 m3 ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 354,00 mb ułożenie obrzeża chodnikowego - 802,00 mb remont - wpust + studzienka - 10 szt. montaż progów zwalniających U-16 (2 x 6 mb.) - 2 szt. rozebrać kanał ciepłowniczy - 205,00 mb ulica Rentowa (ciąg pieszo - jezdny): długość odcinka - 156,00 mb szerokość jezdni - 4,00 m szerokość koryta - 4,80 m powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm - 624,00 m2 powierzchnia nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm - 338,60 m2 powierzchnia warstwy wiążącej - 962,60 m2 powierzchnia podbudowy - 962,60 m2 wykonanie wykopu - 17,64 m3 wykonanie nasypu - 0 m3 wywiezienie nadmiaru gruntu - 371,05 m3 ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 325 mb ułożenie obrzeża chodnikowego - 295,00 mb remont - wpust + studzienka - 3 szt. Szczegółowy zakres zamówienia branża sanitarna Wody deszczowe z ulicy Rentowej odprowadzane będą do istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ulicy Szkolnej, wpięcie do istniejącej studni kanalizacyjnej. Wody deszczowe z ulicy Klonowej odprowadzane będą poprzez istniejący wylot do rowu melioracyjnego położonego na działce nr 24. I. OPIS ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH 1. Rurociągi kanalizacyjne Zaprojektowano układ kanalizacji grawitacyjnej odprowadzającej wody opadowe z ulicy Rentowej i ulicy Klonowej z terenu projektowanych jezdni i chodników. Do zbierania wód opadowych z dróg i placów przewidziano system odwodnienia powierzchniowego przy zastosowaniu wpustów deszczowych. Na terenie planowanej inwestycji przewiduje się wykonanie 2 wpustów ulicznych w ulicy Rentowej oraz 6 wpustów w ulicy Klonowej. Rurociągi kanalizacyjne ułożone będą ze spadkiem w kierunku odbiorników. Kanały wykonać z rur kanalizacyjnych PVC Ø 315 klasy S, SN8, SDR 34 natomiast przyłącza od wpustów z rur PP Ø 200 K2. Połączenia rurociągów z PVC "na wcisk" na uszczelkę wargową, rurociągi PP układać w całości bez wykonywania połączeń pomiędzy studniami. Całkowita długość projektowanych rurociągów PVC Ø 315 - 277,6 m oraz PP Ø 200 - 37 m. Ze względu na warunki lokalne kanalizacja ułożona będzie na głębokości 0,8-1,16 m ze spadkiem od 1% do 0,3%. Takie zagłębienie projektowanych kanałów wymuszone zostało uwarunkowaniami lokalnymi przy zachowaniu grawitacyjnego odprowadzenia ścieków deszczowych z terenu objętego inwestycją. Z uwagi na małe zagłębienia kanałów studnie umiejscowione zostały poza pasem jezdnym. Profil podłużny kolektorów kanalizacji deszczowej przedstawiono na rysunku nr 2 i 3. Trasy przebiegu kanalizacji pokazano na planach sytuacyjnych rys. nr 1 i 2. Kolektor kanalizacji deszczowej odprowadzać będzie ścieki do studni kanalizacyjnej oznaczonej symbolem Di. 2. Studnie kanalizacyjne Na trasie projektowanych kanałów zaprojektowano studzienki kanalizacyjne, rewizyjne wykonane z kręgów żelbetowych wraz z dennicami Ø 1200 mm. Studnie przykryte będą płytą żelbetową na pierścieniu odciążającym z włazem żeliwnym Ø 600 mm typu ciężkiego przejazdowego (nośność 40T) natomiast w terenach zielonych włazy żeliwne typu lekkiego. Przejścia przez ściany studni przy użyciu tulei murowych dla rur PVC DN 315 mm. Przy zamawiania dennic prefabrykowanych należy podać zestawienie wymiarów wg rysunku. Zastosowanie dennic innej wysokości niż podane w zestawieniu wiąże się z koniecznością wykonania ponownych obliczeń wymiarów zmiennych. Rzędne góry studzienek określono na podstawie mapy sytuacyjno-wysokościowej; w trakcie montażu studzien rzędne należy zweryfikować. W pasach drogowych należy zamontować włazy kanałowe w oparciu o normę PN-EN-124, studzienki kanalizacyjne wg normy PN-B-10729 producentów, którzy uzyskali certyfikat zgodności. Po wykonaniu sieci należy wykonać próbę szczelności i przepustowości. Zestawienie wymiarów zmiennych dla studni rewizyjnych DN 1200 przedstawiono na rysunku nr 5. Ilość projektowanych studni kanalizacji deszczowej - 7 szt. 3. Wpusty deszczowe Dla odprowadzenia wód deszczowych z projektowanych dróg i chodników zaprojektowano wpusty betonowe o średnicy DN 500. Ilość wpustów - 8 szt., oznaczenia na mapie Wp1 do Wp8. Wytyczne wykonania wpustów oraz zestawienie wymiarów zmiennych studzienek zamieszczono na rysunku nr 6. Studzienki wpustów deszczowych wykonane zostaną z kręgów betonowych o średnicy 50 cm i wysokości 50 cm, wg KB1-22.2.6/6. Zwieńczenie stanowić będzie wpust uliczny żeliwny z zawiasem i łapaczem zanieczyszczeń. Typ wpustu ciężki przejazdowy wg PN/H-74081. Wpusty umieścić na żelbetowych pierścieniach odciążających o średnicy 65 cm. Studzienkę wpustu deszczowego należy wykonać z osadnikiem, dno studzienki - płyta fundamentowa grubości 15 cm z betonu B-15 na podsypce żwirowej. Ukształtowanie terenu (drogi) wokół wpustów wykonać wg opracowania drogowego. Ze studzienek wpustów deszczowych przewidziano wykonanie rur odpływowych PVC DN 160 mm. Przejście przez ścianę przy zastosowaniu tulei murowej krótkiej dla rur PP DN 200. Wytyczne wykonania oraz zestawienie wymiarów zmiennych dla studni z wpustami DN 500 przedstawiono na rysunku nr 6. 4. Wylot wód opadowych Istniejący wylot do rowu należy poddać renowacji. Oczyścić elementy betonowe oraz w razie potrzeby uzupełnić ubytki materiałowe. Do wylotu doprowadzony będzie nowy rurociąg odprowadzający wody opadowe wykonany z rur PVC ? 315 mm. Rurociąg osadzić w ścianie i uszczelnić. II. UWAGI KOŃCOWE Z uwagi na istniejącą sieć urządzeń obcych należy, zwłaszcza roboty ziemne w pobliżu tych urządzeń, wykonywać ręcznie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów szczegółowych. W pobliżu urządzeń energetycznych, roboty ziemne i budowlane prowadzić po uprzednim uzgodnieniu z Rejonem Energetycznym w Głogowie. Do robót ziemnych można przystąpić po uprzednim wyznaczeniu przebiegu sieci urządzeń obcych przez służby geodezyjne. Kable telefoniczne usytuowane w pasie drogowym (przejścia poprzeczne) bez rur osłonowych i na głębokościach mniejszych niż wymagane normami, należy umieścić w rurach osłaniających dwudzielnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45112000-5, 45223320-5, 45232400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
737271.65
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "Witek" Małgorzata Jurkowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
810429.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w budynkach i lokalach znajdujących się w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.