eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SupraślWykonanie inwentaryzacji zasobów drzewnych terenów dotkniętych klęską wiatrów huraganowych w dniu 17.06.2016r. oraz szkodami od czynników biotycznych i abiotycznych Nadleśnictwa Supraśl zawierającej ocenę stanu lasu oraz określającej zakres niezbędnych działań gospodarczo - ochronnych dla zachowania drzewostanów oraz aktualizacja baz danych wg stanu na 01.01.2020r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-21

Ogłoszenie nr 510099096-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.

Nadleśnictwo Supraśl w Supraślu: Wykonanie inwentaryzacji zasobów drzewnych terenów dotkniętych klęską wiatrów huraganowych w dniu 17.06.2016r. oraz szkodami od czynników biotycznych i abiotycznych Nadleśnictwa Supraśl zawierającej ocenę stanu lasu oraz określającej zakres niezbędnych działań gospodarczo - ochronnych dla zachowania drzewostanów oraz aktualizacja baz danych wg stanu na 01.01.2020r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539955-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Supraśl w Supraślu, Krajowy numer identyfikacyjny 50026650000000, ul. Podsupraśl 8, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 131 550, e-mail krzysztof.domalewski@bialystok.lasy.gov.pl, faks 857 131 561.
Adres strony internetowej (url): http://www.suprasl.bialystok.lasy.gov.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_suprasl/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie inwentaryzacji zasobów drzewnych terenów dotkniętych klęską wiatrów huraganowych w dniu 17.06.2016r. oraz szkodami od czynników biotycznych i abiotycznych Nadleśnictwa Supraśl zawierającej ocenę stanu lasu oraz określającej zakres niezbędnych działań gospodarczo - ochronnych dla zachowania drzewostanów oraz aktualizacja baz danych wg stanu na 01.01.2020r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Informacje ogólne dotyczące wykonania przedmiotu. Inwentaryzację zasobów drzewnych należy opracować w oparciu o zapisy Instrukcji Urządzania Lasu (IUL), wprowadzonej do stosowania w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych zarządzeniem Nr 55 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. W ramach opracowywania przedmiotu zmówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: · inwentaryzacji zasobów drzewnych w oparciu o wytyczne zawarte w IUL w granicach administracyjnych Nadleśnictwa Supraśl na powierzchniach dotkniętych szkodami od czynników biotycznych i abiotycznych na pow. 6 016 ha (Wykonawcy zostanie przekazane opracowanie "Zestawienie powierzchni dotkniętych szkodami od czynników biotycznych i abiotycznych"). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany do (+/-) 25 ha powierzchni opracowania, co pozostanie bez wpływu na wartość zamówienia. Zamawiający w ramach prac przygotowawczych przekaże kopie bazy danych SILP i Leśnej Mapy Numerycznej (LMN) wyeksportowane do programu Taksator; · pozyskania aktualnej ortofotomapy (Kompozycja RGB + CIR) pokrywającej powierzchnię całego Nadleśnictwa Supraśl, o rozdzielczości terenowej wystarczającej do określenia granic wydzieleń, którą po zakończeniu prac przekaże Zamawiającemu; · opracowania części planistycznej określającej zadania gospodarcze dla nadleśnictwa; · aktualizacji bazy danych w oprogramowaniu Taksator; · aktualizacji leśnej mapy numerycznej zgodnej ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej (SLMN) dla poziomu całego Nadleśnictwa; · wydruku materiałów dla leśniczych (oddzielnie dla każdego z leśnictw); · przekazania wersji elektronicznej opracowanych materiałów - nagrane na nośnik optyczny. 2. Informacje szczegółowe dotyczące wykonania przedmiotu. W ramach inwentaryzacji zasobów drzewnych należy: · zweryfikować i zaktualizować wskazówki gospodarcze; · skorygować przebieg granic wydzieleń: · w drzewostanach przedrębnych, w których powstały powierzchnie odlesione o powierzchni ponad 0,5 ha należy ujmować jako nowe wyłączenia; · w drzewostanach przedrębnych, wydzielać luki do odnowienia o powierzchni powyżej 10 ar (przy braku odnowień naturalnych); · na powierzchniach gdzie wykonano zręby o charakterze klęskowym w obrębie oddziału w miarę możliwości łączyć wydzielenia, włączając w nie tzw. firanki i opisując je jako przestoje; · w wydzieleniach, w których nastąpił spadek zadrzewienia, należy skorygować opis taksacyjny oraz wpisać informację o uszkodzeniu; · w czasie wykonywania prac terenowych należy ściśle współpracować ze służbą terenową Nadleśnictwa Supraśl - w trakcie trwania prac terenowych Wykonawca zobowiązany jest to zorganizowania spotkania roboczego w terenie; · po zakończeniu lustracji w terenie należy uzgodnić wydrukowane materiały terenowe, wykazy oraz plany. 3. Podczas opracowania wyników inwentaryzacji należy: · wykonać ogólny opis stanu lasu; · dokonać rozliczenia dotychczasowego wykonania prac gospodarczych z uwzględnieniem planu na 2019r.; · sporządzić wykaz cięć z uwzględnieniem szkód spowodowanych huraganem; · zaproponować wielkość zabiegów hodowlano-ochronnych w tym: użytki rębne, przedrębne, zestawienie łącznie użytków głównych (opis z uzasadnieniem wraz z tabelami z IUL); · sporządzić wykazy zmian drzewostanów nowoprojektowanych z drzewostanami ujętymi w PUL wg obrębów leśnych; · wykonać zestawienie wprowadzonych zmian do poziomu wydzielenia w stosunku do przekazanej Wykonawcy bazy danych. · wykonać zestawienia zbiorcze zadań z zakresu hodowli lasu (obowiązujący PUL i po aktualizacji). · Wykonać zestawienie użytków głównych z podaniem zmian (obowiązujący PUL i po aktualizacji). 4. Po zakończeniu prac kameralnych należy: · dokonać wydruku materiałów dla leśniczych (oddzielnie dla każdego z leśnictw): · zaktualizowane wydruki opisów drzewostanów dotyczące danego leśnictwa; · zaktualizowaną mapę gospodarczo - przeglądowa drzewostanów dla zasięgu danego leśnictwa w skali 1:10000 - wykonana w sytuacji, złożona do formatu A4, · mapa gospodarczo - przeglądowa cięć rębnych dla zasięgu danego leśnictwa w skali 1:10000 - wykonana w sytuacji, złożona do formatu A4 · przekazać materiały bazodanowe: · baza danych programu Taksator; · baza danych geometrycznych zgodna z obowiązującym standardem leśnej mapy numerycznej; · wersje elektroniczne opracowanych materiałów - nagrane na nośnik optyczny. · Ortofotomapa 5. Parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. Prace objęte zleceniem muszą być wykonane zgodnie z: o ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. o ustawa o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko z dnia 3.10.2008 r. o przepisy wykonawcze do ww. ustaw ( w szczególności aktualne Zasady Hodowli Lasu, Instrukcja Ochrony Lasu, Instrukcja Urządzania Lasu stanowiącą załącznik do zarządzenia nr 55 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21.11.2011 r. w sprawie Instrukcji urządzania lasu, oraz zarz. nr 83 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 23.11.2012 r. w sprawie korekty Instrukcji urządzania lasu) o rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie wymagań dobrej praktyki w zakresie gospodarki leśnej o aktualnie obowiązujące w dniu 1 stycznia 2019 Plany Zadań Ochronnych oraz Plany Ochronne dla obszarów Natura 2000 rezerwatów oraz innych form ochrony przyrody przewidzianych w ustawie o ochronie środowiska. 6. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia: o dokumenty oraz opracowania, które powstaną w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia stanowić będą własność Skarbu Państwa - Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe; o materiały źródłowe pozyskane i zlecane podmiotom zewnętrznym do realizacji przedmiotu zamówienia przekazane zostaną Zamawiającemu; o w trakcie realizacji zlecenia Zamawiający przeprowadzi kontrole bieżące wykonywanych prac przez upoważnionych przedstawicieli Nadleśnictwa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 332500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej, Oddział w Białymstoku
Email wykonawcy: sekretariat@bialystok.buligl.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 51
Kod pocztowy: 15-424
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 332500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 332500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 362250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.