To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-04
Ogłoszenie nr 510098001-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.
Urząd Gminy Oświęcim: Przebudowa ul. Wierzbowej w Brzezince
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530048-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 54046900000000,
ul. Zamkowa
12,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
33 844 95 00, e-mail
gmina@gminaoswiecim.pl, faks
33 844 95 10.
Adres strony internetowej (url): www.gminaoswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Wierzbowej w Brzezince
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.2712.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr G510148K ul. Wierzbowa o długości 348,00 mb oraz skrzyżowanie z drogą gminną nr G510147K ul. Brzozową wraz z budową odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wierzbowej. Zadanie będzie realizowane na podstawie dwóch dokumentacji projektowych tj. : -"Przebudowa drogi gminnej ul. Wierzbowej w Brzezince w km od 0+000,00 do 0+348,00" - "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej sołectwa Brzezinka". Zakres przedmiotu zamówienia : 1. Roboty drogowe wg projektu branży drogowej w tym: -rozebranie istniejących nawierzchni jezdni, zjazdów, poboczy i dojść do posesji; -rozebranie istniejących warstw podbudowy jezdni, zjazdów, poboczy i dojść do posesji; -rozebranie istniejących ogrodzeń; -korytowanie w miejscu przebudowywanej jezdni, poboczy i dojść do posesji oraz remontowanych zjazdów; -zabezpieczenie sieci uzbrojenia podziemnego w tym przebudowa sieci telekomunikacyjnej; -budowa kanalizacji deszczowej grawitacyjnej oraz wpustów deszczowych wraz z przykanalikami;, -wykonanie ogrodzenia panelowego; -ułożenie krawężników, oporników i obrzeży; -wykonanie ścieku przykrawężnikowego -wykonanie warstw podbudowy jezdni, zjazdów, poboczy i dojść do posesji; -wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów, poboczy i dojść do posesji; -budowa oznakowania drogowego zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu. 2. Budowę odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wierzbowej w zakresie: - wykonania rurociągu grawitacyjnego- odcinki wg. projektu na długości ok. 156,11 mb, spadek ścieków w kierunku ul. Brzozowej - Studnie z tworzywa wg projektu : T8 S14 - ul. Brzozowa, T8 S50 (T8-K41), T8 S51 (T8-K42), T8 S52 (T8-K43), T8 S53 (T8-K44), T8 S54 (T8-K45), T8 S59, T8 S55 (T8-K46), T8 S56 (T8-K47, T8-K48), T8 S57 (T8-K49), T8 S58 (T8-K50, T8-K51) - ul. Wierzbowa - wykonania rurociągu grawitacyjnego - odcinki wg projekty na długości ok. 139,26 mb, spadek ścieków w kierunku ul. Jakubowskiego - Studnie z tworzywa wg projektu: T6 Si5 ( wpięcie do wykonanej studni przy skrzyżowaniu ul. Wierzbowej z ul. Jakubowskiego), T6 S83 (T6-K55), T6 S84 (T6-K56), T6 S85 (T6-K57), T6 S86 (T6-K58), T6 S87, T6 S94, T6 S88 (T6-K59), T6 S89 (T6-K60), T6 S90 (T6-K61), T6 S91 (T6-K62, T6-K63), T6 S92 , T6 S97 (T6-K67), T6 S93 (T6-K64, T6-K65) Szczegółowy zakres robót obejmują dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót należy traktować łącznie. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej sołectwa Brzezinka" dotyczy budowy sieci na terenie całego sołectwa Brzezinka. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy przyjąć jej część opisaną wyżej dot. odcinków budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wierzbowej- patrz tom II cz. 1 dokumentacji rys. 3 i rys. 12. Uwagi dodatkowe: 1) Wykonawca jest zobowiązany do oferty złożyć kosztorysy ofertowe na wykonanie przedmiotu zamówienia. Kosztorysy ofertowe należy opracować metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych(obliczonych zgodnie z pkt. 17.3 SIWZ) z narzutami. Kosztorysy mają uwzględniać dokumentację techniczną, przedmiary robót, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, opis przedmiotu zamówienia, (pkt 3 SIWZ), opis sposobu obliczenia ceny (pkt 17 SIWZ), istotne postanowienia umowy (Zał Nr 6 do SIWZ). 2) Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 3) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz wymogami niniejszej SIWZ. 4) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 5) Zamawiający zakłada, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznał się z dokumentacjami projektowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, sprawdził zakres i rodzaj z projektami, dokonał własnej weryfikacji przedmiaru robót w stosunku do przekazanego oraz proponowanej technologii robót i uwzględnił wszystkie powyższe elementy w oferowanej cenie. 6) Zamawiający przekaże Wykonawcy projekt tymczasowej organizacji ruchu. Wykonawca jest zobowiązany wprowadzić oznakowanie wynikające z zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a po zakończeniu jego demontaż. 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i zorganizować dojście i dojazd dla mieszkańców w trakcie prowadzonych robót, pod rygorem naliczenia kar umownych. 8) Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 48 m-cy i nie dłuższy niż 72 m-cy. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu wraz z podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 9) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 8. 10) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany. 11) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 12) Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie niezbędne wykopy kontrolne w celu uniknięcia kolizji z istniejącymi sieciami zlokalizowanymi w terenie planowanej inwestycji na własny koszt 13) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci uzbrojenia o prowadzonych robotach wraz z pokryciem opłat za ustalenie nadzoru i odbiorów. 14) Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej całego zadania w tym dodatkowo i odrębnie dla wykonanej sieci kanalizacji sanitarnej , 15) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, stosowania planu BIOZ, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenów przyległych do stanu poprzedniego. 16) Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy wynagrodzeniem kosztorysowo-rozliczeniowym, z możliwością wystawiania faktur częściowych na podstawie protokołów częściowych wykonania i odbioru robót, potwierdzonych i odebranych przez Inspektora Nadzoru. Częstotliwość faktur częściowych - jeden raz w miesiącu. 17) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu 18) Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania porządku na placu budowy, bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów wraz z pokrywaniem kosztów ich składowania i utylizacji, 19) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z § 30 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2015.poz. 2164 z póź. zm.) wskazane przez Wykonawcę na etapie składania ofert, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w Przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "lub równoważne". Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 20) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. 21) Zadanie będzie dofinansowane w ramach programu wieloletniego pod nazwą "Oświęcimski Strategiczny Program Rządowy - Etap V 2016-2020"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45342000-6, 45232400-6, 45233260-9, 77314100-5, 34922100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1240731.41
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano Inżynieryjny Zdzisław Flejtuch
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1107893.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- ROZBUDOWA KLASTRA O SERWER I PÓŁKĘ DYSKOWĄ
- "Przebudowa drogi powiatowej 1897K (ul. Wadowicka) w km od 7+109,08 do km 8+990,75 (obiekt mostowy w km 8+040,02 do km 8+134,85) w miejscowości Poręba Wielka, Powiat Oświęcimski"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Bieżące utrzymanie oznakowania oraz urządzeń BRD dróg powiatowych w Powiecie Oświęcimskim w 2025 r."
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.