eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brynek › Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w roku 2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-20

Ogłoszenie nr 510097964-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek: Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w roku 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525882-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brynek, Krajowy numer identyfikacyjny 27253624400000, ul. ul. Grabowa 3, 42-690 Brynek, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 857 491, e-mail brynek@katowice.lasy.gov.pl, faks 322 857 491.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_brynek

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostrka organizacyjna skarbu państwa nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w roku 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPN.270.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych polegających na konserwacji (utrzymaniu) dróg leśnych wewnątrzzakładowych. Na zakres zamówienia składają się następujące roboty: ? uzupełnianie ubytków w nawierzchni dróg - 4800 m2 ? mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg z uwałowaniem - 7000 m2 Do wykonania naprawy drogi należy używać kruszywa kamiennego stosując odpowiednio: ? kruszywo kamienne frakcji 31,5 - 63,0 mm ? Dostarczone kruszywo musi posiadać atest dopuszczający do jego stosowania przy budowie dróg. 2. Roboty budowlane obejmować będą: 2.1. Bieżąca konserwacja dróg leśnych wewnątrzzakładowych polegająca na uzupełnieniu ubytków w nawierzchni drogi w ilości około 4800m². Zakres zadania obejmuje dowiezienie kruszywa jego rozplantowanie w miejscach uszkodzonych drogi i uwałowanie. Średnia warstwa kruszywa po uwałowaniu 15cm. Rozliczenie za wykonane roboty następować będzie na podstawie obmiaru wykonanych robót polegających na obmierzeniu powierzchni naprawionej drogi i średniej grubości warstwy na jednostkowej powierzchni. W celu pomierzenia grubości warstwy kruszywa Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania odkrywek we wskazanych przez komisję miejscach. Dla średniej grubości warstwy uwałowanego kruszywa 15 cm, przyjmuje się współczynnik 1,0 do stawki wynikającej z oferty Wykonawcy za 1 m². Każde zmniejszenie lub zwiększenie grubości warstwy uwałowanego kruszywa ( wynikające z potrzeb terenowych ) o 5 cm będzie skutkowało zmianą współczynnika o 0,2. Zwiększenie lub zmniejszenie będzie polegało na pomiarze grubości uwałowanej warstwy kruszywa, dokonaniu zaokrąglenia do pełnych 5 cm "w górę i w dół" (przy 2,5 cm w dół od 2,6 cm w górę ) 2.2. Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych polegające na wyrównaniu podłużnym drogi z nadaniem jezdni prawidłowych spadków o łącznej powierzchni ok. 7000 m². Roboty te wykonane zostaną równiarką samojezdną. Po wyrównaniu podłużnym odcinka drogowego należy go mechaniczne zagęścić walcem wibracyjnym samojezdnym o min. nacisku 10t.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 122484.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HUCZ Sp. z o.o. SPK
Email wykonawcy: zbdhucz@gmail.com
Adres pocztowy: Częstochowska 14
Kod pocztowy: 42-283
Miejscowość: Boronów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156210.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126690.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 172077.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.