To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-20
Ogłoszenie nr 510098313-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.
Wójt Gminy w Dębicy: REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2019.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536378-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy w Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny 85166105600000,
ul. ul. Batorego
13,
39-200
Dębica, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
14 6803342, 6803310, e-mail
itr@ugdebica.pl, faks
146 803 336.
Adres strony internetowej (url): www.ugdebica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2019.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ITR.271.05.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane : REMONT DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA FINANSOWANY Z BUDŻETU GMINY DĘBICA ORAZ FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2019. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty związane z remontem, naprawą i bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Dębica finansowane ze środków funduszu sołeckiego w roku 2019 obejmujące m.in. zadania: a) Remont dróg gminnych w sołectwie Braciejowa, b) Remont dróg gminnych w sołectwie Brzeźnica, w tym ul. Spacerowa, ul. Leśna, ul. Piaskowa, zakup i montaż luster na ul. Brzozowej, ul. Jasnej , remont przystanków, montaż dwóch wiat na ulicy Mieleckiej, montaż kamer na skrzyżowaniu ulic Dębickiej z Południową i Wałową oraz ulicy Mieleckiej z ulicą Kolejową, c) Remont dróg gminnych w sołectwie Brzeźnica Wola - bieżące remonty dróg i chodników, d) Remonty oraz bieżące utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Głobikowa, e) Remont dróg gminnych w sołectwie Gumniska, f) Bieżące remonty dróg gminnych w sołectwie Kędzierz, g) Remont dróg gminnych w sołectwie Kochanówka - przekop pod drogą i wstawienie rury odpływowej , położenie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej ,,Pustka", h) Remont dróg i naprawa chodników w sołectwie Kozłów, i) Remont dróg gminnych w sołectwie Nagawczyna., zakup i montaż dwóch luster drogowych p. Żurek i w kierunku cmentarza, j) Remont dróg gminnych w sołectwie Latoszyn, ułożenie płyt ażurowych zjazdu na most/koło hali p. Pysz/, k) Remonty dróg gminnych na terenie sołectwa Paszczyna, zakup i montaż luster drogowych, odwodnienie podmokłego terenu na Górkach przy drodze gminnej, l) Remont dróg gminnych w sołectwie Podgrodzie, m) Remont dróg gminnych w sołectwie Pustków, n) Naprawa uszkodzonych elementów progów zwalniających w sołectwie Pustków Osiedle, o) Remont dróg gminnych w sołectwa Pustków Krownice kruszywem łamanym, klińcem, oraz uszczelnienie dróg, poszerzenie drogi w m. Pustków Zastawie nr drogi 2489, p) Naprawa ubytków w drogach gminnych na terenie sołectwa Pustynia /nakładka asfaltowa od p. Gąsior w kierunku Olimpu/, q) Remont dróg gminnych w sołectwie Stasiówka, odnowienie rowu tzw. Wierzbowa, Mądro Kr. , r) Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych w sołectwie Stobierna, s) Drobne remonty dróg gminnych w sołectwie Zawada. 2) Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1. Remonty dróg gruntowych, w tym: a) Naprawy dróg gruntowych równiarką, b) Naprawy dróg gruntowych kruszywem łamanym, c) Wykonanie podbudów z kruszywa łamanego, d) Wykonanie przepustów na zjazdach, e) Umacnianie dna i skarp rowów, f) Oczyszczanie rowów z namułu, g) Ścinanie poboczy. 2. Remonty nawierzchni bitumicznych, w tym: a) Remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów, b) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych (masa na zimno), c) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych. 3. Remonty chodników, w tym: a) Remonty cząstkowe chodników z kostki brukowej, b) Remonty cząstkowe chodników z płytek betonowych, c) Ułożenie krawężników i obrzeży betonowych. 4. Praca sprzętu, w tym: a) Koparko - ładowarka, b) Koparka obrotowa, c) Równiarka, d) Walec stalowy 5-10t, e) Samochód ciężarowy od 6 do 12 ton . 5. Oznakowanie drogowe, w tym : a) zakup luster drogowych, b) montaż luster, c) wymiana znaków drogowych, d) montaż kamer na skrzyżowaniach. 6. Pozostałe roboty, w tym : a) montaż barierek ochronnych, b) ułożenie korytek odwadniających, c) zakup wiaty przystankowej, d) montaż wiaty przystankowej, e) czyszczenie mechaniczne chodników i poboczy dróg. 3) Zamówienie obejmuje: a) Wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia zrealizowanego zgodnie z kosztorysem, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; b) Wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami; c) Ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzenie odpowiednich mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych; d) Ubezpieczenie placu robót; e) Uporządkowanie placu robót; f) Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; g) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy, posesje) - Wykonawca winien dostarczyć po zakończeniu robót oświadczenia właścicieli posesji o przywróceniu posesji do stanu pierwotnego (w przypadku braku oświadczenia za zgodą Zamawiającego można odstąpić od obowiązku); h) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót - Wykonawca winien opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas częściowego zamknięcia ulic - jeżeli konieczne; i) Wykonanie oznakowania organizacji ruchu na czas robót zgodnie z wcześniej uzgodnionym projektem - jeżeli konieczne; j) Oznakowanie i zabezpieczenie niezbędnego terenu, ulic i placu robót; k) Utrzymanie przejezdności ulic i dojazdów do posesji w trakcie okresu realizacji; l) Roboty mające na celu zabezpieczenie występującego niebezpieczeństwa dla użytkowników ruchu drogowego winny zostać podjęte natychmiastowo po zgłoszeniu przez Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 60 minut; m) Wykonawca deklaruje pełną dyspozycyjność przez okres 24 godzin na dobę (w nocy, w święta) i natychmiastowe podjęcie działań w okresie zagrożenia ruchu spowodowanego powodziami, ulewami, silnymi wiatrami itp. W okresach powodzi i pozostałych zdarzeń losowych Wykonawca zapewni minimum 10 osób i sprzęt w postaci 2 szt. koparko - ładowarek, 2 szt. samochodów samowyładowczych, 1 szt. samochodu dostawczego oraz piasek w ilości zapewniającej możliwość zabezpieczenia miejsc zagrożonych podtopieniem. n) Roboty związane z naprawą dróg gruntowych winny zostać wykonane najpóźniej w terminie do 7 dni od momentu zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. o) Zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych na ulicach i placach w ramach prowadzonych robót winno zostać wykonane najpóźniej w terminie do 60 minut od momentu zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. p) Prace z zakresu zabezpieczenia uszkodzonego oznakowania oraz jego remontu (w miarę możliwości) winno zostać wykonane najpóźniej w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia pisemnego, telefonicznego lub za pomocą poczty elektronicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. q) Wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren w czasie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. r) Okres gwarancji i rękojmi ustala się na minimum 36 miesięcy na nowo wybudowane nawierzchnie. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) dokumentacja projektowa tj. : - rysunki, plany i inne dokumenty umożliwiające jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania (opis techniczny, opis przedmiotu zamówienia), - przedmiar robót, oraz b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - wykonane przez: mgr inż. Bronisław Szymaszek Upr. bud. Nr PG. VII.I/7342/100/93 .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233142-6, 45233252-0, 45233270-2, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
370833.43
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pani Marzena Dziurgot F.P.U.H. "DARIO"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
402978.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W REMONTOWANYCH POMIESZCZENIACH BLOKU OPERACYJNEGO I PORODOWEGO (IV I V PIĘTRO) W BUDYNKU "B" ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy (3)
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.